SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
dus Sap heeft eindelijk een tranny kunnen doen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Ah joh in de afgelopen 4 jaar dat ik hier zit heb ik flink wat hete discussies gehad.
Gebrek aan nuances, mijn gebrek aan tactisch dingen zeggen, ben fucking direct etc. Maar als je elkaar meer ''meemaakt'' ( sap en ik hebben 2 keer gemeet) dan is het een heel ander verhaal.
Wij hebben ook eens gemeet, weet je nogquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Ah joh in de afgelopen 4 jaar dat ik hier zit heb ik flink wat hete discussies gehad.
Gebrek aan nuances, mijn gebrek aan tactisch dingen zeggen, ben fucking direct etc. Maar als je elkaar meer ''meemaakt'' ( sap en ik hebben 2 keer gemeet) dan is het een heel ander verhaal.
Direct is prima, ongegrond rare dingen boeren is wat andersquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Oh ja [insertmsnsmiley}quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wij hebben ook eens gemeet, weet je nogIn de trein.
I don't give a chit lisa.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Direct is prima, ongegrond rare dingen boeren is wat anders
Wat een hork was jij zeg.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:30 schreef Awesome_ het volgende:
Ja dat is wel toevallig want dat had ik net andersom. Ik vond fanta vet chill in het begin op het forum tot ik haar meette..
Ik niet toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:24 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind iedereen hier wel leuk, behalve twee users.
Jullie weten wie jullie zijn
Je username is een beetje stijf.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Oh men het is hier echt een kliek zeg
Smoooooothhhquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wij hebben ook eens gemeet, weet je nogIn de trein.
Stond gwn strak van de noxipro dan moet je gwn niet zo aan me kop zeiike!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat een hork was jij zeg.
Sjongejonge.
Ja ik was ongesteld vuile homo.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Stond gwn strak van de noxipro dan moet je gwn niet zo aan me kop zeiike!
blame my parentsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je username is een beetje stijf.
Henk, Cor, Fanta bekt allemaal lekker, maar Wijnand?
Do you even lift brah?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Oh men het is hier echt een kliek zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |