Ik zou haast denken dat gasten die op eerdere events aanwezig waren, door de redactie gewoon gevraagd worden om te komen eten als er geen andere gasten zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:12 schreef danilel het volgende:
[..]
ik zou haast denken dat het moest..............vd zk
Zijn B&B gasten zal weinig gebeuren denk ik vanavondquote:
Dat zal vanavond gaan blijken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:15 schreef Poolhond39 het volgende:
Goedenavond.. ik heb het al een paar dagen niet meer gevolgd, maar is Marije al een aanwinst gebleken?
Zou wellicht verklaren waarom er meer eters waren dan Vanes van wist.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:16 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik zou haast denken dat gasten die op eerdere events aanwezig waren, door de redactie gewoon gevraagd worden om te komen eten als er geen andere gasten zijn.
Isa heeft in t verleden ook weleens wat gejat hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:14 schreef danilel het volgende:
isabella gaf heel eerlijk een eigen gekochte zak chips, en wil nog van eigen zakgeld een fles wijn kopen.......lot is een dikke dievegge
Gewoon meedoen zou ik zeggenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn B&B gasten zal weinig gebeuren denk ik vanavond
Saaier dan saai kan bijna niet maar zij is hetquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:15 schreef Poolhond39 het volgende:
Goedenavond.. ik heb het al een paar dagen niet meer gevolgd, maar is Marije al een aanwinst gebleken?
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:16 schreef marsan het volgende:
[..]
Isa heeft in t verleden ook weleens wat gejat hoor.
VERLEDEN!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:16 schreef marsan het volgende:
[..]
Isa heeft in t verleden ook weleens wat gejat hoor.
Dat zijn B&B idioten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Lot vertelt dat ze alles gestolen heeft, ineens geluid weg.
En wat doen die twee gasten van Vanflessa er nou weer bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |