Nee geen Hot or Notquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:39 schreef Ireyon het volgende:
Hot or Not zeker. Kreeg ik een 7.2 op.
Ja pass mij die DM ook dan![]()
Sexten als in het Nederlandse infinitief van sexting. En sexten zijn inderdaad 1/6 noten, net zoals achtsten 1/8 noten zijn, zestienden 1/16 noten en tweeëndertigsten 1/32 notenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het is toch sexting?
Even je terminologie aanpassen
Sexten zijn 1/6 noten in de muziek en een sextant een geografisch meetinstrument
Als we zo mieren gaan neuken, moet het trouwens seksten worden als je letterlijk in de buurt wil komen. Het is immers ook seksquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Sexten als in het Nederlandse infinitief van sexting. En sexten zijn inderdaad 1/6 noten, net zoals achtsten 1/8 noten zijn, zestienden 1/16 noten en tweeëndertigsten 1/32 noten.
Moet mezelf ook maar eens in zo'n pakje hijsenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Ze opende met: ''Ik hou wel van mannen in uniformen *spannend smiley*''.
And I took it from there
Je hebt gelijk, het zou seksten moeten wordenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als we zo mieren gaan neuken, moet het trouwens seksten worden als je letterlijk in de buurt wil komen. Het is immers ook seks![]()
Maar whatever rocks your boat, dit is TTK niet
Mag ik u verwijzen naar:quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moet mezelf ook maar eens in zo'n pakje hijsen
Haha heb ik wel eens naar gekeken maar nooit actie ondernomen. Als ik dit had gewetenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mag ik u verwijzen naar:
DEF / [DEF] Nationale Reserve #21: Nous Maintiendrons
Vooral doen als je graag oppervlakkige breezersletjes wil doen...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha heb ik wel eens naar gekeken maar nooit actie ondernomen. Als ik dit had geweten
Om nou te zeggen dat ik er alleen maar oppervlakkige breezersletjes mee aantrekquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vooral doen als je graag oppervlakkige breezersletjes wil doen...
Oppervlakkige breezersletjesquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vooral doen als je graag oppervlakkige breezersletjes wil doen...
Ja. Grappigquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:33 schreef samthegreat5 het volgende:
Knappe man (not to be a giant arrogant prick) + uniform doet bij veel vrouwen (ook intellectuelen) toch iets. Nog steeds. Ik had gedacht dat het niet meer zou werken, maar uniformen zijn nog steeds geil
Precies.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja. Grappig
Nouja bij hoog intelligente mannen werkt een cup DD voor hen in aantrekkingskracht ook...
Fijn dat je het even meldtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ene blondje93 scoort daar een 4.8 oid.
en ~60 matches lmao.
Bied hem een date aan als beloningquote:
Hihihi, schattig ditquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ene blondje93 scoort daar een 4.8 oid.
en ~60 matches lmao.
Leugens!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Vrouwen selecteren onbewust mannen die hen kunnen beschermen, hun shit together hebben, toegewijd zijn, zelfverzekerd zijn, waar ze op kunnen bouwen in tijden dat het minder met ze gaat enz. Een uniform straalt dat uit. Uniformen zijn daarbij meestal netjes gestreken (in ieder geval het Dagelijks Tenue wel) en de mannen zijn netjes verzorgd. Daarbij nog een knappe man en dan is het op zich wel te snappen waarom veel vrouwen zich aangetroken voelen.
Basic psychology.
Gaat hij niet op inquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Bied hem een date aan als beloning
Dan blijft hij hier verder weg
quote:
Hij kan goed schaatsenquote:
Geldt dat ook voor toga's?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Vrouwen selecteren onbewust mannen die hen kunnen beschermen, hun shit together hebben, toegewijd zijn, zelfverzekerd zijn, waar ze op kunnen bouwen in tijden dat het minder met ze gaat enz. Een uniform straalt dat uit. Uniformen zijn daarbij meestal netjes gestreken (in ieder geval het Dagelijks Tenue wel) en de mannen zijn netjes verzorgd. Daarbij nog een knappe man en dan is het op zich wel te snappen waarom veel vrouwen zich aangetrokken voelen.
Basic psychology.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |