Bv een keer een pizza van joey dacht ik. Samen met lot. Dat dan weer wel.quote:
vind ik ook ja, wel typisch isa, net als toen ze pleitte voor jimmy terwijl ze zelf op de schopstoel zat.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:21 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ja, buiten Utopia.
En van mij had ze dit weer niet hoeven vertellen.
Anderen doen zich beter voor dan ze zijn en scheppen op en Isa gooit al haar ooit begane zonden out in the open en trekt zichzelf daarmee naar beneden.
Jammer is dat van haar.
Niet eens een glijbaanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dat zwembadje stelt ook vrij weinig voor
Maar de dag daarna heeft ze dat keurig gemeld en de pizza vergoed.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:23 schreef marsan het volgende:
[..]
Bv een keer een pizza van joey dacht ik. Samen met lot. Dat dan weer wel.
Ah, dat wist ik niet. Dat is inderdaad wel netjes van dr.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar de dag daarna heeft ze dat keurig gemeld en de pizza vergoed.
Eerst organiseert ze alles en dan zit ze in zkquote:
Ah dat worden dus leuke streamsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:25 schreef UtoStreamer het volgende:
zwembadje is top! Alleen moet je het wel waterpas zetten, zelfs een paar centimeter verschil en het is onbruikbaar omdat ie dan scheef trekt weet ik uit ervaring
En die band fatsoenlijk eerst oppompen is ook wel een must
Hmm, oké, heb ik niet meegekregen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:23 schreef marsan het volgende:
[..]
Misschien viel de opmerking over het stelen niet zo goed.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:25 schreef HiDiHo het volgende:
Eerst organiseert ze alles en dan zit ze in zk
wat een plek om zo`n ding neer te zetten ookquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah dat worden dus leuke streamsAls het ding al niet lekgetrapt is door de koeien
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:25 schreef Urb het volgende:
Emil "Laura smijt met telefoon-nummers als pepernoten met sinterklaas!"
Wat ik eerlijk gezegd niet snap is dat Lot daar gewoon standaard mee wegkomt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:26 schreef Jibba het volgende:
[..]
Hmm, oké, heb ik niet meegekregen.
Maar alsnog niet te vergelijken met Lot die iedere dag spullen pakt en jat van anderen. Of spullen van de groep ruilen voor dingen die zij wil hebben. Vanmiddag heeft ze volgens mij nog een pakket met tshirt en andere shit naar haar familie gestuurd.
En eerlijk verteld en nieuwe voor hem gekochtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:23 schreef marsan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |