quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:21 schreef Gaoxing het volgende:
We speelden net het 'worst case scenario survival game'. Wat al snel enige hilariteit opleverde bij de vraag "hoe reis je het veiligste per minibus in een derdewereldland".
a) kies altijd een bus die vol is, zodat je minder opvalt
b) zit altijd achterin, zodat er niemand achter je kan zitten
c) als er twee levels zijn, zit dan altijd boven. Vervoer je kleding in een duffel bag of een vuilniszak en stop je geld in je schoenen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:24 schreef Gaoxing het volgende:
Met een 10-jarige was het ook best leukHij ziet toch de wereld iets anders dan wij (en dochter en ik speelden tegen hem en z'n vader, en hij kon z'n opwinding steeds verbloemen als hij het goede antwoord voorlas. Helaas zag m'n man dat ook en las in het vervolg de antwoorden
)
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:24 schreef Gaoxing het volgende:
Met een 10-jarige was het ook best leukHij ziet toch de wereld iets anders dan wij (en dochter en ik speelden tegen hem en z'n vader, en hij kon z'n opwinding steeds niet verbloemen als hij het goede antwoord voorlas. Helaas zag m'n man dat ook en las in het vervolg de antwoorden
)
Ik ben zeer vereerd dat dit nieuwe deel naar mij vernoemd is.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:35 schreef Barbusse het volgende:
En weer vrolijk verder in deze Social Chat van Kaaskoppen die in het Buitenland wonen
Ik wou het eerst in KLB openen, maar ach...quote:Op zondag 25 mei 2014 05:13 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik ben zeer vereerd dat dit nieuwe deel naar mij vernoemd is.
Dank, dank....![]()
![]()
![]()
uhhhhhh...... KLB?...quote:Op zondag 25 mei 2014 08:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wou het eerst in KLB openen, maar ach...
No gracias...quote:
quote:
Inderdaad, dan winnen de anti Eu partijen nog meer....goed advies...quote:Op maandag 26 mei 2014 15:03 schreef Speculant. het volgende:
In België kunnen ze ook weer een poging ondernemen om het record van langste regeringsformatie te verbreken en die Fransen zijn er geloof ik zelf ook van geschrokken.
Misschien dat ze de volgende keer wat actiever gaan stemmen
Bij die Fransen ben ik daar nog niet zeker van. Dat die Le pen wint klinkt wel zo belachelijkquote:Op maandag 26 mei 2014 16:02 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Inderdaad, dan winnen de anti Eu partijen nog meer....goed advies...
Beetje hetzelfde plaatje als in NL. Bij geberek aan beter stemmen voorde PVV.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:16 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Bij die Fransen ben ik daar nog niet zeker van. Dat die Le pen wint klinkt wel zo belachelijkDit is letterlijk de schuld op een ander steken wat zij doet(misschien daarom juist weer wel de grootste).
Frankrijk met hun compleet verziekte arbeidsmarkt+mentaliteit en dan klagen dat bedrijven niet willen investeren en dan nu die Le Pen die beweert dat het de schuld is van de buitenlanders etc.(iig alles behalve de schuld van de Fransen)
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:17 schreef Barbusse het volgende:
Het is toch altijd de schuld van alle buitenlanders?
Die kutbuut'nloanders ook altijdquote:Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef CherryOnTop het volgende:
Godsamme we zijn net onderweg naar huis vanuit Nederland na er welgeteld een hele dag te zijn geweest, krijgen we een telefoontje: woensdag een afspraak....... in Nederland![]()
[..]Altijd, wat er ook gebeurt.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:54 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga denk ik maar op zoek naar een leuke locatie ergens buiten Europa.... http://www.huffingtonpost(...)ction_n_5391873.html
quote:
* Barbusse noteert potentiëel toekomstig asielland.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:12 schreef Gaoxing het volgende:
40 graden vandaag hier. De zon schijnt naar hartelust.
Weinig Islamhaters ookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse noteert potentiëel toekomstig asielland.
Jullie wonen toch in de UK?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef CherryOnTop het volgende:
Godsamme we zijn net onderweg naar huis vanuit Nederland na er welgeteld een hele dag te zijn geweest, krijgen we een telefoontje: woensdag een afspraak....... in Nederland![]()
[..]Altijd, wat er ook gebeurt.
Nee Zwitserland. Is nog steeds niet het einde van de wereld maar toch... Je zit weer 2x zo'n 7 uur in de auto.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:23 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Jullie wonen toch in de UK?
Dat is een kippestukkie van NL af...
22 hier en volop zon!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:12 schreef Gaoxing het volgende:
40 graden vandaag hier. De zon schijnt naar hartelust.
Wedstrijden van Oranje gewoon thuis denk ik. Wedstrijden van Argentinie vast met vrienden ergensquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:44 schreef CherryOnTop het volgende:
Gaan jullie eigenlijk de wedstrijden van Nederland tijdens het WK met Nederlanders kijken ergens? In het oranje?
Nederland en Colombia volg ik natuurlijk op de voet, die dagen heb ik vrij en werk de weekenddagen ter compensatie.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:44 schreef CherryOnTop het volgende:
Gaan jullie eigenlijk de wedstrijden van Nederland tijdens het WK met Nederlanders kijken ergens? In het oranje?
alleen met mijn Kiwi, alleen moet ik nog even het tijdverschil uitzoeken maar ik denk niet dat ze, indien nodig, midden in de nacht haar bed uit gaan om het Nederlands elftal te kijken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:44 schreef CherryOnTop het volgende:
Idem.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
En ik heb heel weinig contact met Nederlanders.... als er iets mij kippevel oplevert is het wetl het "verplicht elkaar opzoeken omdat we toevallig het zelfde paspoort hebben"
Jij ook al?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
En ik heb buitne mijn werk om heel weinig contact met Nederlanders.... als er iets mij kippevel oplevert is het wetl het "verplicht elkaar opzoeken omdat we toevallig het zelfde paspoort hebben"
Ik moet hier tegenover buitenlanders/Maltesers al te vaak uitleg geven over Wilders en de opkomst van (te) rechts gedachtegoed, dus ik zie geen reden om met een Nederlandse vlag over straat te lopenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:51 schreef flipsen het volgende:
Als ik ergens Nederlands hoor spreken houd ik me over het algemeen ook erg stilMaar een enkele keer als ik in BsAs ben als er net een NL borrel is (iedere eerste woensdag van de maand), dan ga ik nog wel eens kijken. Maar vaker dan 1x per jaar niet geloof ik
Dat.quote:
De Duitse wedstrijden kijk ik waarschijnlijk samen met mijn collega's, de Nederlandse wedstrijden weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:44 schreef CherryOnTop het volgende:
Als het in het weekeinde valt, ga ik in de kroeg kijkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:44 schreef CherryOnTop het volgende:
Oy! Het is nog niet eens juni!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:55 schreef Fogel het volgende:
Heb als een echte optimist de zomerbanden afgelopen weekend onder de auto geschroefd.
Dat. Ik weet het nog niet, ik ben er eigenlijk nog niet mee bezig geweest. Het eind van het schooljaar, waar we nu inzitten, is altijd een hectische puinhoop dus ik leef bij de dagquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
En ik heb buitne mijn werk om heel weinig contact met Nederlanders.... als er iets mij kippevel oplevert is het wetl het "verplicht elkaar opzoeken omdat we toevallig het zelfde paspoort hebben"
Hier is voor NL-SP een groot feest georganiseerd, met 3 NL'se DJs...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:44 schreef CherryOnTop het volgende:
En dan nog, met het vorig wk.......het werd uitgezonden door een zender die niet in mijn tv - packet zat. Okay, kijken wat het kost, nou, goed, toch maar uitbreiding genomen, was geen 65 euro, wel goedkoper, maar het is hier allemaal zo 'n gedoe eer het geregeld is.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:52 schreef Libris het volgende:
Hier in Singapore moet je al zo'n 65 euro neertellen voor een WK abonnement. Daarnaast zijn de tijden compleet verneukeratief.
0:00 - 02:00
03:00 - 05:00
06:00 - 8:00 (ok deze gaat wel..)
Ik sla het WK maar eens een keertje over
De poule wedstrijden in onze tijdzone hadden slechter gekund. Ned-Span is weliswaar om 2.45, maar wel in het weekeinde.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:52 schreef Libris het volgende:
Hier in Singapore moet je al zo'n 65 euro neertellen voor een WK abonnement. Daarnaast zijn de tijden compleet verneukeratief.
0:00 - 02:00
03:00 - 05:00
06:00 - 8:00 (ok deze gaat wel..)
Ik sla het WK maar eens een keertje over
* flipsen checkt ondertitel LangeTabbetje...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:30 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
En dan nog, met het vorig wk.......het werd uitgezonden door een zender die niet in mijn tv - packet zat. Okay, kijken wat het kost, nou, goed, toch maar uitbreiding genomen, was geen 65 euro, wel goedkoper, maar het is hier allemaal zo 'n gedoe eer het geregeld is.
WK, komt er aan, ik zit er klaar voor.........Gaan die Filipino's een een of andere basketball wedsttrijd uitzenden, en dan de volgende ochtend, als je alles al weet van de wedstrijd, de wedstrijd alsnog integral uitzenden. GRRRRRRRRRR
Waarom aparte prijzen voor een WK? Zijn die wedstrijden gewoon niet via een of andere sportzender te volgen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 03:58 schreef Libris het volgende:
Hier zijn de uitzendingen dan wel goed geregeld, maar ik vind de prijs belachelijk.
in 2006: 15 SDG (9 Euro)
in 2010: 88 SGD (51 Euro)
in 2014: 115 SGD (65 Euro)
Dat besteed ik dan liever aan een proxy en kijk idd wel via een stream ergens vandaan..
Lang leve de commercie.. Het is op een manier wel goed, als Free-To-Air betaalt iedereen mee. Maar het gaat een beetje te ver nu.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:00 schreef breaky het volgende:
[..]
Waarom aparte prijzen voor een WK? Zijn die wedstrijden gewoon niet via een of andere sportzender te volgen?
Als ik de tijden zo zie dan wordt dat dus gewoon thuis kijken of met vrienden samen....
HIer hetzelfde verhaal (Manila). Prijzen liggen iets lager, maar dat is wel met meer dingen als we Manila en Singapore vergelijkenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:05 schreef Libris het volgende:
[..]
Lang leve de commercie.. Het is op een manier wel goed, als Free-To-Air betaalt iedereen mee. Maar het gaat een beetje te ver nu.
Hier zijn veel paketten, bijvoorbeeld:
Sport 15 SGD (wel F1, geen EPL voetbal)
Action Gold (Sport + EPL + movies + more crap) 65 SGD
Het was een paar jaar geleden nog belabberder, bepaalde content (EPL) was via Singtel andere content (normale kanalen, Discovery enzo) via Starhub. Dus 2 kastjes bij mijn tv, 2 abonnementen, opgedrongen vaste telefoonlijn, anders geen Singtel.
Nee, erg lekker is het allemaal niet.
Dat is inderdaad erg duur.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:05 schreef Libris het volgende:
[..]
Lang leve de commercie.. Het is op een manier wel goed, als Free-To-Air betaalt iedereen mee. Maar het gaat een beetje te ver nu.
Hier zijn veel paketten, bijvoorbeeld:
Sport 15 SGD (wel F1, geen EPL voetbal)
Action Gold (Sport + EPL + movies + more crap) 65 SGD
Het was een paar jaar geleden nog belabberder, bepaalde content (EPL) was via Singtel andere content (normale kanalen, Discovery enzo) via Starhub. Dus 2 kastjes bij mijn tv, 2 abonnementen, opgedrongen vaste telefoonlijn, anders geen Singtel.
Nee, erg lekker is het allemaal niet.
Hmm Laos staat er niet bij maar de meeste mensen hier zullen toch op de Thaise tv afstemmen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:58 schreef Libris het volgende:
Een vergelijking van de kosten voor World Cup in Azie: http://www.goal.com/en-sg(...)e-to-watch-world-cup
Singapore 4 keer duurder dan Malaysia.. Bullcrap
Het is tijd voor een 'sport-netflix'...
Ik neem aan dat de verschillende sportzenders zijn, waarvan er eentje zich op voetbal kan richten? Ook heb ik gehoord dat voetbal nu populaider is dan ooit...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 05:34 schreef LangeTabbetje het volgende:
Je mag wel bij mij komen kijken, ik woon in een free-to-air land. Nu maar hopen dat er geen basketball wedstrijden zijn rond die tijd, want die gaan geheid voor
Tis ABS-CBN, die heeft een apart sportkanaal. Men doet wel vreselijk enthousiast over het nationale voetbal team hier, maar zo'n hoog niveau heeft het nog niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 05:43 schreef breaky het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de verschillende sportzenders zijn, waarvan er eentje zich op voetbal kan richten? Ook heb ik gehoord dat voetbal nu populaider is dan ooit...
Onze basketbalclub heeft een aparte Pinoy competitiequote:Op vrijdag 30 mei 2014 05:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
Basketball (NBA, en local college en pro) zijn hier veel populairder.
Waar heb jij het nou over?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:07 schreef Teslynd het volgende:
Romantisch.
Die hoofdband moeten de banden zijn, die in de bijbel genoemd worden als er iemand geëerd wordt met een optocht waarin hij voorop rijdt/gedragen wordt en de stoet voorhoofdsbanden met prijzende teksten dragen.
Mijn zomerbanden?quote:
En een van jouw banden is de hoofdband? Die is de baas over de andere drie? Moet een van de voorbanden zijn, dan. Anders is het geen voorhoofdsband.quote:
Ik zie het verBand niet....quote:Op maandag 2 juni 2014 14:20 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
En een van jouw banden is de hoofdband? Die is de baas over de andere drie? Moet een van de voorbanden zijn, dan. Anders is het geen voorhoofdsband.
Euuh...heb je het over het filmpje wat ik gepost heb? Helaas is de bijbel niet zo populair in Laos...quote:Op zondag 1 juni 2014 16:07 schreef Teslynd het volgende:
Romantisch.
Die hoofdband moeten de banden zijn, die in de bijbel genoemd worden als er iemand geëerd wordt met een optocht waarin hij voorop rijdt/gedragen wordt en de stoet voorhoofdsbanden met prijzende teksten dragen.
Nee. En mijn man heeft ook een hekel aan voetbal.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:44 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat hebben bulgarije en Malta toch een overeenkomstenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 07:56 schreef Barbusse het volgende:
Gratis hier, op een plein georganiseerd door een sportsbar.
Wij zijn zo makkelijk he?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat hebben bulgarije en Malta toch een overeenkomsten
Persoonsnummer? Wasda?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:27 schreef Fogel het volgende:
Gister mijn nieuwe ID kaart in de post gekregen. Ding is van slapper plastic dan voorheen, 10 jaar ipv 5 jaar geldig en ik heb mijn persoonnummer weer teruggekregen blijkbaar (na 10-15 jaar weggeweest te zijn). Vooral dat laatste vind ik raar, weet iemand wat het nut daarvan is?
Vroeger gelijk aan het sofinr, nu heet het geloof ik BSN. Staat ook (niet) in het paspoort. Pas moet ik pas over enkele jaren vervangen, benieuwd of het nu lege veld dan ook gevuld wordt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Persoonsnummer? Wasda?
En verder heb ik nooit een ID kaart gehad, altijd een paspoort.
Mag ik vragen waarom jij allebei hebt? Zowel een ID kaart als een paspoort? Reis je wereldwijd, dan is een paspoort toch voldoende? Reis je alleen in Europa , dan zou ik een (goedkopere) ID kaart prefereren, maar allebei? Dat snap ik niet goed?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vroeger gelijk aan het sofinr, nu heet het geloof ik BSN. Staat ook (niet) in het paspoort. Pas moet ik pas over enkele jaren vervangen, benieuwd of het nu lege veld dan ook gevuld wordt.
Beide omdat je binnen Europa dan niet steeds je (veel waardevoller en onhandiger van formaat zijnde) paspoort mee moet zeulenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom jij allebei hebt? Zowel een ID kaart als een paspoort? Reis je wereldwijd, dan is een paspoort toch voldoende? Reis je alleen in Europa , dan zou ik een (goedkopere) ID kaart prefereren, maar allebei? Dat snap ik niet goed?
Net mijn pas gechecked, mijn ouwe sofinummer staat er inderdaad op.
Dat heb je met Europees oervolkerenquote:
Het heeft hier gisteren lopen stormen als hellquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat heb je met Europees oervolkeren
ps kan je wat warmte deze kant op blazen? Het is al dagen rond de twintig graden met regen regen regen regen
Dat zijn die kleine dingen waar je het voor doetquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het heeft hier gisteren lopen stormen als hellHeerlijk gewandeld langs de kust, ik zag een chihahua vliegen
Ik kwam niet meer bij, maar vond het stiekem toch wel een beetje zieligquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zijn die kleine dingen waar je het voor doet
Sneu is het wel ja. Maar goed, chihuahua.. Het het pas echt bijzonder geweest als je een Deense Dog voorbij zag vliegenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kwam niet meer bij, maar vond het stiekem toch wel een beetje zielig
Dude, als dat zou gebeuren zou ik ook vliegenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Sneu is het wel ja. Maar goed, chihuahua.. Het het pas echt bijzonder geweest als je een Deense Dog voorbij zag vliegen
Oei, ik heb warmte over. En droogte!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat heb je met Europees oervolkeren
ps kan je wat warmte deze kant op blazen? Het is al dagen rond de twintig graden met regen regen regen regen
Dat zit bij mij gewoon standaard bij mijn autopapieren in mijn handtas. Ik vind dat totaal geen zeulen. Maar goed, ik heb natuurlijk altijd een handtas bij me (klein formaat hoor. Er zit niet meer in dan papieren van auto en paspoort, portemonnee, borstel, papieren zakdoekjes en sleutelbos). Jammer dat de meeste mannen nog steeds niet aan een handtas willen en alles in hun broekzakken proppen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Beide omdat je binnen Europa dan niet steeds je (veel waardevoller en onhandiger van formaat zijnde) paspoort mee moet zeulen
Een ID kaart én paspoort hebben is ook wel handig voor als je een van beiden verliest, of wanneer je paspoort verlengt wordt/je een visum aanvraagt want dan kun je ondertussen toch nog binnen Europa reizen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat zit bij mij gewoon standaard bij mijn autopapieren in mijn handtas. Ik vind dat totaal geen zeulen. Maar goed, ik heb natuurlijk altijd een handtas bij me (klein formaat hoor. Er zit niet meer in dan papieren van auto en paspoort, portemonnee, borstel, papieren zakdoekjes en sleutelbos). Jammer dat de meeste mannen nog steeds niet aan een handtas willen en alles in hun broekzakken proppen.
ik heb ook paspoort en id kaart. Paspoort ligt in een la ergens thuis, en id-kaart in portomonee. Hoewel ik ook altijd een handtas bij me heb. Vind het makkelijker zo!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat zit bij mij gewoon standaard bij mijn autopapieren in mijn handtas. Ik vind dat totaal geen zeulen. Maar goed, ik heb natuurlijk altijd een handtas bij me (klein formaat hoor. Er zit niet meer in dan papieren van auto en paspoort, portemonnee, borstel, papieren zakdoekjes en sleutelbos). Jammer dat de meeste mannen nog steeds niet aan een handtas willen en alles in hun broekzakken proppen.
Persoonsnummer staat al jaren in mijn paspoort. Het is een nummer wat ik al weet ik niet hoelang heb. Ik heb het regelmatig moeten invullen tijdens mijn studiejaren..toen het nog een sofi nummer heette.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vroeger gelijk aan het sofinr, nu heet het geloof ik BSN. Staat ook (niet) in het paspoort. Pas moet ik pas over enkele jaren vervangen, benieuwd of het nu lege veld dan ook gevuld wordt.
Och, die doodenkele keer dat dat voor zou kunnen komen neem ik het risico wel dat ik even geen pas zou hebben. Ik ben nogal goed georganiseerd en zorg er gewoon voor dat terwijl mijn pas op de ambassade ligt ter verlenging, ik niet hoef te reizen. Ik weiger de nederlandse staat verder te spekken eigenlijk door beiden te kopen. Ben belazerd!!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:32 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Een ID kaart én paspoort hebben is ook wel handig voor als je een van beiden verliest, of wanneer je paspoort verlengt wordt/je een visum aanvraagt want dan kun je ondertussen toch nog binnen Europa reizen.
Snap ik, maar sommigen moeten vaak visums aanvragen en ondertussen ook nog veel op reis, dan is het toch wel handigquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Och, die doodenkele keer dat dat voor zou kunnen komen neem ik het risico wel dat ik even geen pas zou hebben. Ik ben nogal goed georganiseerd en zorg er gewoon voor dat terwijl mijn pas op de ambassade ligt ter verlenging, ik niet hoef te reizen.
Absoluut!! Maar ik ben niet zo'n enorme reizigerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:14 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Snap ik, maar sommigen moeten vaak visums aanvragen en ondertussen ook nog veel op reis, dan is het toch wel handig
Maar je vroeg waarom Fogel het zou hebben. Niet waarom jij het zou moeten hebben. Jij hebt dus alleen maar een paspoort nodig.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Absoluut!! Maar ik ben niet zo'n enorme reiziger
Geen echte vent dus....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 06:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee. En mijn man heeft ook een hekel aan voetbal.
Ja, het filmpje recht boven mijn berichtje. Ik vroeg ook helemaal niet naar de bijbelkennis of -liefde in Laos. Maar elementen uit de bijbel kom je overal tegen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:50 schreef breaky het volgende:
[..]
Euuh...heb je het over het filmpje wat ik gepost heb? Helaas is de bijbel niet zo populair in Laos...
Ik heb foto's gezien van protestacties in Azië, waar ze zo'n omgeknoopte witte hoofdbanddroegen met teksten in rood erop. En toen viel die onbegrijpelijke bijbeltekst uit mijn kindertijd me in. Inmiddels weet ik natuurlijk al lang dat een deel van het mensdom echt zo gek is om zich te willen laten ronddragen met knielende hoogwaardigheidsbekleders die lovende teksten op het voorhoofd dragen en roepen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:18 schreef Gaoxing het volgende:
Het is gewoon een hoofdband zoals die veel worden gedragen in Azie: van heel goedkope, kleurig geweven katoen, zonder boodschap. Sarongs -althans die voor mannen- zien er veelal hetzelfde uit, en banden zoals de hoofdband worden in het noorden van Thailand wel eens als riem gebruikt om een soort denim shirt.
Lol, wat zijn we heerlijk stereotypisch bezig. Maar whatever pleases you hoor......quote:
echte mannen houden van rugby........quote:
Whoopie, ik ben een echte manquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
echte mannen houden van rugby........
go the Puma's!!quote:
Ach ze doen hun best, niet onaardig, maar van de AllBlacks winnen is andere koek natuurlijk...quote:
Echte mannen spelen rugby.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, maar de Puma's zijn ondertussen een gevaarljike underdog geworden!quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:38 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ach ze doen hun best, niet onaardig, maar van de AllBlacks winnen is andere koek natuurlijk...
Ach,...ik had jarenlang pesthekel aan voetbal. Waarschijnlijk omdat ik het moest kijken vroeger toen ik nog thuis woonde. Maar nu is het vooral leuk om met andere vrienden te kijken.quote:
Tja...ik zie het hier best veel. Vooral tijdens de jaarlijkse bootraces. Met of zonder tekst.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:51 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ja, het filmpje recht boven mijn berichtje. Ik vroeg ook helemaal niet naar de bijbelkennis of -liefde in Laos. Maar elementen uit de bijbel kom je overal tegen.
Daar was de laatste 2 jaar anders weinig van te merkenquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, maar de Puma's zijn ondertussen een gevaarljike underdog geworden!
De meeste wedstrijden zijn hier onder werktijd te beginnen rond 12:00.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:51 schreef breaky het volgende:
[..]
Ach,...ik had jarenlang pesthekel aan voetbal. Waarschijnlijk omdat ik het moest kijken vroeger toen ik nog thuis woonde. Maar nu is het vooral leuk om met andere vrienden te kijken.
En sinds het hier 1) laag seizoen is, ik hier 2) voor een Fokker veels te veel sociale contacten heb en 3) geen zolderkamer meer heb, probeer ik dit jaar meer het WK te volgen![]()
Al zal door die late tijden niet altijd lukken....
Hier spelen ze ijshockey en een beetje Amerikaans Football, je weet wel van die opgefokte anabole-aapjes die denken dat ze stoer zijn.quote:
is nieuw. Was vorige week in NL voor aanvraag nieuw paspoort. De baliedame vertelde toen dat nu iedereen zijn BSN weer in/op zijn document geprint krijgt. Er is een tijd geweest dat dat weg werd gelaten als je niet (meer) in NL was ingeschreven.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:27 schreef Fogel het volgende:
Gister mijn nieuwe ID kaart in de post gekregen. Ding is van slapper plastic dan voorheen, 10 jaar ipv 5 jaar geldig en ik heb mijn persoonnummer weer teruggekregen blijkbaar (na 10-15 jaar weggeweest te zijn). Vooral dat laatste vind ik raar, weet iemand wat het nut daarvan is?
Het is jammer dat de sport zo'n aanslag op de hersenen van de spelers is, want het is wel degelijk een prachtige sport om naar te kijken, dat American Football. Na een aantal jaar de NFL goed gevolgd te hebben, duurde het bij mij ook weer even voordat ik weer aan het voetbal gewend was, met al z'n gekke regels, schwalbes en gebrek aan verrassingen. Niet dat voetbal minder is dan American Football, het is anders. Net zoals dat rugby anders is.quote:Op woensdag 4 juni 2014 03:37 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Hier spelen ze ijshockey en een beetje Amerikaans Football, je weet wel van die opgefokte anabole-aapjes die denken dat ze stoer zijn.
Er vanuit gaande dat je niet meer in Nederland woont, heb jij je nieuwe aanvraag voor het paspoort op Schiphol gedaan? Zoja neemt dat veel tijd in beslag?quote:Op woensdag 4 juni 2014 06:20 schreef Essebes het volgende:
[..]
is nieuw. Was vorige week in NL voor aanvraag nieuw paspoort. De baliedame vertelde toen dat nu iedereen zijn BSN weer in/op zijn document geprint krijgt. Er is een tijd geweest dat dat weg werd gelaten als je niet (meer) in NL was ingeschreven.
Heb het altijd vreemd gevonden, dat weglaten. Het nummer is gekoppeld aan jou en zal toch nooit aan een ander worden toegekend, waarom dat opeens dat niet meer vermelden?? Nou ja, het komt (of blijft, in mijn geval) er gewoon in staan dus.
(en over 3 weekjes dus wederom naar NL, paspoort ophalen en andere visa issues regelen)
Dat zou ik graag doen, maar met mijn lichaamsbouw zou ik tijdens de eerste wedstrijd sneuvelen....quote:
Echte mannen malen niet om de kwalificatie 'echte man'.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Als ik breaky goed begrepen heb, kunnen jullie het prima tegen elkaar opnemenquote:Op woensdag 4 juni 2014 08:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou ik graag doen, maar met mijn lichaamsbouw zou ik tijdens de eerste wedstrijd sneuvelen....
quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:29 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Als ik breaky goed begrepen heb, kunnen jullie het prima tegen elkaar opnemen
Breaky dus -als ik het goed heb onthouden- ook nietquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:37 schreef Barbusse het volgende:
Geen idee hoe je erbij komt, maar ik heb niet echt de lichaamsbouw van een rugbyer.
Ah zo. In dat geval; @breaky: come at me, broquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:38 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Breaky dus -als ik het goed heb onthouden- ook niet
Je moet wat over hebben voor een rijk sociaal levenquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah zo. In dat geval; @breaky: come at me, bro
Nee, heb het niet op Schiphol gedaan maar bij de gem. Den Haag. Ik was een weekend in NL voor een bruiloft en kon dit goed kombineren. Kom over 3 weken weer naar NL toe, alwaar mijn paspoort dan direct klaar ligt voor ophalen (een nieuw paspoort moet binnen 3 maanden opgehaald worden). Dit verkort mijn visa traject weer met enkele dagen ;-)quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:15 schreef Schizma het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat je niet meer in Nederland woont, heb jij je nieuwe aanvraag voor het paspoort op Schiphol gedaan? Zoja neemt dat veel tijd in beslag?
Ben aankomend weekend ook in Nederland en vertrek maandag weer vanuit Schiphol, en het mijne ook aan vernieuwing toe is.
Ben zelf volgende maand ook weer in Nederland en kom dan ook weer langs Schiphol, dus dat zou dan prima moeten lukken. Volgend jaar van plan om familie op te zoeken in Canada, maarja een geldig paspoort is dan wel handig (deze verloopt over een paar maanden)quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:57 schreef Essebes het volgende:
[..]
Nee, heb het niet op Schiphol gedaan maar bij de gem. Den Haag. Ik was een weekend in NL voor een bruiloft en kon dit goed kombineren. Kom over 3 weken weer naar NL toe, alwaar mijn paspoort dan direct klaar ligt voor ophalen (een nieuw paspoort moet binnen 3 maanden opgehaald worden). Dit verkort mijn visa traject weer met enkele dagen ;-)
Vergeet niet dat je altijd eerst een afspraak moet maken
Voor Schiphol: https://www.haarlemmermee(...)tid=hmmprodred:77847
Succes!
Bohquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:51 schreef breaky het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor een rijk sociaal leven![]()
Biertje, Barbusse?![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik begrijp ook niet helemaal waarom ze het weglieten. Maar dat het weer terug is vond ik dan ook weer raarquote:Op woensdag 4 juni 2014 06:20 schreef Essebes het volgende:
[..]
is nieuw. Was vorige week in NL voor aanvraag nieuw paspoort. De baliedame vertelde toen dat nu iedereen zijn BSN weer in/op zijn document geprint krijgt. Er is een tijd geweest dat dat weg werd gelaten als je niet (meer) in NL was ingeschreven.
Heb het altijd vreemd gevonden, dat weglaten. Het nummer is gekoppeld aan jou en zal toch nooit aan een ander worden toegekend, waarom dat opeens dat niet meer vermelden?? Nou ja, het komt (of blijft, in mijn geval) er gewoon in staan dus.
(en over 3 weekjes dus wederom naar NL, paspoort ophalen en andere visa issues regelen)
dan komt het prima uit toch?quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:02 schreef Schizma het volgende:
[..]
Ben zelf volgende maand ook weer in Nederland en kom dan ook weer langs Schiphol, dus dat zou dan prima moeten lukken. Volgend jaar van plan om familie op te zoeken in Canada, maarja een geldig paspoort is dan wel handig (deze verloopt over een paar maanden)
Goed dat je het zegt ja, was dat anders glad vergeten.
Bedankt!
Inderdaad, was alleen vergeten dat je er een afspraak voor moest maken.quote:
Heb je een bewijs van Nederlanderschap? KUNNEN ze om vragen. Ikm heb hemel en aarde bewogen om zo'n document te krijgen via onze ambassade in Astana, hadden ze het in mijn geval niet nodigquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:49 schreef Schizma het volgende:
[..]
Inderdaad, was alleen vergeten dat je er een afspraak voor moest maken.
Zojuist even gedaan.
Nee, ook nog nooit eerder van gehoord eigenlijk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:50 schreef Essebes het volgende:
[..]
Heb je een bewijs van Nederlanderschap? KUNNEN ze om vragen. Ikm heb hemel en aarde bewogen om zo'n document te krijgen via onze ambassade in Astana, hadden ze het in mijn geval niet nodig
soms wel, soms niet. Maar nergens kun je echt goed vinden wat de criteria zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:52 schreef Schizma het volgende:
[..]
Nee, ook nog nooit eerder van gehoord eigenlijk.
Is het bezitten van enkel een Nederlands paspoort niet voldoende?
Je moet ook altijd een bewijs van inschrijving hebben van het land waar je zit.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:52 schreef Schizma het volgende:
[..]
Nee, ook nog nooit eerder van gehoord eigenlijk.
Is het bezitten van enkel een Nederlands paspoort niet voldoende?
Dan zo nog snel even langs huis, om dat op te pikken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:10 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Je moet ook altijd een bewijs van inschrijving hebben van het land waar je zit.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:10 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Je moet ook altijd een bewijs van inschrijving hebben van het land waar je zit.
Werd altijd omgevraagd bij mij.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Bij verlengen van je pas? Nog nooit om gevraagd.
Waar wonen ze in Canada?quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:02 schreef Schizma het volgende:
[..]
Ben zelf volgende maand ook weer in Nederland en kom dan ook weer langs Schiphol, dus dat zou dan prima moeten lukken. Volgend jaar van plan om familie op te zoeken in Canada, maarja een geldig paspoort is dan wel handig (deze verloopt over een paar maanden)
Goed dat je het zegt ja, was dat anders glad vergeten.
Bedankt!
Dat kan ik hier wel vergeten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
BohIk ga zo ook maar even op een terrasje zitten denk ik, Medasia Playa is weer open. Vleeskeuring incoming in 3...2...1
![]()
[ afbeelding ]
Mable syrup dealin' motherfuckersquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:07 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat kan ik hier wel vergeten.
Als je "alcohol" roept dan schrikken ze zich dood en staan ze meteen met hun vingertje omhoog maar ondertussen zuipen ze stiekum als gekken. (zelfde met sex en drugs)
Zeldzaam achterbaks volk.....nog nooit zo meegemaakt....
Laatste nieuws: http://www.ctvnews.ca/can(...)-stay-safe-1.1854053quote:
Ik wilde het al zeggen in het topic. Weer een "mooie" test voor het establishment de schaapachtigheid van het volk te testen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:40 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Laatste nieuws: http://www.ctvnews.ca/can(...)-stay-safe-1.1854053
Moncton manhunt: 'Stay home, stay safe'
Moncton remains under lockdown Thursday morning, more than 12 hours after three Mounties investigating reports of an armed man walking the streets of Moncton, N.B. were killed in a shootout.
Schools and government offices are closed city buses have been pulled from the roads, as police scour the streets for a person of interest, Justin Bourque, the 24-year-old Moncton man sought in connection with the shootings.
---------------------------------------
Begint die USA debielerie hier ook al???
Het is over het nieuws de hele morgen. Zal wel echt zijn denk ik zo maar...quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wilde het al zeggen in het topic. Weer een "mooie" test voor het establishment de schaapachtigheid van het volk te testen.
Ben benieuwd of het in dit geval wel echt is en niet geframed op twee studenten zoals bij Boston.
Dat is -gezien de gebeurtenissen van de afgelopen 14 jaar- wat voorbarig, vrees ik...quote:
Afgelopen 14 jaar? Houd je een kalender bij of zo??quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is -gezien de gebeurtenissen van de afgelopen 14 jaar- wat voorbarig, vrees ik...
Hoezo?quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:10 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Afgelopen 14 jaar? Houd je een kalender bij of zo??
Zeg maar sinds net voor 9/11.quote:
Dát verhaaltje geloof je toch niet, wel?quote:
Onthoud jij de dingen die voor je 3de zijn gebeurd?quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:10 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Afgelopen 14 jaar? Houd je een kalender bij of zo??
Nope.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dát verhaaltje geloof je toch niet, wel?
Jazeker. Jij niet dan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Onthoud jij de dingen die voor je 3de zijn gebeurd?
Oh...nou bedankt voor de info... (wat ik ermee moet weet ik ook niet, maar goed.... )quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee ik nieten matador ook niet gezien de 14 jaar.
Het belangrijkste hier in Laos:quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:07 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat kan ik hier wel vergeten.
Als je "alcohol" roept dan schrikken ze zich dood en staan ze meteen met hun vingertje omhoog maar ondertussen zuipen ze stiekum als gekken. (zelfde met sex en drugs)
Zeldzaam achterbaks volk.....nog nooit zo meegemaakt....
Oi, daar was iemand een beetje boos?quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:43 schreef Barbusse het volgende:
Gezellig![]()
Hier gebeurt vrijwel nooit iets, maar als er iets gebeurt doen ze het ook goed.
De implicatie was dat Matador 17 jaar oud is, een beetje te gecompliceerd.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:35 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Oh...nou bedankt voor de info... (wat ik ermee moet weet ik ook niet, maar goed.... )
Nee hoor want dit slaat als een lul op een drumstel.....dus nergens op.....gemiste kans dus....quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:07 schreef devzero het volgende:
[..]
De implicatie was dat Matador 17 jaar oud is, een beetje te gecompliceerd.
Je zou het bijna denken he?quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:52 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oi, daar was iemand een beetje boos?
Dat ben ik inderdaad, echt top!quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:39 schreef Essebes het volgende:
Schizma is volgens mij erg blij hier nog ff gekeken te hebben![]()
Is zo zonde om in NL te staan en onverwacht andere of aanvullende documenten nodig te hebben.
..... want de reis gaat naar?....quote:Op maandag 9 juni 2014 22:47 schreef Schizma het volgende:
[..]
Dat ben ik inderdaad, echt top!
Nu over een maand mijn nieuwe paspoort op pikken als ik weer in Nederland ben.
En dan binnenkort maar eens wat verhuisdozen bij elkaar verzamelen.
Deutschland.quote:
Waar in Canada?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:24 schreef Schizma het volgende:
[..]
Deutschland.
En volgend jaar bruiloft van familie in Canada, en dan is een geldig paspoort wel handig.
Oh noordelijk van Red Deer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:28 schreef Schizma het volgende:
[..]
Lacombe, Alberta. Ten zuiden van Edmonton.
Inderdaad, dat ligt er zo goed als om de hoek.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:39 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Oh noordelijk van Red Deer.
Ben daar een paar keer geweest, doorheen gereden richting Edmonton via de 2.
De omgeving is niet echt boeiend. Beetje golvend, prairie-achtig.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:46 schreef Schizma het volgende:
[..]
Inderdaad, dat ligt er zo goed als om de hoek.
Ben er zelf nog niet geweest maar heb er wel zin in.
Mijn plan is om na het familiebezoek en de bruiloft met mijn neef de Rocky Mountains, Banff National Park. Lacombe zelf is leuk om gezien te hebben aangezien familie van me daar woont, maar ik zie mezelf daar nog niet 3 weken rondhangen in enkel Lacombe.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:50 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
De omgeving is niet echt boeiend. Beetje golvend, prairie-achtig.
Maar ik ben er dan ook alleen maar doorheen gereden he....
Denk dat Lacombe een forenzendorp is voor Red Deer....
Ik zou juist noord gaan: Edmonton bekijken (grootste Mall van Canada bezoeken ) en daarna naar Jasper National Park. Daar is het meer "wilder" dan in Banff, wat al totaal op toeristen is ingesteld. Vraag maar aan de familie.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:54 schreef Schizma het volgende:
[..]
Mijn plan is om na het familiebezoek en de bruiloft met mijn neef de Rocky Mountains, Banff National Park. Lacombe zelf is leuk om gezien te hebben aangezien familie van me daar woont, maar ik zie mezelf daar nog niet 3 weken rondhangen in enkel Lacombe.
Top tip, was dat al bijna helemaal vergeten ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:03 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik zou juist noord gaan: Edmonton bekijken (grootste Mall van Canada bezoeken ) en daarna naar Jasper National Park. Daar is het meer "wilder" dan in Banff, wat al totaal op toeristen is ingesteld. Vraag maar aan de familie.![]()
http://www.wem.ca/
http://www.jaspernationalpark.com/
Hoor wel hoe het is gegaan. ga nu werken. Moet naar Noord Vancouver de lokale Mistdubishi dealer in een nieuw jasje steken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:06 schreef Schizma het volgende:
[..]
Top tip, was dat al bijna helemaal vergeten ja.
Heb daar een paar jaar terug een foto van ze van gezien, toendertijd waren ze nog aan het kijken waar ze naartoe zouden verhuizen vanuit NL.
Jasper heeft dan inderdaad de voorkeur boven Banff, zal het mijn neef eens vragen die is volgende aan deze kant van de oceaan.
Success met werken!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:11 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Hoor wel hoe het is gegaan. ga nu werken. Moet naar Noord Vancouver de lokale Mistdubishi dealer in een nieuw jasje steken.
Gisteren nog een nestje met baby raccoons uit een dak gehaald.Moeder was behoorlijk pissed (en zijn best wel gevaarlijk) maar alles kwam goed. Tja DAT is ook Canada, de hertjes, beren en raccoons lopen soms door je tuin.....
En nu? Ziek eten aan haring?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:26 schreef Speculant. het volgende:
Eindelijk verkopen ze hier ook eens nieuwe haringen in de supermarkt
Ik heb een redelijke hoge haringtolerantie denk ik. Aan mij zal het niet liggen dat er te weinig verkocht wordenquote:
Kom eens brengen? Samen met Zeeuwse oesters het enige wat ik echt mis.... Alhoewel Zeeuwse oesters nog wel eens verkrijbaar zijn hier.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:25 schreef Speculant. het volgende:
Hier hollandse nieuwe weekend. Ze zijn maar 1¤ p/s.
Regel iemand die een koffer incheckt op een vlucht naar Malta. Op die manier waren ze ook te koop in Manilaquote:
Ik ging die altijd zelf steken dus ik koop die nooit. Tegenwoordig gaat dat echter niet meer met al die bejaarden die gratis zien als 'recht op alles' .quote:Zeeuwse oesters
Familie of kenissen kunnen nog steeds pakettjes verzenden hoor.....niet alles gaat via het Internet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:34 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Regel iemand die een koffer incheckt op een vlucht naar Malta. Op die manier waren ze ook te koop in Manila
[..]
Ik ging die altijd zelf steken dus ik koop die nooit. Tegenwoordig gaat dat echter niet meer met al die bejaarden die gratis zien als 'recht op alles' .
Hier om 12:00 overdag.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:38 schreef LangeTabbetje het volgende:
Vanavond / hier vanacht begint voor Nederland het WK........ lekker in de (min of meer) Hollandse kroeg kijken, heb er zin in, alhoewel de wedstrijd om 3 uur 's nachts pas begint
Hopen dat hij zijn spullen nog allemaal heeftquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:32 schreef flipsen het volgende:
16:00Moet wel alleen kijken, vrouwlief zit in Buenos Aires en een hollandse vriend van me zit in het stadion, zoals ieder WK
ben na 30 minuten (beetje sacherijnig) in slaap gevallen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:20 schreef Essebes het volgende:
Tis nu 23.19, ik weet niet of ik deze wedstrijd wel helemaal ga uitkijken. Net terug van de vrijdagmiddag/avond borrel, dusssssss
ow ja. ook eerst nog even zoeken welke Kazachse of Russische zender het uberhaupt uitzend.
Nee, de gemiddelde Nederlander is een stuk positiever over ijshockey of American Footballquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:59 schreef DUTCHKO het volgende:
Heb de komplete wedstrijd gemist maar ben niet minder blij..........![]()
![]()
![]()
(Helaas moeten de Canadezen weer eens de ene na de andere minachtende uitspraak lanceren over het voetbal. Wat een kinderachtig volkje toch - uitzonderingen daar gelaten.... )
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:19 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nee, de gemiddelde Nederlander is een stuk positiever over ijshockey of American Football
Zoiets als jij over de Canadezen, bedoel je?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:59 schreef DUTCHKO het volgende:
(Helaas moeten de Canadezen weer eens de ene na de andere minachtende uitspraak lanceren over het voetbal. Wat een kinderachtig volkje toch - uitzonderingen daar gelaten.... )
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:27 schreef Barbusse het volgende:
Goh, mijn Spaanse collega heeft zich ziek gemeld
Touche. Helaas is het wel zo. Er gaat niets boven hockey volgens hun. Voetbal is een meisjes sport, alle voetballers zijn aanstellers, de WK is een evenement van "fake injuries" etc etc etc. Het treurige is dat dit soort uitspraken op de nationale radio en tv zelfs worden gedaan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:02 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Zoiets als jij over de Canadezen, bedoel je?
Net alsof het verschil uitmaakt met DL of ZAquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:18 schreef qwerty_x het volgende:
Hier eindelijk sinds lange tijd weer wedstrijden op een normaal christelijk tijdstip
Door hevig onweer, viel de stroom hier vlak na rust uit, dus ik heb ook maar het "saaie" gedeeltje gezien. Stroom kwam wel weer terug voor het einde maar toen stoen ik met een paar buren te kletsenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:40 schreef Essebes het volgende:
[..]
ben na 30 minuten (beetje sacherijnig) in slaap gevallen.heb dus het leukste deel van de wedstrijd gemist.
Verkeerde werk/stad gekozen? In Calgary was het wel feest, veel pro Nederlanders (en een aantal pro Spanje). We hebben de wedstrijd gewoon onder werktijd gekeken en zelfs degene die nooit voetbal volgde zitten er nu helemaal inquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:11 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Touche. Helaas is het wel zo. Er gaat niets boven hockey volgens hun. Voetbal is een meisjes sport, alle voetballers zijn aanstellers, de WK is een evenement van "fake injuries" etc etc etc. Het treurige is dat dit soort uitspraken op de nationale radio en tv zelfs worden gedaan.
En ja....dat gaat mij inderdaad flink vervelen....vandaar mijn reacties...kinderachtig volk....punt uit....
Vanavond niet hoorquote:
Gewoon voor allebei juichen, kan jou het schelenquote:Op zondag 15 juni 2014 20:24 schreef flipsen het volgende:
[..]
Vanavond niet hoorEn als de kwartfinale met een beetje geluk (of pech) Nederland - Argentinie wordt, heb ik een probleem
Heel stil juichenquote:Op zondag 15 juni 2014 20:24 schreef flipsen het volgende:
[..]
Vanavond niet hoorEn als de kwartfinale met een beetje geluk (of pech) Nederland - Argentinie wordt, heb ik een probleem
Ha qwerty. Long time..... Hoe is het?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:18 schreef qwerty_x het volgende:
Hier eindelijk sinds lange tijd weer wedstrijden op een normaal christelijk tijdstip
Verkeerd land gekozen....quote:Op zondag 15 juni 2014 19:43 schreef rogier21 het volgende:
[..]
Verkeerde werk/stad gekozen? In Calgary was het wel feest, veel pro Nederlanders (en een aantal pro Spanje). We hebben de wedstrijd gewoon onder werktijd gekeken en zelfs degene die nooit voetbal volgde zitten er nu helemaal in
Gewoon even doorbijten als het mis gaat. Ik zat 4 jaar geleden in een spaanse enclave, waar alle niet spanjolen ook voor spanje waren natuurlijkquote:Op zondag 15 juni 2014 20:24 schreef flipsen het volgende:
En als de kwartfinale met een beetje geluk (of pech) Nederland - Argentinie wordt, heb ik een probleem
Vandaag Portugal - Duitsland.quote:Op maandag 16 juni 2014 06:46 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Gewoon even doorbijten als het mis gaat. Ik zat 4 jaar geleden in een spaanse enclave, waar alle niet spanjolen ook voor spanje waren natuurlijk![]()
Inderdaad een heel lange tijd.quote:
Ohnoes.quote:
gewoon de link plakken...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:29 schreef qwerty_x het volgende:
een nitwit vraag, ongetwijfeld, maar toch: hoe plak je een youtube filmpje in je post
Nu wachten we dus op een filmpje he....quote:
De hele dag á la Nederland, of gewoon goed, 's avonds á la de rest van de wereld?quote:
Lekkerquote:Op zondag 22 juni 2014 13:27 schreef Dven het volgende:
Van de week weer een nieuw huisje op de kop tikken. 20.000 euries
Dude, wat koop je daar voor?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:27 schreef Dven het volgende:
Van de week weer een nieuw huisje op de kop tikken. 20.000 euries
En waar?quote:
quote:
Wanneer kom je ook naar bulgarije verhuizen?quote:
even 20 kop sparenquote:Op zondag 22 juni 2014 14:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Wanneer kom je ook naar bulgarije verhuizen?
Nice! Maarre....ik dacht dat jij van plan was om te gaan emigreren?quote:
Gewoon opknappen en in de verhuur gooien en op den duur verkopenquote:Op zondag 22 juni 2014 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nice! Maarre....ik dacht dat jij van plan was om te gaan emigreren?
Ah zo... Succes ermee kerelquote:Op zondag 22 juni 2014 14:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon opknappen en in de verhuur gooien en op den duur verkopen
Sorry, ik had hem in een WK item geplakt.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:09 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Nu wachten we dus op een filmpje he....![]()
Moet wat doen in je vrije tijdquote:
True truequote:
Ik probeer juist wat minder terrassen te pakken. M'n lever is er de afgelopen 2,5 jaar namelijk niet beter op gewordenquote:Op maandag 23 juni 2014 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True trueIk lig meestal te lanterfanten op het strand of een terras
Ik kan ook wel een nieuwe gebruiken.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik probeer juist wat minder terrassen te pakken. M'n lever is er de afgelopen 2,5 jaar namelijk niet beter op geworden
Denk een bekend iets bij de meeste van onsquote:Op maandag 23 juni 2014 11:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een nieuwe gebruiken.Vrijdag na werk ook even "één drankje" doen met een collega, ze moest even wat stoom afblazen. Happy hour bij Medasia. Ááááááááááánd it's 1 'o clock
Indeed. Ze hebben een scherm opgezet hier in Spinola Bay. 50 meter van m'n huisquote:Op maandag 23 juni 2014 11:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk een bekend iets bij de meeste van ons![]()
WK doet ook geen goed
Zelfde als mijn lokale pub. Ook op 50 meter afstand. Bergop. Dus ik kan naar huis rollenquote:Op maandag 23 juni 2014 11:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Indeed. Ze hebben een scherm opgezet hier in Spinola Bay. 50 meter van m'n huis
Bij jou is het nog een uur vroeger dan hier, 18:00 kan nog net, hoewel ik denk dat ik dat vandaag niet helemaal red met mijn werk.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
Oeh, vanavond ook in de pub even voetbal kijken. Is beter dan alleen thuisStom tijdstip ook.
Mijn man moet, net als velen, tot 17.30uur werken. Dus die is pas in de tweede helft thuisquote:Op maandag 23 juni 2014 11:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij jou is het nog een uur vroeger dan hier, 18:00 kan nog net, hoewel ik denk dat ik dat vandaag niet helemaal red met mijn werk.
Ik voel je, broederquote:Op maandag 23 juni 2014 11:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelfde als mijn lokale pub. Ook op 50 meter afstand. Bergop. Dus ik kan naar huis rollen
Het is hier om 12 uur 's middags, ik kijk de highlights welquote:Op maandag 23 juni 2014 11:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij jou is het nog een uur vroeger dan hier, 18:00 kan nog net, hoewel ik denk dat ik dat vandaag niet helemaal red met mijn werk.
Ben je snel uitgekekenquote:Op maandag 23 juni 2014 15:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is hier om 12 uur 's middags, ik kijk de highlights wel
Verplicht vuurwerk kijken en BBQen. Het leven is zwaarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:47 schreef Barbusse het volgende:
4th of July topic kick, for all you Yankee bitches here!
Ja, en de 14e ookquote:
Maar de echte rellen die iedereen verwacht had zijn volgens mij ook uitgebleven gelukkig?quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:24 schreef qwerty_x het volgende:
Gisteren zag het hier nog volop groen en geel op straat; vandaag is ineens alles weg.
Gek he ....
Ongetwijfeld dat er zo her en der wat gerotzooid is, maar op grote schaal inderdaad niks.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:32 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar de echte rellen die iedereen verwacht had zijn volgens mij ook uitgebleven gelukkig?
Ondanks dat denk ik dat deze wedstrijd gemanipuleerd is.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:36 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Ongetwijfeld dat er zo her en der wat gerotzooid is, maar op grote schaal inderdaad niks.
Brazilianen zijn niet zo van het rellen.
Welnee. Ik weet niet waar dat artikel vandaan komt, maar het is in ieder geval zwaar overdreven.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:04 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ondanks dat denk ik dat deze wedstrijd gemanipuleerd is.
(zie mijn artikel in WK2014)
quote:Op zondag 13 juli 2014 21:53 schreef flipsen het volgende:
Deutschland über Alles!![]()
Yeah rightVAMOS VAMOS, ARGENTINA!!! VAMOS VAMOS, A GANAR!!!!
Bedoel je nu dat jij de Marokkanen haat of.......wat dan ook???quote:Op zondag 13 juli 2014 18:44 schreef rogier21 het volgende:
Nee die is Nederland, zeker waar ik vandaan kom, en ik ben blij dat ze hier nog niet de overtoom hebben. Ok ik haal 'm wel weg, het zit mij nog erg hoog de Marokkanenhaat, sorry.
Ja jammer.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:53 schreef flipsen het volgende:
Daar doet Argentinië niet mee hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 16:03 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja jammer.
Was voor Argentinie maar helaas mocht zo niet zijn.
Op naar het EK...
Of de overwinning al dan niet terecht was, ....quote:Op zondag 13 juli 2014 21:53 schreef flipsen het volgende:
Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:48 schreef rogier21 het volgende:
Om er maar weer een rant in te gooien, hier wordt je toch ook niet goed van
http://klmf.ly/1rmJuXU
http://klmf.ly/1n4lwRS
Mijn ouders en schoonouders komen op bezoek, zelfde vlucht maar mijn ouders vliegen direct vanuit Amsterdam en moeten dus 25% extra betalen.
En wel eens de stoelselectie gezien van KLM? Wat een bende is dat geworden zeg.
Dat de lijdensweg afgelopen was???quote:Op maandag 14 juli 2014 23:21 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Of de overwinning al dan niet terecht was, ....
Maar in het hele land hier klonk een hele diepe zucht van opluchting !
Volgens mij heb je de links niet bekeken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:58 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet.
De goedkoopste Air Transat is naar Amsterdam 950 dollar en dan zit je in een klein rotstoeltje geperst. Geef mij de KLM dan maar.
En hoe populairder de bestemming, des te duurder het is. Dat is bij elke maatschappij zo.
Yep want Amsterdam is populairder dan Italie en er zit meer (nou ja dat denkt men) geld.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:02 schreef rogier21 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de links niet bekeken.
Het is DEZELFDE vlucht, alleen betaal je 200 euro minder als je vanuit Italië vliegt ipv direct Amsterdam.
Een keer retour met Air Transat gevlogen naar Toronto. Dat was dus met een stokoude Lockheed Tri-star. Nu is dit wel meer dan 10 jaar geleden maar ik weet nog wel dat de vlucht verder prima was. Is het nu een soort goedkope budget maatschappij geworden?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:58 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet.
De goedkoopste Air Transat is naar Amsterdam 950 dollar en dan zit je in een klein rotstoeltje geperst. Geef mij de KLM dan maar.
En hoe populairder de bestemming, des te duurder het is. Dat is bij elke maatschappij zo.
Welkom in het kliekjequote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:57 schreef nixxx het volgende:
Hallo, recent geëmigreerd naar Saoedi-Arabië en ik dacht, laat ik mijn FOK account weer eensafstoffen.
Je moet een keer extra overstappen, dat kost tijd en is irritant. En ze hebben concurrentie van andere maatschappijen die hetzelfde vanaf Italie aan kunnen bieden met maar een overstap. Om mensen toch over de streep te krijgen moet de prijs omlaag om de stoelen toch gevuld te krijgen. (en als het volkrijgen geen probleem is dan zie je dat soort prijzen gewoon niet. Yield management FTW....)quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:02 schreef rogier21 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de links niet bekeken.
Het is DEZELFDE vlucht, alleen betaal je 200 euro minder als je vanuit Italië vliegt ipv direct Amsterdam.
Wat moet je daar nu doen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:10 schreef nixxx het volgende:
Ik zit in abqaiq, ongeveer uurtje of anderhalf de woestijn in van dammam en de Bahrein causeway. Bij welke buren zit jij?
ik zit in het buitenland op het momentquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:49 schreef isax het volgende:
[..]
kaas noodle dingen![]()
we moeten niet teveel zeggen want anders is het topique vol.
waar zit je?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:51 schreef Speedball het volgende:
Ik zit in het buitenland
[..]
ik zit in het buitenland op het moment
Zolang het duurt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:08 schreef nixxx het volgende:
Werken dutchko, dingen met olie uit de grond halen enzovoort.. daar hebben ze nogal veel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |