abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140292104
Hoe een invasie van de VS uit moet zien

Stel dat er een vreemde mogendheid het op de VS heeft gemunt. Meestal denken mensen dan gelijk aan Rusland maar een coalitie is ook mogelijk. Om die reden wil ik geen namen noemen, daar het speculatie wordt.

In mijn plan van aanval echter zal ik wel voorbeeldlanden noemen, doorgaans omdat het noemen van bepaalde landen noodzakelijk is vanwege de geografische ligging en in het belang van duidelijkheid voor de lezer.

Fase 1

Luchtsuprematie

Deze eerste fase zal voornamelijk bestaan uit luchtbombardementen en zal naar verwachting 3-4 maanden duren. Er zullen materiaal, mankracht, en geldmiddelen hiertoe vrij worden gemaakt, met een extra bedrag weggelegd voor een mogelijke verdubbeling van de faseduur, dwz 6-8 maanden, in het geval van nood.

Het eerste doel is volledige controle over de Amerikaanse luchtruim te krijgen. Pas dan kan er ooit sprake zijn van bevoorradingen door de lucht, een grondinvasie, en allerlei toekomstige overmeesterings- dan wel bezettingsscenario's.

De luchtaanval begint door middel van Russische stealth fighters ieder uitgerust met zware 500 kg precisiebommen, brandbommen, en rookbommen. De rookbommen kunnen worden gebruikt als afleidingsmanoevre en om chaos te zaaien waar grore hordes hulpverleningspersoneel of legerpersoneel bijeen komen.

Er worden verder drones (onbemande vliegtuigen) gebruikte om de riskante gebieden uit te schakelen, waar men vanuit gaat dat het luchtruim beschermd wordt door grond-naar-lucht artillerie of raketten (surface-to-air) of jachtvliegtuigen, en ook stealthvliegtuigen hier de voorkeur niet krijgen vanwege hogere risico op detectie.

De vliegtuigen kunnen opstijgen vanaf hiertoe aangebrachte oorloggschepen. Deze zullen zich bevinden in de Golf van Mexico zowel als strategische plaatsen langs de kust van Californië, het schiereiland Florida, en de oostkust van de Verenigde Staten. De beste posities voor deze schepen zullen op afspraak met de andere lidstaten van de coalitie plaatsvinden eveneens de rolverdeling. De schepen zullen ook uitgerust zijn met warmtezoekende jachtraketten, en exemplaars die in staat zijn kernkoppen mee te vervoeren. Er zullen nucleaire onderzeeërs zowel als gewone oorlogsonderzeeërs worden ingezet als reservemiddelen voor het geval dat de schepen zelf aangevallen worden.

Ook zullen de vliegtuigen gebruik kunnen maken van bassisen op Cuba, en Mexico, voorzover het laatstgenoemde hiermee akkoord gaat na wat bijbehorend diplomatiek getouwtrek.

Doelen

De eerste fase is befoeld de kernwapenopslagplaatsen, lanceringsplaatsen en fabrieksterreinen voor voornoemde, kapot te bombarderen. Aangezien het allereerste in de rij doorgaans in het strengst geheim wordt gehouden, zullen de locaties ontdekt moeten worden op basis van inlichtingen, grondobservatie van troepen- en materiaalverplaatsingen, en andere verdachte activiteiten.

Ook zullen door middel van de bombardementen zoveel mogelijk surface to air missiles moeten worden vernietigd.

Ook zullen vliegbassisen en militaire luchthavens, opslagplaatsen en onderdeelfabrieken voor jachtvliegtuigen en bommenwerpers moeten worden gebombardeerd.
Deze worden doorgaans niet geheim houden, veel van deze locaties zijn zelfs algemeen bekend, wat deze missie makkelijker maakt.

De eerste fase concentreert zich op militaire infrastructuur en alles wat als zulke kan worden gebruikt. Dit bevat alle snelwegen van de Verenigde Staten, wapenfabrieken en opslagplaatsen, veldhospitalen, schullbunkers voor natuurrampen, logistieke vervoersmiddelen (vrachtwagens en heli's), en communicatie-en planningcentra.

Alle militaire en burgerlijke radiocommunicatie-centra en.zendmasten moeten worden vernietigd door de lucht.

Er zullen tijdens de luchtbombardementen als laatste in de volgorde bemande vechtvliegtuigen worden ingezet icm bommenwerpers om vaste routes te vliegen en doelwitten uit te schakelen. Ook zal worden gedacht aan surveillancebeelden verzamelen al zullen de drones, stealth en satellieten zich hiervoor geschiktere middelen bewijzen.

Aangezien dit een operatie van enorme omvang is, is de tijdsinschatting voor deze eerste fase naar.

Er moet als eerste gezorgd worden dat de VS niet naar de kernwapens grijpen kan, en hiermee houdt deze fase rekening. Er zal vast terughoudendheid ook hunnerslzijds bestaan aangezien dit een gevoelig onderwerp betreft en de VS met enkel tegenzin het eigen land nucleair zou willen aanvallen ivm burgerdoden, en langdurige milieu- en economische schade. Ook zullen de eigen kernwapens van Rusland en de coalitie moeten binnen handbereik liggen (dwz klaargemaakt voor de strijd) en worden aangewend als schrikmiddel in uiterste dringende kernoorlogsituaties.

Dit is op zich al wel veel leesmateriaal dus ik zal jullie geïnteresseerden trakteren op fases 2 en 3 op z'n tijd.
pi_140292170
Succes
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:18:16 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_140292186
The End Times are wild
pi_140292346
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:18 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is gelukkig niet de allesbepalende of doorslaggevende factor in een zo'n oorlog.
pi_140292392
En bovendien bevindt die meute zich vooral over de hele wereld verspreid wat weer voor open mogelijheden elders zorgt icm aanvalspunten mochten deze noodzakelijkerwijs verplaatst worden. Dat wil zeggen meer mogelijkheden op zee voor de coalitie.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:24:36 #6
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_140292430
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:21 schreef persmaker het volgende:

[..]

Dat is gelukkig niet de allesbepalende of doorslaggevende factor in een zo'n oorlog.
Amerika hoeft slechts 3 vloten in de Atlantische Oceaan te leggen en 3 vloten in de Pacifische Oceaan, en geen muis komt er nog binnen!
The End Times are wild
pi_140292547
Flagged by NSA.
pi_140292585
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Amerika hoeft slechts 3 vloten in de Atlantische Oceaan te leggen en 3 vloten in de Pacifische Oceaan, en geen muis komt er nog binnen!
Hoe willen ze de zuidgrens dan beschermen dwz bassisen in Mexico, Cuba en de Golf?
pi_140292604
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:27 schreef byah het volgende:
Flagged by NSA.
lol
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:29:33 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_140292628
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:28 schreef persmaker het volgende:

[..]

Hoe willen ze de zuidgrens dan beschermen dwz bassisen in Mexico, Cuba en de Golf?
De Amerikanen kunnen alles observeren. Als jij daar begint met het bouwen van basissen dan staan ze er voordat de cement hard is. Heb je trouwens al contact met de regering van Mexico of je daar een basis mag bouwen?
The End Times are wild
pi_140293185
Mijn god :')
nee echt niet !
  Donald Duck held vrijdag 23 mei 2014 @ 21:46:42 #12
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_140293212
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:18 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Ongekend indrukwekkend eigenlijk, wat een macht. En het eerste exemplaar van de opvolger van de Nimitz-klasse is alweer in aanbouw. Zo'n voorsprong gaat zelfs China maar heel moeilijk inhalen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_140293359
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:46 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ongekend indrukwekkend eigenlijk, wat een macht. En het eerste exemplaar van de opvolger van de Nimitz-klasse is alweer in aanbouw. Zo'n voorsprong gaat zelfs China maar heel moeilijk inhalen.
Zelfs China?

China is groot en lekker dictatoriaal, dat is wat indruk maakt. Maar qua militair-techniek lopen ze erg achter hoor.
pi_140293441
Wat ik even mis is het uitschakel van computernetwerken. Dat lijkt me stap 1 ongeveer.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:54:17 #15
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_140293497
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:53 schreef Nemephis het volgende:
Wat ik even mis is het uitschakel van computernetwerken. Dat lijkt me stap 1 ongeveer.
Zodat al die Amerikanen lekker niet kunnen facebooken ~O>
-XOXO-
pi_140293507
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:53 schreef Nemephis het volgende:
scherp ^O^
nee echt niet !
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:54:52 #17
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_140293522
Overigens denk ik niet dat er op dit moment een militaire macht is die tegen de USA op kan.
-XOXO-
pi_140293544
Daar heeft elke burger zowat een vuurwapen. Gaat dan erg lastig worden.
Ура для россии
pi_140293568
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

De Amerikanen kunnen alles observeren. Als jij daar begint met het bouwen van basissen dan staan ze er voordat de cement hard is. Heb je trouwens al contact met de regering van Mexico of je daar een basis mag bouwen?
Nee de basissen bestaan er al in Mexico en Cuba en de rest zijn kunstmatige havens van aircraftcarriers die strategisch stelling nemen op zee. Die in die landen worden gehuurd van die landen dan wel opgekocht.

Blijkbaar heb jij geen kaas gegeten van oorlogsdiplomatie.
pi_140293649
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
Overigens denk ik niet dat er op dit moment een militaire macht is die tegen de USA op kan.
Ik denk dat als de eu en rusland samenwerken en de vs geen hulp zou krijgen het niet bijzonder moeilijk moet zijn gezien de superieure icbm,s van rusland..
  Donald Duck held vrijdag 23 mei 2014 @ 22:01:02 #21
46149 __Saviour__
pi_140293799
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Zelfs China?

China is groot en lekker dictatoriaal, dat is wat indruk maakt. Maar qua militair-techniek lopen ze erg achter hoor.
China omdat die vaak worden genoemd als 'de volgende wereldmacht'. Op veel terreinen zal dat land echt wel merkbare invloed kan verkrijgen. Werkelijke macht komt met militaire kracht. Op dat moment loopt China inderdaad - gelukkig - ver achter. Het is te hopen dat de wet van de remmende voorsprong niet in de praktijk tot uiting komt. De VS moet gigantisch blijven investeren in haar defensie. Als er dan toch een dominerende supermacht moet zijn, heb ik duizendmaal liever dat het de VS is dan China.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_140293855
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:01 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

China omdat die vaak worden genoemd als 'de volgende wereldmacht'. Op veel terreinen zal dat land echt wel merkbare invloed kan verkrijgen. Werkelijke macht komt met militaire kracht. Op dat moment loopt China inderdaad - gelukkig - ver achter. Het is te hopen dat de wet van de remmende voorsprong niet in de praktijk tot uiting komt. De VS moet gigantisch blijven investeren in haar defensie. Als er dan toch een dominerende supermacht moet zijn, heb ik duizendmaal liever dat het de VS is dan China.
Zullen ze ook doen, dat is namelijk het enige waar ze om geven.

Maar waarom heb jij liever de VS dan China als supermacht?
  vrijdag 23 mei 2014 @ 22:02:51 #23
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_140293876
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:57 schreef BeavisnKutthead het volgende:

[..]

Ik denk dat als de eu en rusland samenwerken en de vs geen hulp zou krijgen het niet bijzonder moeilijk moet zijn gezien de superieure icbm,s van rusland..
Die Amerika ook heeft.
Daarnaast, denk je echt dat Amerika het toelaat dat er (kern)bommen op haar grondgebied gegooid worden?
-XOXO-
pi_140293916
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:55 schreef Woestijnvos het volgende:
Daar heeft elke burger zowat een vuurwapen. Gaat dan erg lastig worden.
Dat wil nog niet zoveel zeggen aangezien in het Libië van Khadaffi men dat ook had, eveneens een hele lijst andere landen waar de pleuris uitbrak of een burgeroorlog woedde.

Een paar vuistvuurwapens onder burgers is niet bestand tegen zware mitrailleurs, machinepistolen, granaten, tanks, artillerie, mortieren en aantal.soldaten. ^O^
pi_140294030
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:02 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Die Amerika ook heeft.
Daarnaast, denk je echt dat Amerika het toelaat dat er (kern)bommen op haar grondgebied gegooid worden?
Nouja bommen lijkt me niet, maar ze claimen (de russen) icbm,s te hebben die niet te stoppen zijn door wat de amerikanen nu aan afweer hebben, dan lijkt me dat de vs na een aantal treffers op bijvoorbeeld dichtbewoonde stukken van new york, los angeles en washington gauw de handdoek in de ring gooien
pi_140294155
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:06 schreef BeavisnKutthead het volgende:
dan lijkt me dat de vs na een aantal treffers op bijvoorbeeld dichtbewoonde stukken van new york, los angeles en washington gauw de handdoek in de ring gooien
Dan denk je dat volledig verkeerd. Rusland is na een halve dag volledig weggevaagd.
pi_140294170
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:09 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dan denk je dat volledig verkeerd. Rusland is na een halve dag volledig weggevaagd.
Overdrijven is ook een vak he. :P
  vrijdag 23 mei 2014 @ 22:10:58 #28
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_140294204
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:06 schreef BeavisnKutthead het volgende:

[..]

Nouja bommen lijkt me niet, maar ze claimen (de russen) icbm,s te hebben die niet te stoppen zijn door wat de amerikanen nu aan afweer hebben, dan lijkt me dat de vs na een aantal treffers op bijvoorbeeld dichtbewoonde stukken van new york, los angeles en washington gauw de handdoek in de ring gooien
Nee, na de eerste hit op New York zouden ze gelijk terug slaan.

http://en.wikipedia.org/wiki/Prompt_Global_Strike
-XOXO-
pi_140294221
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:09 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Lekker goed gefundeerde uitspraak ook. Wel een interessant onderwerp.
Of niet dan?
  vrijdag 23 mei 2014 @ 22:12:04 #30
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_140294246
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:10 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak he. :P
Je vergeet dat het militaire budget van de VS 7 keer zo hoog is als dat van de Russen
-XOXO-
pi_140294267
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:12 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Je vergeet dat het militaire budget van de VS 7 keer zo hoog is als dat van de Russen
Nee, dat vergeet ik niet.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 22:14:18 #32
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_140294331
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:12 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, dat vergeet ik niet.
Ok :)
-XOXO-
  vrijdag 23 mei 2014 @ 22:15:30 #33
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_140294382
Ik zie trouwens ook geen enkele mogelijk tot een directe oorlog tussen Rusland en Amerika zonder gebruik van kernwapens met MAD tot gevolg
-XOXO-
pi_140294506
Okee, tot zover dus:
1: computernetwerken platgooien
2: atoomwapens onschadelijk maken (al was het maar voor dit hypothetische topic :P)
3: overwicht in de lucht
4: invasie met fucking veel soldaten want al die Yanks hebben een machinegeweer onder hun bed.

toch?
  vrijdag 23 mei 2014 @ 22:21:01 #35
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_140294633
Hoezo moeilijk doen met computer netwerken? Energiecentrales jung, als er genoeg uitgaan trekken ze het hele net mee. *Poof* - hele grid plat. Dán heb je de shit pas echt oan de geng.

Dan nog kom je niet langs die boten, maar enfin.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 23 mei 2014 @ 22:29:20 #36
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_140294939
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:21 schreef AgLarrr het volgende:
Hoezo moeilijk doen met computer netwerken? Energiecentrales jung, als er genoeg uitgaan trekken ze het hele net mee. *Poof* - hele grid plat. Dán heb je de shit pas echt oan de geng.

Dan nog kom je niet langs die boten, maar enfin.
Alsof alle vitale netwerken niet een eigen netwerk hebben. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_140296292
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
Daar gaat het niet eens om. Er is simpelweg geen één reden om 'de handdoek in de ring te gooien' nadat je grootste steden verloren bent, omdat je -wat het ook precies zal betekenen- dan enkel meer vatbaar bent voor een nog veel grotere tragiek: invasie, bezetting, annihilatie, et cetera. Bovendien zullen wraakgevoelens ook meewegen vwb de reactie. Je moet alle duikboten en alle basissen (dus ook of met name die in andere landen, zoals die in NL), uitschakelen, wil je geen paddenstoelenbommenregen (waarom rekent Chrome dit niet fout?) op je dak krijgen.

Overigens, 7 keer?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2014 23:09:49 ]
pi_140296331
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:18 schreef Nemephis het volgende:
4: invasie met fucking veel soldaten want al die Yanks hebben een machinegeweer onder hun bed.
Robotleger is ook al in de maak overigens.
  Donald Duck held vrijdag 23 mei 2014 @ 23:16:24 #39
46149 __Saviour__
pi_140297094
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Zullen ze ook doen, dat is namelijk het enige waar ze om geven.

Maar waarom heb jij liever de VS dan China als supermacht?
'way of life'
Ondanks dat de VS verre van perfect is, is de Westerse beschaving die zij hebben neergezet de best mogelijke manier van levensinrichting voor burgers.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_140297121
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 23:16 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

'way of life'
Ondanks dat de VS verre van perfect is, is de Westerse beschaving die zij hebben neergezet de best mogelijke manier van levensinrichting voor burgers.
Ahja eens.
pi_140297211
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 23:16 schreef __Saviour__ het volgende:
'way of life'
Ik zou iemand wel eens willen zien uitleggen waarom ze liever China als de wereldmacht zouden willen.
  Donald Duck held zaterdag 24 mei 2014 @ 01:06:00 #42
46149 __Saviour__
pi_140301551
Iran heeft alvast een plannetje hoe een Amerikaans marineschip aan te vallen

http://newsmonkey.be/article/11988
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_140303276
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:59 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Daar gaat het niet eens om. Er is simpelweg geen één reden om 'de handdoek in de ring te gooien' nadat je grootste steden verloren bent, omdat je -wat het ook precies zal betekenen- dan enkel meer vatbaar bent voor een nog veel grotere tragiek: invasie, bezetting, annihilatie, et cetera. Bovendien zullen wraakgevoelens ook meewegen vwb de reactie. Je moet alle duikboten en alle basissen (dus ook of met name die in andere landen, zoals die in NL), uitschakelen, wil je geen paddenstoelenbommenregen (waarom rekent Chrome dit niet fout?) op je dak krijgen.

Overigens, 7 keer?

[ afbeelding ]
Ja, je leest die grafiek verkeerd(of hij is gewoon slecht opgesteld :P)

http://en.wikipedia.org/w(...)ilitary_expenditures
-XOXO-
pi_140303367
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 02:34 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Ja, je leest die grafiek verkeerd(of hij is gewoon slecht opgesteld :P)

http://en.wikipedia.org/w(...)ilitary_expenditures
Wat een absurde verdeling eigenlijk. Van elke tien euro die er wereldwijd in alle 192 landen aan defensie wordt uitgegeven is bijna 3,5 euro door de VS.
pi_140303379
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 02:43 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat een absurde verdeling eigenlijk. Van elke tien euro die er wereldwijd in alle 192 landen aan defensie wordt uitgegeven is bijna 3,5 euro door de VS.
Daarom zie ik de VS ook niet zo snel omver geworpen worden.
-XOXO-
pi_140303387
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 02:45 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Daarom zie ik de VS ook niet zo snel omver geworpen worden.
Dat denk ik ook. De pure schaal van de operatie is onmogelijk. Het stappenplan van TS werkt voor een land met een goede defensie, zoals bijvoorbeeld Khadaffi's Libië. Niet voor een supermacht als Amerika.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 08:55:09 #47
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_140305312
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 22:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Alsof alle vitale netwerken niet een eigen netwerk hebben. :')
Vast, met iets van back up stroom op aggregaten. Dat is echter maar beperkt en tijdelijk houdbaar. Maar je wilt het ze toch zo moeilijk mogelijk maken? Als je 95% van een complete maatschappij in het donker weet te zetten..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_140311502
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 02:46 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. De pure schaal van de operatie is onmogelijk. Het stappenplan van TS werkt voor een land met een goede defensie, zoals bijvoorbeeld Khadaffi's Libië. Niet voor een supermacht als Amerika.
Wat ik zeg, ik denk dat je het beste zosnel mogelijk zoveel mogelijk burgerslachtoffers moet maken, eventueel met bijvoorbeeld een viruswapen.
Dan krijg je ze wel op de knieen
pi_140311561
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:57 schreef BeavisnKutthead het volgende:

[..]

Wat ik zeg, ik denk dat je het beste zosnel mogelijk zoveel mogelijk burgerslachtoffers moet maken, eventueel met bijvoorbeeld een viruswapen.
Dan krijg je ze wel op de knieen
Nee. Al dood je tien miljoen mensen op hetzelfde moment (meer dan de gehele bevolking van New York), dan is dat nog absoluut geen belemmering voor Amerika om het grootste leger ter wereld in te zetten.
  Donald Duck held zaterdag 24 mei 2014 @ 14:05:43 #50
46149 __Saviour__
pi_140311707
Misschien wel het belangrijkste wapen waardoor de VS altijd, wat er ook gebeurt, allesvernietigend kan terugslaan: de ongrijpbare kernonderzeeërs.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')