je hebt gelijk, hij heeft zich ingehouden en nu komt het weer er uit!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet veranderd, maar zijn slechte karaktertrekjes zijn misschien nog meer naar de oppvervlakte gekomen.
Zoals hij vanavond weer sprak over alleenstaande vrouwen met een kind.
en stond er weer bloemkool met broccoli en kipfilet op het menu?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:10 schreef Urb het volgende:
Tonneke en co cvonden het eten echt echt goed.![]()
![]()
![]()
Tonneke vreet de stront van Huub en die is eindredacteur van het programma.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:10 schreef Urb het volgende:
Tonneke en co cvonden het eten echt echt goed.![]()
![]()
![]()
dat is geweld en dat mag nietquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Charlot gaat Joeys kist kapot slaan met een bijl.
ik zou haast denken dat het moest..............vd zkquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zat ook te wachten op wat negatiefs..maar helaas
Ook crackers van Nico gestolen, niemand die er iets van zegt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:12 schreef maryo55 het volgende:
toch goed gezien vanmiddag kleptomaan lot chips nootjes kaas stelen. Vervolgens cola pikken en de halve fles verstoppen achterin de kast en een volle voor zetten Fadurrr kan trots zijn op zijn dochter
Ze waren allemaal zo positief.......daar zit een luchtje aanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:12 schreef danilel het volgende:
[..]
ik zou haast denken dat het moest..............vd zk
Je zal er niet ver naast zittenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:12 schreef danilel het volgende:
[..]
ik zou haast denken dat het moest..............vd zk
failliet door zn eigen Lot ...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:12 schreef maryo55 het volgende:
toch goed gezien vanmiddag kleptomaan lot chips nootjes kaas stelen. Vervolgens cola pikken en de halve fles verstoppen achterin de kast en een volle voor zetten Fadurrr kan trots zijn op zijn dochter
eten en drinkenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:13 schreef SabineeB het volgende:
En wat zijn Lot en Marije aan het doen? Ik schakel net pas in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |