Zo vind ik het ook jammer dat boeklezers gisteren ineens Stannis met de Wall in verband bracht. Alleen omdat hij geld heeft om een leger te fixen. De gewone seriekijkers zijn het vage idee van Stannis om naar the wall te gaan allang weer vergeten. Niemand wist of dat concreet was.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:59 schreef Gambetta het volgende:
Ik lees dat andere topic mee omdat ik benieuwd ben hoe mensen die de boeken niet hebben gelezen naar het geheel kijken, en wat ze verwachten. Ik snap niet waarom je mee zou gaan speculeren als je zelf al weet wat er gebeurt, zoals ik nu wel heel vaak zie. Snap ik echt niet.
Toen ik het boek las was dat inderdaad een flinke verrassing; ik ben het eens dat het doodzonde is als die verrassing voor seriekijkers wordt afgenomen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 07:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo vind ik het ook jammer dat boeklezers gisteren ineens Stannis met de Wall in verband bracht. Alleen omdat hij geld heeft om een leger te fixen. De gewone seriekijkers zijn het vage idee van Stannis om naar the wall te gaan allang weer vergeten. Niemand wist of dat concreet was.
Weg verrassing als Stannis daar ineens is straks. Doodzonde, dst was juist zo tof
Ja, dat zou idd jammer zijn. Het was voor mij in de boeken ook een volledige verrassing.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 07:45 schreef DustPuppy het volgende:
Ik zou het jammer vinden als ze bij de volgende aflevering ook al meteen het ontzet (oftewel Stannis) erbij halen.
In de boeken duurt het beleg van de muur nogal.
In seizoen 3 wordt Daario nog door een Legolas look-a-like gespeeld. Vandaar de switch naar Huisman.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:11 schreef EDMAN- het volgende:
Even iemand die nog bij seizoen 3 is blijven hangen. Michiel Huisman is/wordt toch Daario Naaharis? Waarom is dit in seizoen 3 nog een andere acteur? Of word ik nou gek?
Ja ik zag het dus gisteren. Meteen ff ge'imdbt, maar kwam er niet uit (had ook al een paar wijntjes op). Thanksquote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:13 schreef Jivis het volgende:
[..]
In seizoen 3 wordt Daario nog door een Legolas look-a-like gespeeld. Vandaar de switch naar Huisman.
hetzelfde geld voor mensen die zogenaamd hebben gezien dat de wapens van Oberyn met gif waren bewerkt. dat kan je ook niet zomaar raden omdat te weten moet je de boeken hebben gelezenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 07:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo vind ik het ook jammer dat boeklezers gisteren ineens Stannis met de Wall in verband bracht. Alleen omdat hij geld heeft om een leger te fixen. De gewone seriekijkers zijn het vage idee van Stannis om naar the wall te gaan allang weer vergeten. Niemand wist of dat concreet was.
Weg verrassing als Stannis daar ineens is straks. Doodzonde, dst was juist zo tof
Wat moet ik hierin zien?quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:40 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Die ga ik even onthouden voor een paar zeikerds in het serie-topic die denken dat GoT niet subtiel is.
jij bent 3 jaar oud?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:51 schreef Poesopstokje het volgende:
Oh ja, ik heb een user uit het andere topic flink gespoiled. Hij bleef me maar lastig vallen in het topic en daarbuiten via dm. Heb hem meerdere keren gewaarschuwd. Dus hij weet nu hoe seizoen 4 gaat eindigen.
Noem me een bitch, maar het houdt een keer op.
Flik dat nog een keer en ik ban je.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:51 schreef Poesopstokje het volgende:
Oh ja, ik heb een user uit het andere topic flink gespoiled. Hij bleef me maar lastig vallen in het topic en daarbuiten via dm. Heb hem meerdere keren gewaarschuwd. Dus hij weet nu hoe seizoen 4 gaat eindigen.
Noem me een bitch, maar het houdt een keer op.
Volgens mij gaan ze dit ook de hele aflevering doen, dus dat lijkt me dan prima. Geweldig als het inderdaad zo is. Eens een keer 50 minuten 1 locatie.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 07:45 schreef DustPuppy het volgende:
Ik zou het jammer vinden als ze bij de volgende aflevering ook al meteen het ontzet (oftewel Stannis) erbij halen.
In de boeken duurt het beleg van de muur nogal.
Dat kan je wel raden omdat er ergens rond de bruiloft van Joffrey wordt gezegd dat Oberyn bekend is met het gebruik van vergiffen en die schildknaap flink bezig was met de wapens inwrijven.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:47 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
hetzelfde geld voor mensen die zogenaamd hebben gezien dat de wapens van Oberyn met gif waren bewerkt. dat kan je ook niet zomaar raden omdat te weten moet je de boeken hebben gelezen
Je weet niet mee wat er allemaal komen gaat ? En wat voor samenwerking die twee gaan hebben in de nabije toekomst ?quote:
Daario = Eurio, ze moeten wel een acteur hebben die erop lijkt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:11 schreef EDMAN- het volgende:
Even iemand die nog bij seizoen 3 is blijven hangen. Michiel Huisman is/wordt toch Daario Naaharis? Waarom is dit in seizoen 3 nog een andere acteur? Of word ik nou gek?
Dat met die speer is echt niet zomaar. Mijn vriend merkte het ook meteen op, die heeft de boeken niet gelezen. Maar Oberyn = Red Viper = werkt met gif = de speer werd héél pontificaal, meerdere seconden in beeld gebracht. Dat is overduidelijk een hint als je een beetje weet hoe films/series werken en zeker GoT heeft veel verborgen symboliek. Duidelijk verhaal ook voor niet-boeklezers (die dus goed opletten idd)! Dus dat gezeik snap ik niet. Stannis = Wall echter, dat is ongelofelijk sneu om zo te spoilen. Dat kan je met geen mogelijkheid uit de serie halen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:47 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
hetzelfde geld voor mensen die zogenaamd hebben gezien dat de wapens van Oberyn met gif waren bewerkt. dat kan je ook niet zomaar raden omdat te weten moet je de boeken hebben gelezen
Aan het einde van seizoen 3 is dat vrij duidelijk. Ik had toen de boeken nog niet gelezen en ik wist het gelijk bij die scene.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:32 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Dat met die speer is echt niet zomaar. Mijn vriend merkte het ook meteen op, die heeft de boeken niet gelezen. Maar Oberyn = Red Viper = werkt met gif = de speer werd héél pontificaal, meerdere seconden in beeld gebracht. Dat is overduidelijk een hint als je een beetje weet hoe films/series werken en zeker GoT heeft veel verborgen symboliek. Duidelijk verhaal ook voor niet-boeklezers (die dus goed opletten idd)! Dus dat gezeik snap ik niet. Stannis = Wall echter, dat is ongelofelijk sneu om zo te spoilen. Dat kan je met geen mogelijkheid uit de serie halen.
Jaaa, dat vond ik zo suf van de serie, dat ze dat er al zo letterlijk in aankondigden... Maar ze hebben het op zich wel een beetje goed gemaakt door het dit hele seizoen niet meer aan te kaarten. Alleen die ene scene uit s3e10 geeft spoilerbitches natuurlijk wel de ultieme gelegenheid om er alsnog telkens aan te herinneren. Terwijl ik juist zo benieuwd ben naar de reacties van kijkers die het niet aan zien komenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Aan het einde van seizoen 3 is dat vrij duidelijk. Ik had toen de boeken nog niet gelezen en ik wist het gelijk bij die scene.
Ik vergeef het de seriemakers nooit meer als ze dit ook voor Stannis verzieken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jaaa, dat vond ik zo suf van de serie, dat ze dat er al zo letterlijk in aankondigden... Maar ze hebben het op zich wel een beetje goed gemaakt door het dit hele seizoen niet meer aan te kaarten. Alleen die ene scene uit s3e10 geeft spoilerbitches natuurlijk wel de ultieme gelegenheid om er alsnog telkens aan te herinneren. Terwijl ik juist zo benieuwd ben naar de reacties van kijkers die het niet aan zien komenOf Stannis dan opeens een held voor ze wordt of niet.
Hoop het niet, anders moet ik de mijne weer uitleggen waarom Stannis geen held is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:24 schreef Gambetta het volgende:
Ik moet al mijn seriekijkende vrienden al jaren uitleggen waarom Stannis nou de echte held van de show is, hopelijk kunnen ze nu eindelijk ook door de show overtuigd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |