Zie je Liesje, Bacon is onschuldig. Pak ze aan!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
Not this again. De Sc loopt dagen prima.
Ja kloptquote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
je zuster is ouderquote:
dat dacht ik ook ik ben me serieus van geen kwaad bewustquote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou het allebei niet pikken.quote:
voor mijn gevoel is het juist 'ter' in 'je zuster' wat aangeeft dat het niet serieus is. als iemand 'je zus' zegt wil ik wel weten waaromquote:
Joh, trek het je niet aan, YOLOquote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat dacht ik ook ik ben me serieus van geen kwaad bewust
en mij is vaak genoeg verteld in het begin van Utopia dat zwaaien en reageren op elkaar in de SC thuis hoort
dus daar post ik nu braaf en gedraag me redelijk naar mijn idee en toch doen we het nog steeds niet goed en blijkt hier ook van alles niet te mogen
wel een beetje dom van dat dingquote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:47 schreef mootie het volgende:
Klote-ipad. Als helemaal leeg is snapt hij niet hoe hij op moet laden.
Of aan elkaar, dan ben ik pas echt over de zeikquote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
voor mijn gevoel is het juist 'ter' in 'je zuster' wat aangeeft dat het niet serieus is. als iemand 'je zus' zegt wil ik wel weten waarom
juist YOLOquote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:48 schreef Parlay het volgende:
[..]
Joh, trek het je niet aan, YOLODeze discussie is al zo vaak gevoerd, ik droom er bijna van
Utopiaanquote:
ja dan heb je de poppen aan het dansen, dan zijn de rapen gaarquote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:49 schreef Parlay het volgende:
[..]
Of aan elkaar, dan ben ik pas echt over de zeik
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:47 schreef mootie het volgende:
Klote-ipad. Als helemaal leeg is snapt hij niet hoe hij op moet laden.
Ik welquote:
Nee, ik haat kaasfondue, gekloot in zo'n pannetje en dan flikkert de hele zooi van je prikker af in de fonduequote:
jep...dom volkquote:
je moet niet alles persoonlijk aantrekken. Ik had het niet over jou maar over het oude garde gedoe.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat dacht ik ook ik ben me serieus van geen kwaad bewust
en mij is vaak genoeg verteld in het begin van Utopia dat zwaaien en reageren op elkaar in de SC thuis hoort
dus daar post ik nu braaf en gedraag me redelijk naar mijn idee en toch doen we het nog steeds niet goed en blijkt hier ook van alles niet te mogen
dan moet je afwassen hequote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik haat kaasfondue, gekloot in zo'n pannetje en dan flikkert de hele zooi van je prikker af in de fondue
Delen ze ze gratis uit dan?quote:
toevallig een oude gekregen en aan mijn oma gegeven die er niks meer kan, maar kan ze foto's op zien.quote:
ik wist gelukkig dit keer wel dat je het goed meendequote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
je moet niet alles persoonlijk aantrekken. Ik had het niet over jou maar over het oude garde gedoe.
Ik gaf zelfs een compliment.
Ja wat moet ik dan, ik kan moots toch nu niet weer gaan afvallen nadat ik 'r gisteren als Sancho Panza heb afgeschilderdquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan, ik kan moots toch nu niet weer gaan afvallen nadat ik 'r gisteren als Sancho Panza heb afgeschilderd
Die was mooi gemaakt! Wel een tweede post waardquote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan, ik kan moots toch nu niet weer gaan afvallen nadat ik 'r gisteren als Sancho Panza heb afgeschilderd
Zeker van de vrachtwagen gevallenquote:
Gewoon warm maken, bord met brood, tomaatjes en komkommer, hete kaas erover geen flikkeren. Beetje peper en wat andere kruiden. Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik haat kaasfondue, gekloot in zo'n pannetje en dan flikkert de hele zooi van je prikker af in de fondue
Waar ?quote:
Flikker op met tomaten en komkommer. Hup brood aan je vork en draaien in die pan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon warm maken, bord met brood, tomaatjes en komkommer, hete kaas erover geen flikkeren. Beetje peper en wat andere kruiden. Eet smakelijk.
Kaas
De vrachtwagen van je oom ?quote:
Ik vind ook alleen brood lekker in de fondue. En rolletjes rauwe en gekookte ham.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker op met tomaten en komkommer. Hup brood aan je vork en draaien in die pan.
of je stopt de stekker erinquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:55 schreef Parlay het volgende:
Het is weer krijsende katten in de tuin tijd![]()
Iberico Jamonquote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind ook alleen brood lekker in de fondue. En rolletjes rauwe en gekookte ham.
Nee een salade erbij ok. Ik dip met niks anders dan wit stokbrood. Ook geen hip volkoren.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind ook alleen brood lekker in de fondue. En rolletjes rauwe en gekookte ham.
Starre dipperquote:Op vrijdag 23 mei 2014 03:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een salade erbij ok. Ik dip met niks anders dan wit stokbrood. Ook geen hip volkoren.
Ik gebruik als ik er zin in heb een chocolade fondueset.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker op met tomaten en komkommer. Hup brood aan je vork en draaien in die pan.
Gatverdammequote:Op vrijdag 23 mei 2014 03:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik gebruik als ik er zin in heb een chocolade fondueset.
Tomaat en komkommer.
En donker brood.
Ja dat is ook lekker! En dan tomaatjes dippen. En het zachte brood.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 03:02 schreef mootie het volgende:
Offfff de kaas in een grote uitgeholde Italiaanse bol.
Oeh, kroketjes, frikandellen, kaassoufflés?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 03:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Krijg gelijk honger van jullie, ff wat in de frituurpan.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 03:03 schreef ChocoFan het volgende:
[ afbeelding ]
mensen ik ga![]()
ik vond het weer erg gezellig![]()
![]()
slaap lekker allemaal![]()
![]()
Weltrustequote:Op vrijdag 23 mei 2014 03:03 schreef ChocoFan het volgende:
[ afbeelding ]
mensen ik ga![]()
![]()
![]()
ik heb allesquote:Op vrijdag 23 mei 2014 03:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oeh, kroketjes, frikandellen, kaassoufflés?
Trustequote:Op vrijdag 23 mei 2014 03:03 schreef ChocoFan het volgende:
[ afbeelding ]
mensen ik ga![]()
![]()
![]()
CUL / Je favoriete broodjequote:Op vrijdag 23 mei 2014 03:02 schreef mootie het volgende:
Offfff de kaas in een grote uitgeholde Italiaanse bol.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 03:03 schreef ChocoFan het volgende:
[ afbeelding ]
mensen ik ga![]()
![]()
![]()
Oh je gebruikt het, chocolade fondue iewwwwquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 03:09 schreef Jian het volgende:
Gaan we het nu de hele tijd over vreten hebben, ik heb m'n tanden al gepoetst
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 03:09 schreef Jian het volgende:
Ik krijg weer trek op dit tijdstipquote:Op vrijdag 23 mei 2014 03:09 schreef Jian het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 03:10 schreef Joezi het volgende:
[..]Vond jou echt een type die zijn tanden niet poetst, leuk om het tegendeel te ontdekken!
vond deze opmerking ook niet kunnen. totaal out of line. i do not approve this message. foei joez!quote:
Ik ook, ik zou moeten gaan slapen, maar ik heb geen slaap en ik hoef pas zaterdag weer te werken ... dusquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 03:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
vond deze opmerking ook niet kunnen. totaal out of line. i do not approve this message.
Er stond in pik hahaha sneu mannetje. Ik verwacht een berg debiele gifjesquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 03:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook, ik zou moeten gaan slapen, maar ik heb geen slaap en ik hoef pas zaterdag weer te werken ... dus
Ik begreep m alleen niet ...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 03:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
vond deze opmerking ook niet kunnen. totaal out of line. i do not approve this message. foei joez!
jij bent van de 'one love', we groeien uit elkaar, this fok is too small for the both of us ..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 03:15 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
ik vind jouw opmerkingen wel altijd leuk
Oh echt!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 03:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Er stond in pik hahaha sneu mannetje. Ik verwacht een berg debiele gifjes
one love was mede geïnspireerd op jouw geen geruzie in de SCquote:Op vrijdag 23 mei 2014 03:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
jij bent van de 'one love', we groeien uit elkaar, this fok is too small for the both of us ..
ik hoef ook geen ruzie, maar anders is het zo saai, denk ook aan de lurkers, die verwachten iets ..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 03:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
one love was mede geïnspireerd op jouw geen geruzie in de SC
Nee wel een gifjequote:
306 lurkersquote:Op vrijdag 23 mei 2014 03:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ik hoef ook geen ruzie, maar anders is het zo saai, denk ook aan de lurkers, die verwachten iets ..
lol ik ga dezwabber eens vragen wat de website als lurker ziet, volgens mij mensen die dit topic op volgen hebben staan..quote:
Ik denk dat die cijfers soms niet kloppenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 03:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik ga dezwabber eens vragen wat de website als lurker ziet, volgens mij mensen die dit topic op volgen hebben staan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |