Working on thatquote:
quote:
Ik mis je.quote:
Je hoort het wel. Al verwacht ik er weinig van gezien mijn huidige 'datescore'.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Laat me wel het resultaat weten, ik ben benieuwd
Badoo en hot or not komen overeen, slimmerdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Vandaag een match met een leuk uitziend meisje op hotornot, echt mijn type. Ze heeft geen WA en facebook. Volgens mij heeft ze me geliked op badoo.
Misschien moeten we maar samen op stap een keerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:08 schreef yats het volgende:
[..]
Je hoort het wel. Al verwacht ik er weinig van gezien mijn huidige 'datescore'.
Regio Arnhem.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar samen op stap een keer
Welke regio woon je.
Klinkt gezelligquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kom fissa met ambirol van de zomer.
Niets mis met uniformen hoor maar een man in pak heeft hier een grotere voorkeur, echt dan glibber ik alle kanten opquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Vrouwen selecteren onbewust mannen die hen kunnen beschermen, hun shit together hebben, toegewijd zijn, zelfverzekerd zijn, waar ze op kunnen bouwen in tijden dat het minder met ze gaat enz. Een uniform straalt dat uit. Uniformen zijn daarbij meestal netjes gestreken (in ieder geval het Dagelijks Tenue wel) en de mannen zijn netjes verzorgd. Daarbij nog een knappe man en dan is het op zich wel te snappen waarom veel vrouwen zich aangetrokken voelen.
Basic psychology.
Welke kleur en model pak?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niets mis met uniformen hoor maar een man in pak heeft hier een grotere voorkeur, echt dan glibber ik alle kanten opdoe er een (stoppel)baardje bij en een goed kapsel en ik kruip over de grond
Ik heb een (maat)pak.. en een baardje.. 2/3 goed genoeg?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niets mis met uniformen hoor maar een man in pak heeft hier een grotere voorkeur, echt dan glibber ik alle kanten opdoe er een (stoppel)baardje bij en een goed kapsel en ik kruip over de grond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
Haha meteen allemaal zichzelf aanbiedenMijn hart is al van haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had je toch al gezien?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |