De man heeft ook familie en hechte vrienden die zijn dood zoiezo al zouden wreken ongeacht de 5 miljoen. Of het waar is dat hij geld opzij heeft gelegd is moeilijk te controleren maar feit is wel dat hij een aardig vermogen had opgebouwd en dat er nog zeker doden zullen vallen. Gwenette staat erom bekend altijd wraak te nemen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:38 schreef proud_mami het volgende:
[..]
En hoe moet ie dat geregeld hebben dan? Bij een notaris vastleggen dat als die en die zijn omgelegd dat dan het geld uitgekeerd mag worden?
Of heeft ie het op voorhand al uitbetaald? Diegene(n) die dat al hebben gekregen hoeven dan geen zak uit te voeren want wraak kan ie niet meer nemen Gwenette.
Lijkt me dus een broodje Aap.
Hoe denk je dat een uitvaart word betaald..? en waarom zouden er nog mensen begraven worden..?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:38 schreef proud_mami het volgende:
[..]
En hoe moet ie dat geregeld hebben dan? Bij een notaris vastleggen dat als die en die zijn omgelegd dat dan het geld uitgekeerd mag worden?
Of heeft ie het op voorhand al uitbetaald? Diegene(n) die dat al hebben gekregen hoeven dan geen zak uit te voeren want wraak kan ie niet meer nemen Gwenette.
Lijkt me dus een broodje Aap.
Oh ja, dat was hij dus.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:39 schreef marsan het volgende:
[..]
Tijdje terug had hij een foto van ali b geplaatst bij een artikel over een criminele Marokkaan
Op vrijdag 23 mei 2014 20:38 schreef Snowballed het volgende:
Gwenette was toch wel erg loyaal tegenover bouhbouh, zo te zien.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:42 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Hoe denk je dat een uitvaart word betaald..? en waarom zouden er nog mensen begraven worden..?
Ze hoeven niets uit te voeren want hij merkt er toch niets van..?
Gwenette Martha heeft vooraf fors geld betaald om zowel de dood van Najeb Bouhbouh als die van hemzelf te wreken. Volgens de tamtam een bedrag van ¤ 5.000.000.
Ja maar het is ook het type mens.. ik zou als ik een miljoen had, morgen direct vertrekken en weten dat ik ergens anders een nieuw bestaan kan beginnen om de boel de boel te laten.. kijk bijv naar stekel.. die zit daar prima..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:46 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Lijkt me toch lastig, verdwijnen en nooit meer terugkomen. Ook in het buitenland zou hij denk ik opvallen door zn uiterlijk en uitgave patroon.
Ik zou hetzelfde doen idd. Gwenette is dan eigenlijk net zoals Cor van Hout, die ontsnapte ook meerdere malen aan de dood en uiteindelijk toch geliquideerd. Zulke mensen kunnen hun stad gewoon niet verlaten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:49 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja maar het is ook het type mens.. ik zou als ik een miljoen had, morgen direct vertrekken en weten dat ik ergens anders een nieuw bestaan kan beginnen om de boel de boel te laten.. kijk bijv naar stekel.. die zit daar prima..
Ja? als zichzelf?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:46 schreef Snowballed het volgende:
En toch is HJK geen hele slechte journalist... hij zit hier trouwens ook op FOK (of hij hier nog komt is een tweede)
Een uitkering had ie niet eens, hij stond letterlijk nergens geregistreerd, hij had zelfs niet eens een bankrekening.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Knap als je van een uitkering 5 miljoen weet te sparen. Sjappoo sjappoo sjappoo
Ik blijf het ongelooflijk vinden dat zo iemand gewoon vrij rond mag lopen. Een aantasting van de rechtsorde.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een uitkering had ie niet eens, hij stond letterlijk nergens geregistreerd, hij had zelfs niet eens een bankrekening.
Dat doet ie nu dus niet meer.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik blijf het ongelooflijk vinden dat zo iemand gewoon vrij rond mag lopen
Ah ja, grappig. Dat was iets eenmalig dus. Tenzij hij hier nu als Razorfuck38 oid rondhangt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:36 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Jup..
HendrikJanKorterink
MIS / Stel je vragen aan de auteur van 'De BV Bruinsma'
Ik denk dat ie het iets te druk heeft...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:09 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ah ja, grappig. Dat was iets eenmalig dus. Tenzij hij hier nu als Razorfuck38 oid rondhangt.
Wat is daar zo vreemd aan..? Er zijn zoveel lui die zichzelf wel redden..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik blijf het ongelooflijk vinden dat zo iemand gewoon vrij rond mag lopen. Een aantasting van de rechtsorde.
Leven van de straat, geen bankpas maar wel een paar ton aan cash in huis, sommigen hebben niet eens zorgverzekering.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een uitkering had ie niet eens, hij stond letterlijk nergens geregistreerd, hij had zelfs niet eens een bankrekening.
Mieremet was wel zo verstandig om naar Thailand vluchten, maar dat hielp uiteindelijk ook niet echt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:55 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik zou hetzelfde doen idd. Gwenette is dan eigenlijk net zoals Cor van Hout, die ontsnapte ook meerdere malen aan de dood en uiteindelijk toch geliquideerd. Zulke mensen kunnen hun stad gewoon niet verlaten.
De straat vriend, constant onderweg en altijd op zn hoede maar het mocht niet baten. Met zo'n profile kun je niet rustig in een vaste woning wonen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:12 schreef Draailamp het volgende:
Hahaha briljant.
Waar woonde deze Martha eigenlijk? Villa?
Daarom, als je eenmaal op de dodenlijst staat is er haast geen andere uitweg dan de dood.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:10 schreef speedcore het volgende:
[..]
Mieremet was wel zo verstandig om naar Thailand vluchten, maar dat hielp uiteindelijk ook niet echt.
Ik zou stapelgek worden van zo'n levenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:21 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
De straat vriend, constant onderweg en altijd op zn hoede maar het mocht niet baten. Met zo'n profile kun je niet rustig in een vaste woning wonen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |