Ja het gekke vond ik dat je weet wat er gaat gebeuren en toch het gevoel bleef ik houden dat het niet zo is.quote:
Ik ben niet thuisquote:
Ben ik ook niet thuisquote:
Dat kan echt niet kloppenquote:
Ja en de mensen die volgen, maar niet posten denk ikquote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat kan niet. Er staat ook "reeks". Bedoelen ze niet vanaf deel 1 van deze SC.?
Even gecheckt, topics zonder reeks hebben geen lurk gegevens, denk dat dat het is... wat een tegenvaller.. waar doen we het nog voor?!?!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat kan niet. Er staat ook "reeks". Bedoelen ze niet vanaf deel 1 van deze SC.?
Geen publiek?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Even gecheckt, topics zonder reeks hebben geen lurk gegevens, denk dat dat het is... wat een tegenvaller.. waar doen we het nog voor?!?!
We zitten met drie man hier. die 300 vinden dat vast boeiendquote:
misschien zijn het wel COSCers!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:56 schreef Soury het volgende:
[..]
We zitten met drie man hier. die 300 vinden dat vast boeiend
Dat zou zo maar kunnen. Ik ben wegquote:
Laten we liesje vragen of we morgen een COSC mogen beginnen! On Topic comment on slowchat! Lekker iedereen afzeiken!!quote:
Ja, maar wie zit er dan in de SC?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Laten we liesje vragen of we morgen een COSC mogen beginnen! On Topic comment on slowchat! Lekker iedereen afzeiken!!
lol eh niet zoveel, maar wel de nieuwe SC Queen bijvoorbeeld toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, maar wie zit er dan in de SC?
Ja, die vult in haar eentje wel een SC.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 05:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol eh niet zoveel, maar wel de nieuwe SC Queen bijvoorbeeld toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |