Ik vond dit pak erg lijken op deze.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:28 schreef Breuls het volgende:
Batman heeft ook het Hellbat armor, dat hij onder andere een keer heeft gebruikt om het op Apokolips tegen Darkseid op te nemen:
[ afbeelding ]
Zeker.quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Court of Owls is sowieso een toffe verhaallijn.
Dat is hetzelfde als zeggen dat The Atom ook hetzelfde is als Iron Man.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:19 schreef MakuMaku het volgende:
Dus Batman's pak is nu tot een soort Iron man suit gemaakt?
Maar in Arrow vind ik dat pak ook lijken op die van Iron Manquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:48 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat The Atom ook hetzelfde is als Iron Man.
Ik zag afgelopen week een kleine screenshot van Arrow laatst met The Atom erop, en dacht dat het een in-game screenshot van Arkham Knight was...quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar in Arrow vind ik dat pak ook lijken op die van Iron Man
Ik niet. Of vind je het erop lijken omdat het allebei full body mechanical armors zijn? Want dan lijkt het er wel op ja. Maar dan zou je ook kunnen zeggen dat Superman en Batman dezelfde outfit hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar in Arrow vind ik dat pak ook lijken op die van Iron Man
En dit is nu ook bekend volgens mij:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het eerdere gerucht was dat het onder andere deze films zijn:
› Shazam (vroeger bekend als Captain Marvel)
› Sandman
› Justice League
› Wonder Woman
› Flash en Green Lantern
› Man of Steel 2
Maar geen idee wat ervan klopt.
Ant Man laatst de trailer voor gezien, maar lijkt me helemaal niks. Maar dat komt ook grotendeels omdat ik Paul Rudd helemaal niets vindt.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:35 schreef megamandy het volgende:
OP is trouwens een beetje kapot
[..]
En dit is nu ook bekend volgens mij:
ere's the new scheduled, updated:
2015:
May 1: Avengers: Age of Ultron
July 17: Ant-Man
August 7: Fantastic Four (Fox)
2016:
March 25: Batman V Superman: Dawn Of Justice
August 5: Suicide Squad
2017:
June 23: Wonder Woman
November 17: Justice League, Part 1
2018:
March 23: The Flash
July 27: Aquaman
2019:
April 5: Shazam
June 14: Justice League, Part 2
2020:
April 3: Cyborg
June 19: Green Lantern
Beetje een raar lijstje.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:35 schreef megamandy het volgende:
OP is trouwens een beetje kapot
[..]
En dit is nu ook bekend volgens mij:
ere's the new scheduled, updated:
2015:
May 1: Avengers: Age of Ultron
July 17: Ant-Man
August 7: Fantastic Four (Fox)
2016:
March 25: Batman V Superman: Dawn Of Justice
August 5: Suicide Squad
2017:
June 23: Wonder Woman
November 17: Justice League, Part 1
2018:
March 23: The Flash
July 27: Aquaman
2019:
April 5: Shazam
June 14: Justice League, Part 2
2020:
April 3: Cyborg
June 19: Green Lantern
Sowieso is alles dat niet DC is irrelevant in dit topic. Of eigenlijk is alles dat niet Batman v Superman is, offtopic.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:41 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Beetje een raar lijstje.![]()
Je neemt in 2015 Marvel mee en dan vergeet je X-Men.
En na 2015 noem je geen enkele Marvel film meer (op Shazam na).
Ja 2015 ben ik vergeten ertussen uit te halen, want in de originele lijst staat DC en Marvel.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:41 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Beetje een raar lijstje.![]()
Je neemt in 2015 Marvel mee en dan vergeet je X-Men.
En na 2015 noem je geen enkele Marvel film meer (op Shazam na).
Mwah, we zijn toch geeks die alles met elkaar vergelijken, dus dan is enige overlap qua onderwerpen natuurlijk niet te vermijden...quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:41 schreef Breuls het volgende:
[..]
Sowieso is alles dat niet DC is irrelevant in dit topic. Of eigenlijk is alles dat niet Batman v Superman is, offtopic.
Shazam is DC inderdaad. Volgens mij oorspronkelijk trouwens niet van DC, maar later aangekocht door DC. Net als bijvoorbeeld Plastic Man.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja 2015 ben ik vergeten ertussen uit te halen, want in de originele lijst staat DC en Marvel.
Sorry hoor
edit: En ik dacht dat Shazam wel DC is? Want dat is juist dat gedoe allemaal dat het eerst Captain Marvel was.
Shazam is DC, ja. Ze hebben de naam Captain Marvel in 2011 gedropt.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:42 schreef megamandy het volgende:
edit: En ik dacht dat Shazam wel DC is? Want dat is juist dat gedoe allemaal dat het eerst Captain Marvel was.
Ja, dat is best een duister gebeuren. En ik heb niks tegen een duistere film, als het maar past.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:44 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zag op social media trouwens wat gebitch op de nieuwe teaser voor Superman vs Batman dat het weer te donker is, maar ik vond het er zelf wel prima uitzien, inclusief thema's die gewoon horen bij Superman, zoals dat hele God gebeuren,en de angst/aversie tegen een alien...
Ja, dat is eigenlijk wel waar.quote:Affleck zag er ook prima uit, maar sowieso komt die meer overeen met mijn beeld van een Bruce Wayne dan de voorgaande acteurs die de volwassen Wayne speelden.
Superman is idd een symbool van hoop, maar om een dreiging te hebben voor Superman heb je toch vaak 'Apocalypse' achtige omstandigheden nodig (soms letterlijk: Darkseid), en dus 'bigger-than-life' omstandigheden, zoals gigantische natuurrampen, invasies, whatever...quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, dat is best een duister gebeuren. En ik heb niks tegen een duistere film, als het maar past.
Maar Superman is een symbool van hoop, en als ze dat willen overbrengen zal de film heus niet de hele tijd donkere tonen hebben.
[..]
Ja, dat is eigenlijk wel waar.
Het was geen aanval hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja 2015 ben ik vergeten ertussen uit te halen, want in de originele lijst staat DC en Marvel.
Sorry hoor
Suicide Squad lijkt me juist een hele interessante. Geen idee wat ik daar van moet verwachtenquote:Op vrijdag 17 april 2015 15:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ant Man laatst de trailer voor gezien, maar lijkt me helemaal niks. Maar dat komt ook grotendeels omdat ik Paul Rudd helemaal niets vindt.
Wonder Woman loopt te kutten qua regisseur. Daar zit op zich wel potentie in, maar zodra dat soort zaken dus problemen geven, dan is dat vaak al een teken dat het mis zit...
Suicide Squad lijkt me weinig aan.
Cyborg lijkt me ook helemaal niets. Green Lantern ook niet. Shazam heb ik ook niets mee.
Avengers en de Superman/Justice League films lijken me wel veelbelovend.
En persoonlijk kijk ik erg uit naar Black Panther.
Ik hoop dat deze film kijkers kan leren dat Superman niet alleen maar draait om brute kracht. In negen van de tien topics, reactiethreads, social media posts et cetera over Superman (en dan voornamelijk versus Batman) is het altijd 'Superman is sterk, onverslaanbaar, niet interessant in een gevecht'. Ja, klopt, maar Supermans kracht is slechts wat hem fysiek 'super' maakt. De reden dat hij een held is ligt meer in hoe hij zijn krachten gebruikt, en de keren dat hij interessant is in een verhaal (mits goed geschreven) zijn de keren waarin het niet draait om vechten.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Superman is idd een symbool van hoop, maar om een dreiging te hebben voor Superman heb je toch vaak 'Apocalypse' achtige omstandigheden nodig (soms letterlijk: Darkseid), en dus 'bigger-than-life' omstandigheden, zoals gigantische natuurrampen, invasies, whatever...
Superman vs Lex... tja... in principe is dat natuurlijk geen contest.
Ik denk dat de verwoesting van de stad en de ervaring van het moeten doden van Zod hem wat lessen heeft geleerd die hem dichterbij de Superman uit de comics brengen: hij zou wat besef kunnen krijgen van de waarde van leven en tactisch nadenken over wanneer hij een gevecht aan gaat en waar. Dat-ie een bad guy á la Zod eerst de stad uit lokt en daar het gevecht aangaat.quote:Ik ben trouwens benieuwd wat men doet qua schuldgevoel van Superman wat betreft het doden van Zod in de laatste film: In de comics (John Byrne) had hij daar wel enige tijd last van.
Green Lantern niet gezien, maar in de comics en qua personages/verhaal vind ik daar ook geen reet aan. Ook zijn krachten vind ik erg .... meh...quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Suicide Squad lijkt me juist een hele interessante. Geen idee wat ik daar van moet verwachten
Green Lantern kan ook best goed worden. Het is alleen de eerste keer niet zo goed aangepakt. Aan de andere kant vond ik het helemaal niet zo'n slechte film als veel andere mensen wel vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |