Trustequote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:17 schreef Miek37 het volgende:
Menson, ik duik in bed (dat van Babu) tot morreguh!![]()
![]()
Na biljoen jaren denk ik dat ik het wel uitzit.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De kans is klein maar je weet het niet.
Toch maken we ons vreselijk druk om van allesquote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zijn we ook nooit geweest. Maak je geen illusies.
lol die blanke tokkies lopen hier het meest voor lulquote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat een onzinonderwerp. Consternatie om niks.![]()
Zo denk ik er ook al lang over. We zijn een hoopje sterrenstof dat zich een jaartje of 75 over deze planeet verplaats.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:18 schreef Parlay het volgende:
[..]
Toch heeft dat ook iets troostends, dat wij niet zo belangrijk zijn met ons gedoe.
Ik niet. Jullie.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:20 schreef Parlay het volgende:
[..]
Toch maken we ons vreselijk druk om van alles
Hoop je niet op het einde van de wereld"? Is toch het mooiste wat je mee kunt makenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Na biljoen jaren denk ik dat ik het wel uitzit.
Dat is zo stom soms. Maar wat moet je, geld heb je nodig. Meer eigenlijk nietquote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:20 schreef Parlay het volgende:
[..]
Toch maken we ons vreselijk druk om van alles
Maar waar gaat je ziel heen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook al lang over. We zijn een hoopje sterrenstof dat zich een jaartje of 75 over deze planeet verplaats.
Ik denk dat als je weet dat de hele wereld op een bepaald tijdstip vernietigd word en iedereen dood gaat dat het dan misschien helemaal niet zo eng is.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoop je niet op het einde van de wereld"? Is toch het mooiste wat je mee kunt maken
Ik vind dat eng. Echtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je weet dat de hele wereld op een bepaald tijdstip vernietigd word en iedereen dood gaat dat het dan misschien helemaal niet zo eng is.
Als ik wel een ziel heb dan heb ik een probleem.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een ziel is een verzinsel uit de bijbel.
het is maar net wat voor naam je het wil gevenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een ziel is een verzinsel uit de bijbel.
Nee juist coolquote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je weet dat de hele wereld op een bepaald tijdstip vernietigd word en iedereen dood gaat dat het dan misschien helemaal niet zo eng is.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:29 schreef Joezi het volgende:
Als je nu eenmalig een knop had om de aarde te laten exploderen, zou je m dan indrukken?
Gewoon een meteoor groter dan de aarde die je langzaam ziet naderenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Welke ramp zou je willen hebben dan?
eentje met een doorsnee van 10 km is al genoeg voor het einde van de mensheid.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gewoon een meteoor groter dan de aarde die je langzaam ziet naderen
Dood ga ik toch wel, en alleen doodgaan doen we allemaal. Ik weet het niet misschien is een big bang niet zo verkeerd.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het blijft wel eng maar het is een stuk minder eng dan alleen dood gaan denk ik.
Als ik het zou weten wel, kennis is macht zeggen ze dan. Nou, niet altijd. Sommige dingen hoef ik echt niet te weten, doe maar gewoon en dan klaar ermee.quote:
nee toch? ook als ie op land land land?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
eentje met een doorsnee van 10 km is al genoeg voor het einde van de mensheid.
Dan wil je vast wel naar de SC-BBQ komen als je dat zou weten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dood ga ik toch wel, en alleen doodgaan doen we allemaal. Ik weet het niet misschien is een big bang niet zo verkeerd.
Nee, nu niet, maar ik zou hem wel willen hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:29 schreef Joezi het volgende:
Als je nu eenmalig een knop had om de aarde te laten exploderen, zou je m dan indrukken?
De Big Bang was eenmalig.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dood ga ik toch wel, en alleen doodgaan doen we allemaal. Ik weet het niet misschien is een big bang niet zo verkeerd.
Dan leef je als een god.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:34 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee, nu niet, maar ik zou hem wel willen hebben
quote:
10 jaar?, zal wel 10 miljoen jaar zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:35 schreef Joezi het volgende:
Elke dag wordt onze aarde bestookt met zo'n 6 miljard indringers: meteoroïden, meestal niet veel groter dan een speldenkop. Maar elke paar duizend jaar komt er een planetoïde of komeet naar beneden die een complete stad kan wegvagen. Binnen nu en 10 jaar valt er waarschijnlijk een meteoriet uit de lucht die de hele mensheid kan uitroeien...
bron:wikipedia
Cool tochquote:
niet zo bang worden ineensquote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
10 jaar?, zal wel 10 miljoen jaar zijn
Het is steeds vroeger he? Hier ook al dat gepiep. Ik pak de buksquote:
Dan ben ik 58. Oke no problemo.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
niet zo bang worden ineensKan ook wel 15 jaar zijn hoor
Ja het gekke vond ik dat je weet wat er gaat gebeuren en toch het gevoel bleef ik houden dat het niet zo is.quote:
Ik ben niet thuisquote:
Ben ik ook niet thuisquote:
Dat kan echt niet kloppenquote:
Ja en de mensen die volgen, maar niet posten denk ikquote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat kan niet. Er staat ook "reeks". Bedoelen ze niet vanaf deel 1 van deze SC.?
Even gecheckt, topics zonder reeks hebben geen lurk gegevens, denk dat dat het is... wat een tegenvaller.. waar doen we het nog voor?!?!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat kan niet. Er staat ook "reeks". Bedoelen ze niet vanaf deel 1 van deze SC.?
Geen publiek?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Even gecheckt, topics zonder reeks hebben geen lurk gegevens, denk dat dat het is... wat een tegenvaller.. waar doen we het nog voor?!?!
We zitten met drie man hier. die 300 vinden dat vast boeiendquote:
misschien zijn het wel COSCers!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:56 schreef Soury het volgende:
[..]
We zitten met drie man hier. die 300 vinden dat vast boeiend
Dat zou zo maar kunnen. Ik ben wegquote:
Laten we liesje vragen of we morgen een COSC mogen beginnen! On Topic comment on slowchat! Lekker iedereen afzeiken!!quote:
Ja, maar wie zit er dan in de SC?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Laten we liesje vragen of we morgen een COSC mogen beginnen! On Topic comment on slowchat! Lekker iedereen afzeiken!!
lol eh niet zoveel, maar wel de nieuwe SC Queen bijvoorbeeld toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, maar wie zit er dan in de SC?
Ja, die vult in haar eentje wel een SC.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 05:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol eh niet zoveel, maar wel de nieuwe SC Queen bijvoorbeeld toch?
Welkom theDC, in de SC!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:19 schreef theDC het volgende:
Kan voor geen meter slapen, ook nog maar ff pownews dan maar.
Wie dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 05:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol eh niet zoveel, maar wel de nieuwe SC Queen bijvoorbeeld toch?
Wat doe jij dan voor werk?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 05:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd.. wel nog even gewerkt vannacht
Werkze morgen!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 05:11 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik draag het stokje over aan de ochtendploeg. Goeienacht![]()
Is toch leuk, pielen!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 05:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
met websites pielen, vooral content plaatsen.. nu een wiki-site aan het maken
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 05:12 schreef Miek37 het volgende:
Zo maar tegen iedereen hiero:
Je moeder is een hoer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |