Hallo.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:48 schreef EllaN het volgende:
Dus... Is 't nog een beetje gezellig hier?
Heey, psychologiemeid!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:48 schreef EllaN het volgende:
Dus... Is 't nog een beetje gezellig hier?
nog gechillt in de mor?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:00 schreef Erasmo het volgende:
Eindelijk ook CBRN afgevinkt in de opleiding
Nijmeegseplein is de route die ik altijd rijd naar de uniquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Nice
http://webcam.prvgld.nl/
Vieze voyeurquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:01 schreef EllaN het volgende:
[..]
Hallo.
[..]
Hoi Sammeke.
Ik lees nog geregeld mee hoor. Ik hou jullie in de gaten.
Ik zal maandagochtend ff kijken of ik iemand in DT richting Radboud zie fietsenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nijmeegseplein is de route die ik altijd rijd naar de uni
Nou, fietsen vanaf het Gelredome naar Nijmegen is misschien wat overmoedigquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik zal maandagochtend ff kijken of ik iemand in DT richting Radboud zie fietsen
Op de uniquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:17 schreef samthegreat5 het volgende:
En de laatste keer dat ik mijn DT aanhad was een jaar geleden
Mijn moeder zit niet op de universiteitquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, je moeder vroeg of ik hem aandeed, want daar werd ze nat van zei ze.
Ik was ook niet op de universiteitquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Mijn moeder zit niet op de universiteit
Welke fucking opleiding doe jij van 26 weken?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:28 schreef Thaboel het volgende:
Ik moet nog wel ff tot ik mn dt heb. Nog anderhalve maand amo, algemene genie opleiding 4 weken en dan nog een andere genie opleiding van 26 weken.
Wel lekker veel oefeningen
Die lui die afgelopen maand aan het demonstreren waren, beetje laat niet?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Over het WK in Brazilië.
Heb nog steeds mijn permanente verblijfsvergunning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |