abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142506425
Er zijn zelfs stammen in Afrika en Azie (Nepal bv) waar de vrouwen juist meerdere mannen hebben.
pi_142560287
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 00:19 schreef Teydelyk het volgende:
Economisch gezien is de enige waarde die een vrouw voor mij heeft haar lichaam en affectie. Als ze dat met anderen deelt, neemt de waarde daarvan dus af.
OK
Voor mij heeft een vrouw of vriendin geen economische waarde hoor, maar begrijp nu dat jij anders denkt
  maandag 21 juli 2014 @ 17:17:18 #228
37769 erodome
Zweefteef
pi_142560687
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 23:02 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Ik niet. Maar ik heb als man dan ook iets te bieden in een relatie. Waarom zou ik dan mijn vrouw willen delen? Dan is het makkelijker en goedkoper om elke dag naar de hoeren te gaan...
Mag toch hopen dat een relatie voor je wel wat meer inhoud heeft dan een lekkere neukbeurt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 21 juli 2014 @ 17:19:18 #229
37769 erodome
Zweefteef
pi_142560794
quote:
Een van de dingen (die 99% van de mannen belangrijk vindt) is exclusiviteit. Economisch gezien is de enige waarde die een vrouw voor mij heeft haar lichaam en affectie. Als ze dat met anderen deelt, neemt de waarde daarvan dus af. Het delen van je vrouw blijft een onnatuurlijke fetisj. Het is alleen jammer dat juist figuren zoals erodome zo verbaal zijn en het doen lijken alsof dat de status quo is dat je als vrouw maar met zo veel mogelijk mannen moet neuken en dat je als man raar bent als je dit niet accepteert. Een echte alfaman deelt zijn vrouw niet. Het is van belang voor het ras dat alleen de allerbeste zich voort kunnen planten. Daarom zijn mannen geprogrammeerd om een hun vrouw niet te willen delen. Nu is dat met anticonceptie natuurlijk te voorkomen, maar het neemt niet weg dat mannen simpelweg hun vrouwen niet willen delen.
Wat een onzin zeg...

Ik zeg trouwens nergens dat je als vrouw maar zoveel mogelijk mannen moet hebben. Zeg vooral dat je als vrouw je niet moet laten tegenhouden door figuren zoals jij. Dat wil zeggen als de betreffende vrouw daar behoefte aan heeft.

Een echte alfaman is vooral niet zo'n jankwijf als jij bent, dus praat niet over wat echte alfamannen wel of niet zouden doen, want jij hebt er geen idee van.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 21 juli 2014 @ 17:52:02 #230
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_142562196
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 09:48 schreef barrakoe het volgende:
En om nou haar wens bijvoorbeeld 1 keer uit te laten komen?

Gewoon 1 keer... goeie afspraak over maken
Dat hebben wij dus gedaan. Mijn vriendin had ook al heel lang een misbruik fantasie, en die heb ik met onze beste vriendin, met wie we regelmatig triootjes hebben laten uitkomen. We gaven vooraf aan dat mijn vriendin alle controle had, en dat we stopten als zij het wilde. Afijn, mijn vriendin ging op een zaterdagavond even naar haar zus, en dat was een perfect moment om het plan uit te voeren. Onze beste vriendin kwam naar ons huis, en toen mijn vriendin thuiskwam pakten we haar gelijk beet. We deden haar handboeien om en een blinddoek voor, en namen haar mee naar de slaapkamer waar we haar helemaal hebben uitgewoond. Ze zei niet één keer stop en liet ons alles doen wat we wilden. Ze vond het echt geweldig. Het mooiste was nog dat ze de zondag de hele dag met een glimlach rondliep.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_142604492
quote:
Een van de dingen (die 99% van de mannen belangrijk vindt) is exclusiviteit. Economisch gezien is de enige waarde die een vrouw voor mij heeft haar lichaam en affectie. Als ze dat met anderen deelt, neemt de waarde daarvan dus af. Het delen van je vrouw blijft een onnatuurlijke fetisj. Het is alleen jammer dat juist figuren zoals erodome zo verbaal zijn en het doen lijken alsof dat de status quo is dat je als vrouw maar met zo veel mogelijk mannen moet neuken en dat je als man raar bent als je dit niet accepteert. Een echte alfaman deelt zijn vrouw niet. Het is van belang voor het ras dat alleen de allerbeste zich voort kunnen planten. Daarom zijn mannen geprogrammeerd om een hun vrouw niet te willen delen. Nu is dat met anticonceptie natuurlijk te voorkomen, maar het neemt niet weg dat mannen simpelweg hun vrouwen niet willen delen.
Hoe kom jij aan 99% :') :')

Wat een boel onzin staat er in jouw post. Economische waarde van een vrouw?? :') volgens mij ben jij net zo 'anders-denkend' als de TS. En hij heeft niet eens commentaar op jouw denkwijze terwijl je die van hem belachelijk maakt.
Way2go man
pi_142626606
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:52 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Dat hebben wij dus gedaan. Mijn vriendin had ook al heel lang een misbruik fantasie, en die heb ik met onze beste vriendin, met wie we regelmatig triootjes hebben laten uitkomen. We gaven vooraf aan dat mijn vriendin alle controle had, en dat we stopten als zij het wilde. Afijn, mijn vriendin ging op een zaterdagavond even naar haar zus, en dat was een perfect moment om het plan uit te voeren. Onze beste vriendin kwam naar ons huis, en toen mijn vriendin thuiskwam pakten we haar gelijk beet. We deden haar handboeien om en een blinddoek voor, en namen haar mee naar de slaapkamer waar we haar helemaal hebben uitgewoond. Ze zei niet één keer stop en liet ons alles doen wat we wilden. Ze vond het echt geweldig. Het mooiste was nog dat ze de zondag de hele dag met een glimlach rondliep.
je hebt je eigen vriendin dus laten misbruiken door haar vriendin met een voorbinddildo en heb je vriendin haar vriendin daarbij ook verwend ?
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:41:26 #233
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_142628953
Je snapt het geloof ik niet helemaal. Het is niet de vriendin van mijn vriendin, het is ónze vriendin en wij hebben sámen mijn vriendin "misbruikt". Het draaide daarbij helemaal om mijn vriendin. Het was immers haar fantasie die we hebben laten uitkomen.

Misschien moet je eerst eens begrijpend leren lezen voordat je een forum op gaat.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_142631516
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:41 schreef PalmRoyale het volgende:
Je snapt het geloof ik niet helemaal. Het is niet de vriendin van mijn vriendin, het is ónze vriendin en wij hebben sámen mijn vriendin "misbruikt". Het draaide daarbij helemaal om mijn vriendin. Het was immers haar fantasie die we hebben laten uitkomen.

Misschien moet je eerst eens begrijpend leren lezen voordat je een forum op gaat.
je hebt je vriendin dus laten misbruiken door "jullie" vriendin.. zeg ik het zo goed ?
met een voorbinddildo neem ik aan :s) !

dacht in eerste instantie dat het haar fantasie was om door een (andere) vent misbruikt te laten worden :s) _O-
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:30:02 #235
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_142632461
Nogmaals, ik heb met onze beste vriendin mijn vriendin misbruikt. Het was niet alleen onze beste vriendin die het deed, wij deden het samen. Snap je het nu?
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:47:12 #236
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_142678689
Gaat ze er nu ook een carriere van maken, of blijft het hobbyen?
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_142684540
Je maakt veel mee TS. Niet trollend/beledigend bedoeld.
pi_142687524
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:34 schreef TheMechanic het volgende:
Je maakt veel mee TS. Niet trollend/beledigend bedoeld.
Je hoort mij ook niet klagen :)
pi_142687669
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:41 schreef PalmRoyale het volgende:

Nu ben ik wel nieuwschierig hoe jullie dit gedaan hebben?
pi_142687783
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:40 schreef nummer_zoveel het volgende:

Nu ben ik wel nieuwsgierig wat voor soort nieuwsgierigheid jij hebt :D
pi_142689281
quote:
Je hebt een leuk lulverhaal bedacht :D Maar weet je, iedereen (zowel mens als dier) is bezig om zichzelf voort te planten, niet om 'het ras' in stand te houden.

Mannen doen dat voortplanten door de beste vrouwtjes uit te kiezen en bij heel veel dieren is het ook normaal als een mannetje meerdere vrouwtjes heeft. Want dan vergroot je de kans dat je goed nageslacht hebt.

Nu willen mannetjes vaak hun vrouwtje(s) niet delen, daar heb je gelijk in. Maar dat is omdat ze hun éigen nageslacht willen veilig stellen en als een vrouwtje zwanger is van een ander, dan kan jij daar geen nageslacht mee krijgen :P
pi_142694193
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:44 schreef TheMechanic het volgende:

[..]

Nu ben ik wel nieuwsgierig wat voor soort nieuwsgierigheid jij hebt :D
Nou, vraag me gewoon af hoe ze dat doen. In een rollenspel, haar vastbindend? Of gaat het nog verder met voorbinddildo's enz? :D
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:54:53 #243
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_142694665
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:40 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Lees post #240 nog eens.
pi_142695021
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:54 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Lees post #240 nog eens.
Ja, en hoe heeft die vriendin jouw vriendin dan uitgewoond? Ik mis iets, of niet?
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:07:40 #245
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_142695373
Met een joekel van een voorbind dildo en haar hand :P
  dinsdag 29 juli 2014 @ 18:12:03 #246
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_142855175
TS heeft nu een nieuwe carrière als pooier?
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_142858059
zelf zou ik niet zo snel met zulke ideen van me vriendin/vrouw in zee gaan .
in mijn geval , er vaart maar 1 kapitein op die zee .

maar mischien paar oplossingen voor jou , hou bvb same met je vriedndin bvb 1x in de zoveel tijd een gangbang avond of zo als tussendoorse afwisseling , ben je slim kun je er ook wat aan verdiennen .

oplossing 2 , bij twijfel niet doen .

oplossing 3 trakteer jullie zelf 1x in de zoveel tijd op bvb een dagje sexbios , zolang veilig kunne jullie zelf bepalen hoe/wat/met wie .
pi_142858657
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 19:39 schreef ThunderXIII het volgende:
zelf zou ik niet zo snel met zulke ideen van me vriendin/vrouw in zee gaan .
in mijn geval , er vaart maar 1 kapitein op die zee .

maar mischien paar oplossingen voor jou , hou bvb same met je vriedndin bvb 1x in de zoveel tijd een gangbang avond of zo als tussendoorse afwisseling , ben je slim kun je er ook wat aan verdiennen .

oplossing 2 , bij twijfel niet doen .

oplossing 3 trakteer jullie zelf 1x in de zoveel tijd op bvb een dagje sexbios , zolang veilig kunne jullie zelf bepalen hoe/wat/met wie .
:')
  woensdag 30 juli 2014 @ 07:45:53 #249
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_142873247
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:44 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nou, vraag me gewoon af hoe ze dat doen. In een rollenspel, haar vastbindend? Of gaat het nog verder met voorbinddildo's enz? :D
Klinkt alsof jij die fantasie zelf ook een beetje hebt ;) :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_142873934
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 07:45 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Klinkt alsof jij die fantasie zelf ook een beetje hebt ;) :P
Nee hoor, puur belangstelling. Vroeg me gewoon af hoe zoiets in z'n werk gaat dan. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')