Ze mogen anders wel brood mee eten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:40 schreef marjan64 het volgende:
vanaa heeft eters om half 6
moet de oven gebruiken
Maakt weinig verschil: eten is toch altijd half rauw.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:40 schreef beequeen het volgende:
Oeps, Vanas kan geen gebruik maken van de oven. Rampspoed.
Doe ik altijd, lekkerder...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:41 schreef beequeen het volgende:
Je kunt rollade ook in een pan bereiden hoor Vanas.
Meestal kookt ze alles tot snot hoor. Alleen doordat er in de logistiek dingen mis gingen, heeft ze een paar keer ongare aardappeltjes geserveerd.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maakt weinig verschil: eten is toch altijd half rauw.
Gio, zegt net ik heb de verkeerde doorgekniptquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:41 schreef Injetta het volgende:
Wie heeft er een kabeltje doorgeknipt dan?
*kucht* Het varkenshaasje van laatst, rechtstreeks vanuit de diepvriezer in de pan. Was ongaar toen het gegeten werd.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:42 schreef Injetta het volgende:
[..]
Meestal kookt ze alles tot snot hoor. Alleen doordat er in de logistiek dingen mis gingen, heeft ze een paar keer ongare aardappeltjes geserveerd.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:42 schreef Joezi het volgende:
Normaliter had Gio de telefoon allang tegen de muur aangegooid.
YOLO? Dat moet je tegen de Dalai Lama zeggen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:41 schreef theDC het volgende:
Faaaack. Ik ben hier even een Vanessaatje aant doen. Keukentje opruimen, ff sopje d'r overheen. Maar nu hou ik de cos en filmpjes niet meer bij.
En wat lees ik nou net, Lot gaat oesters en kaviaar kopen?
Ik zei in het verleden volgende week zaterdag, maar hehe, laten we donderdag zeggen voor de lol. En maandag trekken ze het zakgeld naar beneden als Aike heeelumaal los gaat op die prutsers
En laten ze alles bestellen met die pinpas te pas en te onpas (fooouut) afgeeft, dan is die bankrekening nog sneller leeg, en dan moeten ze het op rembours laten bezorgen, meer kosten!
Helemaal TOP zou het zijn dat ze niet rood mogen staan om dingen te betalen, maar goed, we zien het.
Kom op met die kaviaar, YOLO!
Ik vond die montoero wel rustig reageren als een klant belt die vertelt zelf wat kabels te hebben doorgeknipt en nu hoopt dat zij het even snel komen oplossen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:42 schreef Cir het volgende:
[..]
Gio, zegt net ik heb de verkeerde doorgeknipt
kan een gebbetje zijn natuurlijk
Gi iets vragen aan Dennis?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:44 schreef 5thencounter het volgende:
En Kale & Kale GroteBek gaan niet even kijken of ze die stroomstoring kunnen herstellen?
Ja?? Dat heb ik niet meegekregen (was een weekje weg). Wat errrrrruuuugggg.....quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
*kucht* Het varkenshaasje van laatst, rechtstreeks vanuit de diepvriezer in de pan. Was ongaar toen het gegeten werd.
haha owja dat ook nog, mislukte sponsoring dan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:43 schreef Jian het volgende:
Gio: Wat een rot, klote telefoon. Ik word echt gek van dat ding. Normaal had ik ding allang tegen een muur aangegooid. Bij Sony zijn ze ook heel blij met Gio en Utopia
Sommige mensen willen zo graag op tv komenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:45 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja?? Dat heb ik niet meegekregen (was een weekje weg). Wat errrrrruuuugggg.....
Ik snap er niks van dat die mensen maar blijven komen en bij alles honderd keer roepen hoe heeeeeeeeerlijk ze het vinden.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:45 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik snap er niks van dat die mensen maar blijven komen en bij alles honderd keer roepen hoe heeeeeeeeerlijk ze het vinden.
Het ziekteverzuim onder de Talpacrew zal ongetwijfeld erg hoog zijn inmiddelsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:45 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ze hept geen stroom meer..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:47 schreef theDC het volgende:
Heb nou niet meegekregen wat er net mis is gegaan met de oven etc? :S
Sinds wanneer gebruikt zij de oven voor de gasten?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:40 schreef beequeen het volgende:
Oeps, Vanas kan geen gebruik maken van de oven. Rampspoed.
yep , en dat hekje moet ook al ff gevraagd worden aan de feboquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:46 schreef asini het volgende:
Ze hebben het maar druk, met die geen regels.
Dat hebben ze ooit wel besloten dat rood staan niet mag, althans de bewoners met hun zakgeld dan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:41 schreef theDC het volgende:
Faaaack. Ik ben hier even een Vanessaatje aant doen. Keukentje opruimen, ff sopje d'r overheen. Maar nu hou ik de cos en filmpjes niet meer bij.
En wat lees ik nou net, Lot gaat oesters en kaviaar kopen?
Ik zei in het verleden volgende week zaterdag, maar hehe, laten we donderdag zeggen voor de lol. En maandag trekken ze het zakgeld naar beneden als Aike heeelumaal los gaat op die prutsers
En laten ze alles bestellen met die pinpas te pas en te onpas (fooouut) afgeeft, dan is die bankrekening nog sneller leeg, en dan moeten ze het op rembours laten bezorgen, meer kosten!
Helemaal TOP zou het zijn dat ze niet rood mogen staan om dingen te betalen, maar goed, we zien het.
Kom op met die kaviaar, YOLO!
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is goed dat je het hebt vastgelegd want anders gelooft niemand het ..... echt niet
Is al wel langer als een weekje geleden, vorige week heeft ze geen eters gehad ivm worstel gala van Emilquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:45 schreef Injetta het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |