OKquote:Op zondag 20 juli 2014 00:19 schreef Teydelyk het volgende:
Economisch gezien is de enige waarde die een vrouw voor mij heeft haar lichaam en affectie. Als ze dat met anderen deelt, neemt de waarde daarvan dus af.
Mag toch hopen dat een relatie voor je wel wat meer inhoud heeft dan een lekkere neukbeurt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:02 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik heb als man dan ook iets te bieden in een relatie. Waarom zou ik dan mijn vrouw willen delen? Dan is het makkelijker en goedkoper om elke dag naar de hoeren te gaan...
Wat een onzin zeg...quote:Op zondag 20 juli 2014 00:19 schreef Teydelyk het volgende:
Een van de dingen (die 99% van de mannen belangrijk vindt) is exclusiviteit. Economisch gezien is de enige waarde die een vrouw voor mij heeft haar lichaam en affectie. Als ze dat met anderen deelt, neemt de waarde daarvan dus af. Het delen van je vrouw blijft een onnatuurlijke fetisj. Het is alleen jammer dat juist figuren zoals erodome zo verbaal zijn en het doen lijken alsof dat de status quo is dat je als vrouw maar met zo veel mogelijk mannen moet neuken en dat je als man raar bent als je dit niet accepteert. Een echte alfaman deelt zijn vrouw niet. Het is van belang voor het ras dat alleen de allerbeste zich voort kunnen planten. Daarom zijn mannen geprogrammeerd om een hun vrouw niet te willen delen. Nu is dat met anticonceptie natuurlijk te voorkomen, maar het neemt niet weg dat mannen simpelweg hun vrouwen niet willen delen.
Dat hebben wij dus gedaan. Mijn vriendin had ook al heel lang een misbruik fantasie, en die heb ik met onze beste vriendin, met wie we regelmatig triootjes hebben laten uitkomen. We gaven vooraf aan dat mijn vriendin alle controle had, en dat we stopten als zij het wilde. Afijn, mijn vriendin ging op een zaterdagavond even naar haar zus, en dat was een perfect moment om het plan uit te voeren. Onze beste vriendin kwam naar ons huis, en toen mijn vriendin thuiskwam pakten we haar gelijk beet. We deden haar handboeien om en een blinddoek voor, en namen haar mee naar de slaapkamer waar we haar helemaal hebben uitgewoond. Ze zei niet één keer stop en liet ons alles doen wat we wilden. Ze vond het echt geweldig. Het mooiste was nog dat ze de zondag de hele dag met een glimlach rondliep.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:48 schreef barrakoe het volgende:
En om nou haar wens bijvoorbeeld 1 keer uit te laten komen?
Gewoon 1 keer... goeie afspraak over maken
Hoe kom jij aan 99%quote:Op zondag 20 juli 2014 00:19 schreef Teydelyk het volgende:
Een van de dingen (die 99% van de mannen belangrijk vindt) is exclusiviteit. Economisch gezien is de enige waarde die een vrouw voor mij heeft haar lichaam en affectie. Als ze dat met anderen deelt, neemt de waarde daarvan dus af. Het delen van je vrouw blijft een onnatuurlijke fetisj. Het is alleen jammer dat juist figuren zoals erodome zo verbaal zijn en het doen lijken alsof dat de status quo is dat je als vrouw maar met zo veel mogelijk mannen moet neuken en dat je als man raar bent als je dit niet accepteert. Een echte alfaman deelt zijn vrouw niet. Het is van belang voor het ras dat alleen de allerbeste zich voort kunnen planten. Daarom zijn mannen geprogrammeerd om een hun vrouw niet te willen delen. Nu is dat met anticonceptie natuurlijk te voorkomen, maar het neemt niet weg dat mannen simpelweg hun vrouwen niet willen delen.
je hebt je eigen vriendin dus laten misbruiken door haar vriendin met een voorbinddildo en heb je vriendin haar vriendin daarbij ook verwend ?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:52 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Dat hebben wij dus gedaan. Mijn vriendin had ook al heel lang een misbruik fantasie, en die heb ik met onze beste vriendin, met wie we regelmatig triootjes hebben laten uitkomen. We gaven vooraf aan dat mijn vriendin alle controle had, en dat we stopten als zij het wilde. Afijn, mijn vriendin ging op een zaterdagavond even naar haar zus, en dat was een perfect moment om het plan uit te voeren. Onze beste vriendin kwam naar ons huis, en toen mijn vriendin thuiskwam pakten we haar gelijk beet. We deden haar handboeien om en een blinddoek voor, en namen haar mee naar de slaapkamer waar we haar helemaal hebben uitgewoond. Ze zei niet één keer stop en liet ons alles doen wat we wilden. Ze vond het echt geweldig. Het mooiste was nog dat ze de zondag de hele dag met een glimlach rondliep.
je hebt je vriendin dus laten misbruiken door "jullie" vriendin.. zeg ik het zo goed ?quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:41 schreef PalmRoyale het volgende:
Je snapt het geloof ik niet helemaal. Het is niet de vriendin van mijn vriendin, het is ónze vriendin en wij hebben sámen mijn vriendin "misbruikt". Het draaide daarbij helemaal om mijn vriendin. Het was immers haar fantasie die we hebben laten uitkomen.
Misschien moet je eerst eens begrijpend leren lezen voordat je een forum op gaat.
Je hoort mij ook niet klagenquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:34 schreef TheMechanic het volgende:
Je maakt veel mee TS. Niet trollend/beledigend bedoeld.
Nu ben ik wel nieuwschierig hoe jullie dit gedaan hebben?quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:41 schreef PalmRoyale het volgende:
Je snapt het geloof ik niet helemaal. Het is niet de vriendin van mijn vriendin, het is ónze vriendin en wij hebben sámen mijn vriendin "misbruikt". Het draaide daarbij helemaal om mijn vriendin. Het was immers haar fantasie die we hebben laten uitkomen.
Misschien moet je eerst eens begrijpend leren lezen voordat je een forum op gaat.
Nu ben ik wel nieuwsgierig wat voor soort nieuwsgierigheid jij hebtquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nu ben ik wel nieuwschierig hoe jullie dit gedaan hebben?
Je hebt een leuk lulverhaal bedachtquote:Op zondag 20 juli 2014 00:19 schreef Teydelyk het volgende:
Nou, vraag me gewoon af hoe ze dat doen. In een rollenspel, haar vastbindend? Of gaat het nog verder met voorbinddildo's enz?quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:44 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig wat voor soort nieuwsgierigheid jij hebt
Lees post #240 nog eens.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwschierig hoe jullie dit gedaan hebben?
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:39 schreef ThunderXIII het volgende:
zelf zou ik niet zo snel met zulke ideen van me vriendin/vrouw in zee gaan .
in mijn geval , er vaart maar 1 kapitein op die zee .
maar mischien paar oplossingen voor jou , hou bvb same met je vriedndin bvb 1x in de zoveel tijd een gangbang avond of zo als tussendoorse afwisseling , ben je slim kun je er ook wat aan verdiennen .
oplossing 2 , bij twijfel niet doen .
oplossing 3 trakteer jullie zelf 1x in de zoveel tijd op bvb een dagje sexbios , zolang veilig kunne jullie zelf bepalen hoe/wat/met wie .
Klinkt alsof jij die fantasie zelf ook een beetje hebtquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, vraag me gewoon af hoe ze dat doen. In een rollenspel, haar vastbindend? Of gaat het nog verder met voorbinddildo's enz?
Nee hoor, puur belangstelling. Vroeg me gewoon af hoe zoiets in z'n werk gaat dan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 07:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Klinkt alsof jij die fantasie zelf ook een beetje hebt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |