Als je maar geen unicornpoepje achterlaat. Dat vindt politiepeerd niet leuk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:49 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik ga op de stoep in Utrecht galopperen om dan terug naar stal te gaan en nog meer wijn te drinken.
Vrouwen poepen niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als je maar geen unicornpoepje achterlaat. Dat vindt politiepeerd niet leuk.
* SiIk pakt de verrekijker er vast bij.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
We meeten elkaar op Grebbeberg in de provincie Utrecht
Gefixtquote:
Ik zie em als ik m'n hoofd omdraaiquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:57 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja ik heb die berg nog gezien dat weekend.
Dan woon je er wel heel dicht bij in de buurt... Beetje eng dit.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zie em als ik m'n hoofd omdraai
Onee, dan zie ik vooral veel zwart. Maar als het licht zou zijn dan wel
T is 5 kilometer nog ofzoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:59 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dan woon je er wel heel dicht bij in de buurt... Beetje eng dit.
Vergeet geen foto's te maken van hoe je met jezelf speeltquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:01 schreef yats het volgende:
Zo, het is 12 uur, ik ga maar eens de auto in naar een mooie donkere plek om naar de sterren te kijken. Veel plezier allen!
Mooi gebied wel inderdaad.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
T is 5 kilometer nog ofzo
Maar ik heb gewoon een goed uitzicht
Niet. Na swipe is het weg. Iemand komt pas weer terug als je een match hebt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:39 schreef Nober het volgende:
Ben ook maar eens gaan kijken, heb er een aantal geliked maar waar zie ik staan welke ik geliked heb?
Soms heb je twee kansen, als jij de ander disliket en hij liket jou wel, krijg je 'm nog een keer te zien. Maar als je iemand liket is het inderdaad weg tot de eventuele match.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:28 schreef Helsie het volgende:
[..]
Niet. Na swipe is het weg. Iemand komt pas weer terug als je een match hebt.
Ik snap dat niet altijd. Heb wel eens mensen voor de 2e keer die ik dan ook like, maar nog steeds geen match. Zijn dat niet gewoon mensen die hun profiel hebben verwijderd? Of registreert Tinder niet alle likes die je doet...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:34 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Soms heb je twee kansen, als jij de ander disliket en hij liket jou wel, krijg je 'm nog een keer te zien. Maar als je iemand liket is het inderdaad weg tot de eventuele match.
Sommige zetten hun instagram of twitter erbij... zodat je ze kan stalken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:28 schreef Helsie het volgende:
[..]
Ja soms verwijdert iemand z'n profiel en dan begint 'ie opnieuw. Wat ook kan is dat iemand je blokkeert voordat je de match ziet.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:44 schreef Helsie het volgende:
[..]
Ik snap dat niet altijd. Heb wel eens mensen voor de 2e keer die ik dan ook like, maar nog steeds geen match. Zijn dat niet gewoon mensen die hun profiel hebben verwijderd? Of registreert Tinder niet alle likes die je doet...
Que?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vergeet geen foto's te maken van hoe je met jezelf speelt
Eh nee, buiten het feit dat er op dit moment helaas geen vrouw is die ik daar blij mee kan maken had ik daar gisteren niet veel zin in.quote:
Hehe. Was het wel een beetje mooi, de sterrenhemel? Ben gewoon gaan pitten.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:12 schreef yats het volgende:
[..]
Eh nee, buiten het feit dat er op dit moment helaas geen vrouw is die ik daar blij mee kan maken had ik daar gisteren niet veel zin in.
Ik vind dat nog altijd de leukste manierquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Gisteren ouderwets met iemand gevoosd in de kroeg. Een vriendin van een vriendin...alweer
Dat is het altijd. Al miste er wel iets.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe. Was het wel een beetje mooi, de sterrenhemel? Ben gewoon gaan pitten.
Dat zijn de leukste avonden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Gisteren ouderwets met iemand gevoosd in de kroeg. Een vriendin van een vriendin...alweer
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:06 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Ik vind dat nog altijd de leukste manier
Eens met beidequote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:37 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het altijd. Al miste er wel iets.
[..]
Dat zijn de leukste avonden.
Deze ben ik ook tegengekomen. Heel vreemd inderdaad.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:28 schreef Helsie het volgende:
[..]
Ik had gister iets zwaar 'disturbings'.... Een Tinder profiel van een overleden vrouw (je zag een man met 2 kinderen, in wit, naast een witte lijkkist, met een foto van een vrouw erboven op projectorscherm, uitvaartsetting, en op de volgende pagina's foto's van duidelijk dezelfde vrouw). Mijn theorie: die vrouw zat op Tinder (zonder dat haar man het wist?), overlijdt, haar man weet haar facebook foto te wijzigen naar een foto van de uitvaart, en die foto wordt automatisch in Tinder overgenomen. Profiel niet verwijderd en dus zit er nu een profiel van overleden vrouw tussen, inclusief foto waar je dat goed op kunt zien. Echt .... apart.
Ik heb er zelfs een gezien die haar telefoonnummer in de tagline had staan.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Sommige zetten hun instagram of twitter erbij... zodat je ze kan stalken.
Wel jammer dat je niet kan zien wie je geliked hebt.
Maar als ik mijn profielfoto verander op FB blijft op Tinder alles staan zoals ik het ingesteld hebt. Wel bizar though.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:28 schreef Helsie het volgende:
[..]
Ik had gister iets zwaar 'disturbings'.... Een Tinder profiel van een overleden vrouw (je zag een man met 2 kinderen, in wit, naast een witte lijkkist, met een foto van een vrouw erboven op projectorscherm, uitvaartsetting, en op de volgende pagina's foto's van duidelijk dezelfde vrouw). Mijn theorie: die vrouw zat op Tinder (zonder dat haar man het wist?), overlijdt, haar man weet haar facebook foto te wijzigen naar een foto van de uitvaart, en die foto wordt automatisch in Tinder overgenomen. Profiel niet verwijderd en dus zit er nu een profiel van overleden vrouw tussen, inclusief foto waar je dat goed op kunt zien. Echt .... apart.
Als je je insta en twitter erbij zet wil je gewoon meer volgers. Was het trouwens wel de moeite die met dat telefoonnummer?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:57 schreef Phyxcius het volgende:
Ik heb er zelfs een gezien die haar telefoonnummer in de tagline had staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |