SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agendawooblabalurg
Ik heb alle hoop dat ze Joey een keer te lijf gaat, onder het oog van Lotte!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:21 schreef Toverheks het volgende:
Heeft Marije nu al daad werkelijk iets toegevoegd/
Voor wie het wil zien de eerste 2:26 is Ruud die met gore poten bij een kampvuur zit.quote:
Lekker een avond en nacht in de B&B met een watermeloen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Misschien switch ie nog als de watermeloenen straks rijp zijn .......
Jaaaaaa!!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:24 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik heb alle hoop dat ze Joey een keer te lijf gaat, onder het oog van Lotte!
Om 3.30 min. zie je dat Aike via de laptop communiceert met Isa.quote:
Wat een slechte acteurs zijn het ook hè.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Om 3.30 min. zie je dat Aike via de laptop communiceert met Isa.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker een avond en nacht in de B&B met een watermeloen.
Op de een of andere manier zie ik hem er nog toe in staat ook.
gisteren ookquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Om 3.30 min. zie je dat Aike via de laptop communiceert met Isa.
Maar wát? mag Achter niet weten dan?quote:
Ja, ik las het. Ik zie het nu voor het eerst.quote:
geen ideequote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar wát? mag Achter niet weten dan?
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:31 schreef Jian het volgende:
Toets na de piep de postcode in! Gio zegt 1254 en wacht ...... Wat een debiel is het ook
Achter weet alles,die lezen gewoon mee op die laptopquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar wát? mag Achter niet weten dan?
Een beetje veelbetekenend kijken van Aike, en een debiele grinnik van Isa.. dat de Kluis leegloopt en het daar een kolerezooitje is weten we alquote:
Eeehhhmmm, eeehhmmm, geen idee.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:31 schreef Jian het volgende:
Toets na de piep de postcode in! Gio zegt 1251 en wacht
Het is goed dat je het hebt vastgelegd want anders gelooft niemand het ..... echt nietquote:
Echt, hilarisch dit.quote:
Ze mogen anders wel brood mee eten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:40 schreef marjan64 het volgende:
vanaa heeft eters om half 6
moet de oven gebruiken
Maakt weinig verschil: eten is toch altijd half rauw.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:40 schreef beequeen het volgende:
Oeps, Vanas kan geen gebruik maken van de oven. Rampspoed.
Doe ik altijd, lekkerder...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:41 schreef beequeen het volgende:
Je kunt rollade ook in een pan bereiden hoor Vanas.
Meestal kookt ze alles tot snot hoor. Alleen doordat er in de logistiek dingen mis gingen, heeft ze een paar keer ongare aardappeltjes geserveerd.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maakt weinig verschil: eten is toch altijd half rauw.
Gio, zegt net ik heb de verkeerde doorgekniptquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:41 schreef Injetta het volgende:
Wie heeft er een kabeltje doorgeknipt dan?
*kucht* Het varkenshaasje van laatst, rechtstreeks vanuit de diepvriezer in de pan. Was ongaar toen het gegeten werd.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:42 schreef Injetta het volgende:
[..]
Meestal kookt ze alles tot snot hoor. Alleen doordat er in de logistiek dingen mis gingen, heeft ze een paar keer ongare aardappeltjes geserveerd.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:42 schreef Joezi het volgende:
Normaliter had Gio de telefoon allang tegen de muur aangegooid.
YOLO? Dat moet je tegen de Dalai Lama zeggen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:41 schreef theDC het volgende:
Faaaack. Ik ben hier even een Vanessaatje aant doen. Keukentje opruimen, ff sopje d'r overheen. Maar nu hou ik de cos en filmpjes niet meer bij.
En wat lees ik nou net, Lot gaat oesters en kaviaar kopen?
Ik zei in het verleden volgende week zaterdag, maar hehe, laten we donderdag zeggen voor de lol. En maandag trekken ze het zakgeld naar beneden als Aike heeelumaal los gaat op die prutsers
En laten ze alles bestellen met die pinpas te pas en te onpas (fooouut) afgeeft, dan is die bankrekening nog sneller leeg, en dan moeten ze het op rembours laten bezorgen, meer kosten!
Helemaal TOP zou het zijn dat ze niet rood mogen staan om dingen te betalen, maar goed, we zien het.
Kom op met die kaviaar, YOLO!
Ik vond die montoero wel rustig reageren als een klant belt die vertelt zelf wat kabels te hebben doorgeknipt en nu hoopt dat zij het even snel komen oplossen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:42 schreef Cir het volgende:
[..]
Gio, zegt net ik heb de verkeerde doorgeknipt
kan een gebbetje zijn natuurlijk
Gi iets vragen aan Dennis?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:44 schreef 5thencounter het volgende:
En Kale & Kale GroteBek gaan niet even kijken of ze die stroomstoring kunnen herstellen?
Ja?? Dat heb ik niet meegekregen (was een weekje weg). Wat errrrrruuuugggg.....quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
*kucht* Het varkenshaasje van laatst, rechtstreeks vanuit de diepvriezer in de pan. Was ongaar toen het gegeten werd.
haha owja dat ook nog, mislukte sponsoring dan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:43 schreef Jian het volgende:
Gio: Wat een rot, klote telefoon. Ik word echt gek van dat ding. Normaal had ik ding allang tegen een muur aangegooid. Bij Sony zijn ze ook heel blij met Gio en Utopia
Sommige mensen willen zo graag op tv komenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:45 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja?? Dat heb ik niet meegekregen (was een weekje weg). Wat errrrrruuuugggg.....
Ik snap er niks van dat die mensen maar blijven komen en bij alles honderd keer roepen hoe heeeeeeeeerlijk ze het vinden.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:45 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik snap er niks van dat die mensen maar blijven komen en bij alles honderd keer roepen hoe heeeeeeeeerlijk ze het vinden.
Het ziekteverzuim onder de Talpacrew zal ongetwijfeld erg hoog zijn inmiddelsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:45 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ze hept geen stroom meer..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:47 schreef theDC het volgende:
Heb nou niet meegekregen wat er net mis is gegaan met de oven etc? :S
Sinds wanneer gebruikt zij de oven voor de gasten?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:40 schreef beequeen het volgende:
Oeps, Vanas kan geen gebruik maken van de oven. Rampspoed.
yep , en dat hekje moet ook al ff gevraagd worden aan de feboquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:46 schreef asini het volgende:
Ze hebben het maar druk, met die geen regels.
Dat hebben ze ooit wel besloten dat rood staan niet mag, althans de bewoners met hun zakgeld dan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:41 schreef theDC het volgende:
Faaaack. Ik ben hier even een Vanessaatje aant doen. Keukentje opruimen, ff sopje d'r overheen. Maar nu hou ik de cos en filmpjes niet meer bij.
En wat lees ik nou net, Lot gaat oesters en kaviaar kopen?
Ik zei in het verleden volgende week zaterdag, maar hehe, laten we donderdag zeggen voor de lol. En maandag trekken ze het zakgeld naar beneden als Aike heeelumaal los gaat op die prutsers
En laten ze alles bestellen met die pinpas te pas en te onpas (fooouut) afgeeft, dan is die bankrekening nog sneller leeg, en dan moeten ze het op rembours laten bezorgen, meer kosten!
Helemaal TOP zou het zijn dat ze niet rood mogen staan om dingen te betalen, maar goed, we zien het.
Kom op met die kaviaar, YOLO!
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is goed dat je het hebt vastgelegd want anders gelooft niemand het ..... echt niet
Is al wel langer als een weekje geleden, vorige week heeft ze geen eters gehad ivm worstel gala van Emilquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:45 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dit is echt geniaal. Echt super hahahaha...quote:
Waarom moeten die camping gasten nu door de wei?quote:
Ohhw. we ehh hebbe geen stroom....quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:51 schreef renevanlaaren het volgende:
vanessa alles in de vaatwasser,doe doet het ook niet hoor mop
Tja, om in deze situatie de batterij leeg te trekken met het zoeken naar eigenbelang is natuurlijk wel zo handig.quote:
kloptquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Rene is de enige echte COS-cameraman. Never forget.![]()
![]()
nee hoor er zijn er heel veel die filmpjes maken,waar ik dan weer heel dankbaar voor benquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Rene is de enige echte COS-cameraman. Never forget.![]()
![]()
Luister, Dikke Lotte geeft alleen om zichzelf, wat er met de rest gebeurd, zal haar aan d'r reet roesten. Anders gaat ze wel weer terug naar haar FADDUURRRRR, want die 'rulez' en zij is de 'prinses'.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, om in deze situatie de batterij leeg te trekken met het zoeken naar eigenbelang is natuurlijk wel zo handig.
Beter bekend als, Rene & Friends!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:55 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
nee hoor er zijn er heel veel die filmpjes maken,waar ik dan weer heel dankbaar voor ben
quote:
Je zal maar een gevreesde rover van Ali Baba zijn geweest en in het beloofde land komen met allemaal Dikke Lotte's. Heb je ook het idee dat het allemaal voor niks is geweest. Plus ze kaapt al je vreten.quote:
En ondertussen wordt die tak met armbandjes steeds voller omdat niemand die meuk wil hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:59 schreef Cir het volgende:
Lott mag toch nog even een jurkje bestellen na zeuren bij Gio
Ze zijn zo standvastig.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:59 schreef Cir het volgende:
Jurkje?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:59 schreef Cir het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Marije: "Ja, het is een takkejong..."
Montero! Hoe vaak moeten we dat zeggen!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:59 schreef 5thencounter het volgende:
Loodslicht is weer aan.. zo'n snelle Monteur O..
ze heeft gegraven ja in de neus dat welquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:01 schreef Copycat het volgende:
Bil onder een dekentje op de bank. Vermoeiende dag gehad.
Die monteur is toch nog helemaal niet geweest ..? Die lichten werken op de stroom van de Febo dat staat los van die kast van hun.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:59 schreef 5thencounter het volgende:
Loodslicht is weer aan.. zo'n snelle Monteur O..
klopt, en meeneert Mont eur O ...kan pas na het weekendquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Die monteur is toch nog helemaal niet geweest ..? Die lichten werken op de stroom van de Febo dat staat los van die kast van hun.
Allemachtig, dit is zo geniaal, dat ik niet meer weet wat ik er van moet denken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:59 schreef Cir het volgende:
Gratis licht van Febo?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Die monteur is toch nog helemaal niet geweest ..? Die lichten werken op de stroom van de Febo dat staat los van die kast van hun.
Ik hoorde zeggen dat ze van Gio zakgeld heeft geleend. (niet dat het uitmaakt: als sommigen daar iets willen hebbuhhh dan komt het er ook!!)quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:05 schreef theDC het volgende:
[..]
Allemachtig, dit is zo geniaal, dat ik niet meer weet wat ik er van moet denken.
Ze gaat weeeeer geld besteden terwijl het niet kan. Ze bewijst daarmee zo'n enorm goede daad, heb er geen woorden voor.
Ik weet het zeker, donderdag is de dag
je ruikt de volle kakdoos van Denisquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Er wordt nu heel krampachtig gesproken. Er hangt weer een vieze FEBO-stank.
Te krijgen? normaal heien ze dat soort dikke palen de grond in om huizen op te bouwen ......quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Zo, wat een dikke poten begint die vingerende bouwvakker te krijgen.
Ik heb het niet over Charlot.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Te krijgen? normaal heien ze dat soort dikke palen de grond in om huizen op te bouwen ......
Wie loopt er daar als een bouwvakker en vingert alles wat ze vingeren kan? Juist, luie Laura.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, ik dacht "vingerend bouwvakker", dat kan niet missen
INTERESSANT VERHAAL, HOUD ME IN KAPITALEN OP DE HOOGTE!!!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:15 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
IK HAD ZO HARD GELACHEN TIJDENS WERK
ik was aan het scannen
opeens was het rustig, en opeens kwam er een vrouw bij mijn kassa
EN ZE LEEK OP ANDREA
EN TOEN IK EEN PRODUCT GING SCANNEN PAKTE ZE HET SUPERSNEL EN DEED HET IN HAAR TAS
DANKU DRE!
Ik heb ook liever een gefrituurde Snickersquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat is dat voor smerig iets, 'gebakken kaas'?
www.ah.nl/allerhande/rece(...)853308/gebakken-kaasquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Dit vraag ik me ook af.. Best een poosje vegetarisch gegeten maar gebakken kaas zegt me niets.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:16 schreef PoezeligDing het volgende:
IS GOEDquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
INTERESSANT VERHAAL, HOUD ME IN KAPITALEN OP DE HOOGTE!!!
Ja, ik begreep m al, in geval van Lot had het de "gevingerde bouwvakker" moeten zijn, mea culpaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie loopt er daar als een bouwvakker en vingert alles wat ze vingeren kan? Juist, luie Laura.
SUBSCRIBE +1quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
INTERESSANT VERHAAL, HOUD ME IN KAPITALEN OP DE HOOGTE!!!
Kaassouffle?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:17 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
www.ah.nl/allerhande/rece(...)853308/gebakken-kaas
Lekkerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik koop ze normaal altijd, maar dan smaken ze meestal, mwoah.. Zelf maken klinkt wel interessantquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:19 schreef theDC het volgende:
[..]
Kaassouffle?
Best geinig, volgende week maar es maken.
Camembert paneren en dan frituren;heerlijk! maar gebakken kaas?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:18 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dit vraag ik me ook af.. Best een poosje vegetarisch gegeten maar gebakken kaas zegt me niets.
Was ook erg weinig paneermeel had ik de indruk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:21 schreef zwellever het volgende:
[..]
Camembert paneren en dan frituren;heerlijk! maar gebakken kaas?
Ja, dat is idd lekker. Maar die dikke plakken kaas van Vanas die ze nu al paneert lijkt me heulegaar niks.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:21 schreef zwellever het volgende:
Die kant en klare zijn niet te knagen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik koop ze normaal altijd, maar dan smaken ze meestal, mwoah.. Zelf maken klinkt wel interessant
Camembert zet ik op het lijstje.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:21 schreef zwellever het volgende:
[..]
En ze doet er niet eerst bloem op, dat gaat één grote kliederbende wordenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat is idd lekker. Maar die dikke plakken van Vanas die ze nu al paneert lijkt me heulegaar niks.
Dat wordt 1 flubberige massa lijkt me..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:23 schreef marjan64 het volgende:
improviseren daar zeg
nu maar hopen dat het lukt
Vanessa heeft een geheim ingredient. Speeksel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat is idd lekker. Maar die dikke plakken kaas van Vanas die ze nu al paneert lijkt me heulegaar niks.
Ik kan het gemist hebben maar eiwit waar die kaas voor het paneren in moet, zag ik ook niet?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Was ook erg weinig paneermeel had ik de indruk.
Mooi.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:24 schreef tonja het volgende:
En ze doet er niet eerst bloem op, dat gaat één grote kliederbende worden
Hoe maak je dat dan? Zelfde idee als kaassouffle?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die kant en klare zijn niet te knagen.
ik maak altijd zelf kaaskroketten, veel lekkerder![]()
Ja, en nagelkaas, die pulkt ze met haar tanden er tussen uitquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:25 schreef asini het volgende:
[..]
Vanessa heeft een geheim ingredient. Speeksel.
En als toefje wat oorsmeer.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:25 schreef gereed het volgende:
[..]
Ja, en nagelkaas, die pulkt ze met haar tanden er tussen uit![]()
yakquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:24 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Dat wordt 1 flubberige massa lijkt me..
Zolang ze haar maar niet na gaan doen in de keuken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa: Doe mij maar eens na , wat ik doe met mijn 38 allemaal
Dat ze deze tyfusbitch nog niet begraven hebben daar op dat terrein.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:26 schreef Baconbus het volgende:
100% retardio met hoelahoep. Kijk die bakkes.
[ afbeelding ]
De kazen moesten ook koel liggen. Die kunnen straks ook in de vuilnisbak ;-)quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:26 schreef Copycat het volgende:
Al het eten is straks bedorven. Gelukkig komt er snel kaviaar.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:25 schreef asini het volgende:
[..]
Vanessa heeft een geheim ingredient. Speeksel.
Nog even en Laura krijgt weer die lelijke geile blik.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:29 schreef Ginosa het volgende:
Och, Lau heeft weer een plannetje hoor: ze gaat contact leggen met Marije. N.a.v. het wraakzuchtige geneuzel op het bankje met Lot en Vanas. Sneue kut!
Met een beetje geluk lopen die daar zelf wel heenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:29 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
De kazen moesten ook koel liggen. Die kunnen straks ook in de vuilnisbak ;-)
Receptquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die kant en klare zijn niet te knagen.
ik maak altijd zelf kaaskroketten, veel lekkerder![]()
Slippers.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:31 schreef Mylene het volgende:
Ik hoor Lot weer dat ze weer wilt bestellen.
Ik vind het sowieso een vreselijk mokkel, maar die blik is echt weerzinwekkend.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Nog even en Laura krijgt weer die lelijke geile blik.
maar de foon en de laptop zijn leeg , stroom is opposquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:31 schreef Mylene het volgende:
Ze zou eens moeten zien wat ik met 34 nog doe. Dat ga ik nog wel 4 jaar volhouden hoor. Wat een draak.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:28 schreef beequeen het volgende:
Vanas doet alsof 38 jaar bejaard is. Nou ja, ze is natuurlijk ook iets ouder, denk ik.
Als ze zo door blijft vreten heeft ze geen slippers meer nodig. Ze kan dan niet meer lopen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Slippers.
En Laura vindt echt dat ze ze nodig heeft.
Ja, tenenkrommend. De stroom is er al een tijd van af, met alle gevolgen voor de etenswaren en noem maar op. Maar haar drama (en Lau gaat daar in mee) is de slippers die niet doorgaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:31 schreef Mylene het volgende:
Dit stinkt als de pest, Djodjo weet volgens mij dat Billy de eigenlijke bedoeling van Marije was....quote:
Dat dus. Maar na een "Marije ZK" kwam ze er achter dat ze toch veel raakvlakken met Billy had.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit stinkt als de pest, Djodjo weet volgens mij dat Billy de eigenlijke bedoeling van Marije was....
Of ze kunnen er dit nog van maken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:29 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
De kazen moesten ook koel liggen. Die kunnen straks ook in de vuilnisbak ;-)
Casu Marzuquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:34 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Of ze kunnen er dit nog van maken.
[ afbeelding ]
"Hèhèhè"quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:26 schreef Baconbus het volgende:
100% retardio met hoelahoep. Kijk die bakkes.
[ afbeelding ]
Niemand kan er normaal uitzien met hoepel zodra je ouder dan 10 jaar bentquote:
Koop je die bij je favo kaasboertje?quote:
Precies. Hoop dat de bom nu snel eens valt!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:38 schreef Mylene het volgende:
Een maandag komt er echt geen overzicht van de onzin uitgaven waar Aike aan Gio om vroeg. Het bestellen gaat ondertussen onverminderd door, jurkje hier slippers daar. Gio geeft pasje en reader gewoon uit de kluis aan Lot.
Marije heeft dat letterlijk zelf gezegd, ik ben een etterbakkiequote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat doet Laura weer flink. Ze vindt het geil om Marije 'etterbak' te noemen.
Mens, hou je asobek.
Denk dat dat komt omdat M zelf had gezegd dat ze een etterbak kan zijn hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat doet Laura weer flink. Ze vindt het geil om Marije 'etterbak' te noemen.
Mens, hou je asobek.
En ook meteen helemaal para als het niet meteen kan gebeuren. Dat wijf is echt niet goedquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:32 schreef Cir het volgende:
[..]
maar de foon en de laptop zijn leeg , stroom is oppos
Ja en, dan ga je iemand zo noemen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:40 schreef Cir het volgende:
[..]
Marije heeft dat letterlijk zelf gezegd, ik ben een etterbakkie
Gio is een slappe zak natuurlijk. Maar op de een of andere manier komt Lot met ongelooflijk veel weg. Hoe ze het doet weet ik niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:38 schreef Mylene het volgende:
Een maandag komt er echt geen overzicht van de onzin uitgaven waar Aike aan Gio om vroeg. Het bestellen gaat ondertussen onverminderd door, jurkje hier slippers daar. Gio geeft pasje en reader gewoon uit de kluis aan Lot.
De kop van Vanas ziet eruit als 60+quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:28 schreef beequeen het volgende:
Vanas doet alsof 38 jaar bejaard is. Nou ja, ze is natuurlijk ook iets ouder, denk ik.
Keep up the good work !!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:41 schreef renevanlaaren het volgende:
ik ben blij met jullie posten,dan weet ik waneer ik moet wisselen om op te nemen
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:32 schreef Cir het volgende:
[..]
maar de foon en de laptop zijn leeg , stroom is oppos
Volgens Emil lijkt ze op een lege kleurplaatquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:42 schreef Baconbus het volgende:
Marije gaat het niet zeggen. Heldin. Fuck die josti's.![]()
![]()
Whaha, zegt hij dat?! Grappig ..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Emil: Het lijkt of ze niks doet, niks durft, niks wil, gewoon een lege kleurplaat.
Laura: Kijk, ik ben een heftig persoon.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:46 schreef Baconbus het volgende:
Moet je aan andere mensen gaan uitleggen waarom zij je saai vinden? Go Marije!![]()
Je zou gelijk kunnen hebben en vanaf de stemming hebben we de raakvlakken tussen Bil en Marije nog niet kunnen ontdekken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit stinkt als de pest, Djodjo weet volgens mij dat Billy de eigenlijke bedoeling van Marije was....
ik moest ook lachenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laura: Kijk, ik ben een heftig persoon.
Het is een domme ordinaire straatsloeriequote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laura: Kijk, ik ben een heftig persoon.
Precies. Wat een vertekend zelfbeeld heeft die vingerende bouwvakker.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is een domme ordinaire straatsloerie
Ja, ze kan er wat van ons Lautje, ze knalt Utopia uitquote:
Google jij maar eens op Marije Sleequote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:47 schreef beequeen het volgende:
Emil blijft maar aansturen op iets seksueels. Hij weet meer.
Volgens mij ziet Gio graag de tent heel snel failliet gaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:38 schreef Mylene het volgende:
Ja. Eerst een kleurloos meisje kiezen en een flamboyante nicht naar huis sturen, en vervolgens gaan roepen dat ze zo saai is.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Emil: Het lijkt of ze niks doet, niks durft, niks wil, gewoon een lege kleurplaat.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:46 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Je zou gelijk kunnen hebben en vanaf de stemming hebben we de raakvlakken tussen Bil en Marije nog niet kunnen ontdekken.
Ik houd van eerlijkheid, maar de actie an sich ......quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:46 schreef Baconbus het volgende:
Lauw is heel open en bloot. Ze houdt er ook wel van. Vertellen over wie ze in elkaar heeft laten slaan.
Wat ga ik vinden dan?quote:
En haar blik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |