quote:HET RECORD IS BINNEN!
Na 198 uur radiomaken heeft Giel de 3FM studio verlaten. Hij heeft het wereldrecord radiomaken verbroken! En daar mag een bel voor klinken!
Giel heeft het record te pakken
Giel versloeg om 05:00 uur het record van 190 uur radiomaken. Dat moest gevierd worden met champagne. Maar het einde was nog niet in zicht, want Giel ging daarna lekker nog 8 uur door!
Giel in het Guinness Book of Records
Vooralsnog is het record officieus behaald, want pas als Guinness het gecontroleerd heeft (er zijn nogal wat regels verbonden aan zo'n recordpoging), dan mag het officieel genoemd worden.
quote:
Komt omdat Muis zit te soppen op Simon Webbe.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:27 schreef Pandaplint het volgende:
Dames toch! Ik krijg natte voeten hier achter m'n bureau
Die was van Blue. Hier zat een andere neger in.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Komt omdat Muis zit te soppen op Simon Webbe.
Owh echt welquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Komt omdat Muis zit te soppen op Simon Webbe.
Owja.. Ik houd ze ook nooit uit elkaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:28 schreef alors het volgende:
[..]
Die was van Blue. Hier zat een andere neger in.
Die mag ook welquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:28 schreef alors het volgende:
[..]
In Muis?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:28 schreef alors het volgende:
[..]
Die klacht over die puist in iemands nek, spande echt wel de kroon.quote:
Idd... Ik vind The Wanted maar een rare boyband.quote:
The Unwanted indd.quote:
Jups.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:37 schreef ChatGirl het volgende:
Dit is een beetje de mislukte versie van One Direction, niet?
Tieten, altijd goedquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:39 schreef Pandaplint het volgende:
Oh god. The Vengaboys hebben ook weer wat nieuws uitgebracht![]()
Ik ben ook schuldig.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:52 schreef ChatGirl het volgende:
Ik kan dit dansje nog van begin tot einde
Daar was Coen niet bij, dus ik denk dat hij het niet eens weetquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:56 schreef ChatGirl het volgende:
"Misschien wel Mainstreet."
Ze hebben gisteren bekend gemaakt dat die op 1 staan
Ze gaan ervan uit dat de gemiddelde C&S luisteraar het geheugen van een goudvis heeft.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:56 schreef ChatGirl het volgende:
"Misschien wel Mainstreet."
Ze hebben gisteren bekend gemaakt dat die op 1 staan
Afgaand op alle jonge pubers die ik ken, is dat niet zo'n heel gek uitgangspunt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze gaan ervan uit dat de gemiddelde C&S luisteraar het geheugen van een goudvis heeft.
Lekker redactiewerk dan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:57 schreef alors het volgende:
[..]
Daar was Coen niet bij, dus ik denk dat hij het niet eens weet
Dat kan wel eens kloppen ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze gaan ervan uit dat de gemiddelde C&S luisteraar het geheugen van een goudvis heeft.
Helaas hebben ze nog wel genoeg hersencellen om te kunnen stemmen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Afgaand op alle jonge pubers die ik ken, is dat niet zo'n heel gek uitgangspunt.
Ach, elke puber ooit was geestelijk niet geheel toerekeningsvatbaar. Dat gaat in het algemeen wel over na een paar jaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Helaas hebben ze nog wel genoeg hersencellen om te kunnen stemmen.
Het NSJ wordt gesponsord door onder meer NTR, dus ik denk dat daar die link zal liggen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:06 schreef Pino112 het volgende:
3FM presents NSJ? Dat was toch altijd van Radio 6?
quote:
Doen ze al twee jaar volgens mij.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:06 schreef Pino112 het volgende:
3FM met al z'n jazzplaatjes.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:06 schreef Pino112 het volgende:
Toetertjes!quote:
Dat is inderdaad fucking storendquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:25 schreef themauster het volgende:
Het is tenminste niet zo erg als dat half Engels en half Nederlands van Mainstreet.
Dat denk je. Echt, als je ten tijde van die "bands" zo oud zou zijn geweest als dat je nu bent, had je het ook rommel gevonden.quote:
Okay Velvet was echt slecht. En B*E*D was ook matig. Maar Levenslang van 4Fun is echt een prima nummer.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat denk je. Echt, als je ten tijde van die "bands" zo oud zou zijn geweest als dat je nu bent, had je het ook rommel gevonden.
Het is allemaal makkelijk te verteren rotzooi, gericht op meisjes van een jaar of 12 a 14.
Waarom denk je dat er zoveel file staat vanmiddag?quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er zoveel file staat vanmiddag?
Zekers, maar dat vind ik dan stiekem ook het sterkste punt.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:55 schreef Sersjee het volgende:
"IK BEN OP DE RADIO!"
Zo klonk ik ook vanochtend, he.
En nog maar een keer.quote:
ditquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:57 schreef Pandaplint het volgende:
Dit is verschrikkelijk. Kies gewoon Nederlands of Engels
dat deden ze bij de Backstreet Boys toch ook?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
En die gillende giechelende meisjes zijn de toekomst van NL?
Manmanman het wordt tijd dat we de jeugd eens gaan opvoeden.
Nee, dan die meiden die naar de Backstreet Boys, NKOTB en Take That gingen. Die waren altijd zo lekker rustig...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik igg niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:59 schreef franklop het volgende:
[..]
dat deden ze bij de Backstreet Boys toch ook?
Vroeger was je net zo'n hysterisch meisjequote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee. Daar was en ben ik te nuchter voor.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:59 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vroeger was je net zo'n hysterisch meisje
Vroeger? Muis sopt nog steeds op die gast van Bluequote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:59 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vroeger was je net zo'n hysterisch meisje
Dat is nu wel anders. Cheers!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Daar was en ben ik te nuchter voor.
Klopt, maar ik ga niet gillen ofzo.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:00 schreef ChatGirl het volgende:
Op vrijdag 23 mei 2014 17:59 schreef Pandaplint het volgende:
quote:
Fijn weekend Muis!quote:
Ik heb al een afspraak met Mint gepland in novemberquote:
Samen aan de borrel?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb al een afspraak met Mint gepland in november
die is zo?quote:
Deze man kent z'n klassiekers.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:27 schreef themauster het volgende:
Ik vind Never Forget leuker van Take That.
Is al gedaan voor je:quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:54 schreef Cee het volgende:
Mijn collega zette de radio zachter tijdens de boyband top 17. Daar gingen de 2 beste radio-uren van het jaar.Maar aan de lijst te zien niet veel gemist. Top kwaliteit ontbrak. Ik ga eens een écht goed boyband toplijstje samenstellen op mijn spofittie.
Matig. Er is zo veel beter.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Is al gedaan voor je:
Boyband Top 17 Keuzestress, a playlist by Koen van Herp on Spotify
En?quote:
ik heb op dit moment 1 smiley voor mezelf:quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb op dit moment 1 smiley voor mezelf:
compleet dichtklappen, trillende handjes, hardkloppingen en toch een zakelijk gesprek gaande houden
owja, die kan ook.....ik moet gvd gewoon niet zoveel nadenkenquote:
Hoi.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:17 schreef Qunix het volgende:
[..]wow......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
G M?And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
[..]Jezus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ene van vannacht, die overal in het nieuws was?Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Jup.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jezus.
Die ene van vannacht, die overal in het nieuws was?
damn, dat moet behoorlijk shocking zijn ja.....bahquote:
Gadverdamme. Dan komt het wel ineens heel dichtbij ja.quote:
[..]Ik kwam een foto tegen van het slachtoffer op mijn twitter, inclusief plas bloed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond dat al niet fijn om te zien..
![]()
Ik heb hem alleen open gezien toen ze volgens mij bekend gingen maken wie SR ging doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:23 schreef Evertjan het volgende:
staat die wand in studio 1 weleens open? Volgens mij zit die altijd dicht als ik op de webcam kijk
So wotquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:24 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat record staat niet in het Guinness boek
Derhalve kuttopic, slotje.quote:
Dat is toch al 100x gedaan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
oh god, brard bellen voor dat ronbrandstederpoepseksverhaal
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
oh god, brard bellen voor dat ronbrandstederpoepseksverhaal
quote:Op maandag 10 november 2003 18:11 schreef defpaul het volgende:
Ron B. doet aan poepsex
1) Hij huurt poepsexbanden in de videotheek van Maarssen
2) Hij heeft een Vinkeveense motelkamer eens besmeurd achterlaten
3) Een prostituee heeft alles uit de doeken gedaan omdat ze kwaad was dat Ron B. zijn kind niet zou erkennen (van een andere vrouw weliswaar, maar die prostituee nam het op voor haar).. dit was Actueel van 2002 ergens mei
4) Een taxichauffeur vertelde mij eens dat hij Ronnie B. regelmatig naar Bilthoven bracht, en dan niet naar de kinderboerderij
5) Beau van Erven Dorens bevestigde mij persoonlijk tijdens een forum dat heel Hilversum het wel weet van 'die gast'.
Ik had in totaal 6 onafhankelijke bronnen/stukken maar die 6e ben ik even vergeten. In ieder geval is dat van het motel, videotheek, beau en de taxichauffeur uit 1e hand. Nuff said?
volgens mij heeft ex Brard zich nooit uitgesproken....quote:
we hebben een kennerquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij heeft ex Brard zich nooit uitgesproken....
[..]
we hebben een kenner
quote:Perfecte sex bestaat niet
maar een keutel zoals jij
zie je een keer in je leven
en daar blijft het dan wel bij
Je ruikt de hutspotgeuren
je glimt in de maneschijn
één geheel, doch vele kleuren
nee een drol zoals jij
zal er nooit of te nimmer meer zijn
gelezen in zijn boek ja......motivatie weet ik zo snel niet meer maar ik geloof dat hij er wel een beetje spijt van hadquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:33 schreef Evertjan het volgende:
Stenders heeft toen meegedaan aan de klysma show van Brard![]()
cool! het enige chinese wat mijn vader ooit heeft meegenomen is zo'n kalender van De Gele Lotus, De Chinese Muur of Ni Haoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:33 schreef sneakydesert het volgende:
Ik heb hier trouwens de Chinese versie van de spits liggen. Dat is het souvenir dat mijn vader mee heeft genomen![]()
[ afbeelding ]
bedankt....denk ik...quote:
dat zou heel goed kunnen jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:34 schreef Evertjan het volgende:
was geloof ik een moetje omdat Stenders toen net bij YorinFM zat
Allemaal van dat toeristen prul waar je kasten mee vol kan zettenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gelezen in zijn boek ja......motivatie weet ik zo snel niet meer maar ik geloof dat hij er wel een beetje spijt van had
[..]
cool! het enige chinese wat mijn vader ooit heeft meegenomen is zo'n kalender van De Gele Lotus, De Chinese Muur of Ni Hao
ik bedoelde de chinese restaurants, mijn vader is Europa nooit uit geweest voor zover ik weetquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:36 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Allemaal van dat toeristen prul waar je kasten mee vol kan zetten
Ahh oke, excuus. Ik ben 1x in Azië geweest, technisch gezien dan. De overkant van de Bosporus is Azië, maar geen spleetoog te zien.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik bedoelde de chinese restaurants, mijn vader is Europa nooit uit geweest voor zover ik weet
nee mijn fout! mijn grappen komen gewoon niet aan omdat ze zo slecht zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:38 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ahh oke, excuus. Ik ben 1x in Azië geweest, technisch gezien dan. De overkant van de Bosporus is Azië, maar geen spleetoog te zien.
twitter:gerardekdom twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 22:39:25Net plaatjes gedraaid in Limburg, kom ik backstage toch zomaar ineens #JodyBernal tegen! @TjitseLeemhuis hoor je dat? http://t.co/GwwYnrtwBy reageer retweet
manmanman.....quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en aan deze muziek...om eerlijk te zijn...ik heb er een broertje Dotan![]()
![]()
![]()
basgitaren in dit gevalquote:
Wolfje! lekkere faxmachine van mequote:
Halloquote:
Heb het al een keer eerder gehoord. Zelfde concept.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:49 schreef Zaktabak het volgende:
Het Geluid: Stenders Edite.
Bril-fucking-jant!!
Ik zal aan je denken als ik naar opa Mick sta te kijken.quote:
Hoeft niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik naar opa Mick sta te kijken.
Geen idee, vind het alleen zo'n kut reclamequote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:02 schreef ddx het volgende:
[..]
bruine ster variant binnenkort gok ik
dacht trouwens dat er geen rook reclames meer mochten ?
Ook door de opwinding vielen ze flauwquote:
ja, daar stonden ze vanochtend om 5u al in de rij. het merendeel van de fans is volgens mij leerplichtig dus ik vraag me dan af...Waarom zaten ze niet op school????quote:
Examens? Of gaat het hier om 12-jarige meisjes?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, daar stonden ze vanochtend om 5u al in de rij. het merendeel van de fans is volgens mij leerplichtig dus ik vraag me dan af...Waarom zaten ze niet op school????
nja, wat ik zo wel eens voorbij zie komen is echt nog van middelbareschoolleeftijd. examens zou voor een deel kunnen, maar voor een groot deel ook niet....de fans van B-Brave en Mainstreet zijn voor mijn gevoel nog jonger dan de OneDirectionfans. zal wel door de taal komenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:06 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Examens? Of gaat het hier om 12-jarige meisjes?
#gekkies #yoloquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, wat ik zo wel eens voorbij zie komen is echt nog van middelbareschoolleeftijd. examens zou voor een deel kunnen, maar voor een groot deel ook niet....de fans van B-Brave en Mainstreet zijn voor mijn gevoel nog jonger dan de OneDirectionfans. zal wel door de taal komen
Behoorlijk ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
ze zitten lekker met het geluid te klooien vandaag
Hij wel jaquote:
ik denk eerder van die oude amerikaanse sleeenquote:
muizinhoquote:
Hoiquote:
Muizinha want ik ben een vrouwquote:
sorryquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Muizinha want ik ben een vrouw
Rockzinho want je bent man.
Ik zou eerder denken dat ie zijn date aan t neuken isquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoi
Ik denk dat SC trouwens bloemen aan het plukken is.
wehehehehehe, welnee, dat doet SC niet. hooguit een beetje frunnikken en viezelevozelen. de schatquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zou eerder denken dat ie zijn date aan t neuken is
U heeft de vertaling begrepenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
We lezen maandag de verhalen wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
huh?quote:
ah, op die fietsquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:08 schreef Promo_Guy het volgende:
[..]
'Gesponsord' (lees: aangevraagd via een app).
Danny Vera
Lief zijn tegen Muis hè.quote:
Komt goed in november. Ik ben een kanjer van een verslavingsdeskundige.quote:
Ja je bent zelf ook verslaafd. Aan een eend.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Komt goed in november. Ik ben een kanjer van een verslavingsdeskundige.
Peking???quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja je bent zelf ook verslaafd. Aan een eend.
Dat ook ja. Maar ook professioneel gezien én ervaringskundig door mijn omgevingquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja je bent zelf ook verslaafd. Aan een eend.
Je hebt het overleefd, zie ik?quote:
wat heeft De Mint gedaan dan???? wat mis ik???quote:
ow ja, je had tantedag. maar dat is toch prachtig? af en toe spelen met klein grut wat niet van jou isquote:
Ik heb vanochtend m'n oudste nichtje gejat van haar moeder en vanavond weer heel ingeleverdquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat heeft De Mint gedaan dan???? wat mis ik???
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |