Nou vertelquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neh, mag geen naam hebben, ik gebruik het wel eens bij een intro. Ik ben er ooit aan begonnen omdat ik het intro van The River van Bruce Springsteen op een mondharmonica wilde/moest spelen en toen ben ik begonnen te oefenen met Blowin in the wind, da's niet zo moeilijkquote:
Die druk haar snor met al die kut gifjes. Gelijk heeft ze.quote:
SPOILER: LiesjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was wel benieuwd.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Die druk haar snor met al die kut gifjes. Gelijk heeft ze.
Springsteen en Dylan staan in mijn top 3. Ken je Guy Clark? Die staat er ook in.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Neh, mag geen naam hebben, ik gebruik het wel eens bij een intro. Ik ben er ooit aan begonnen omdat ik het intro van The River van Bruce Springsteen op een mondharmonica wilde/moest spelen en toen ben ik begonnen te oefenen met Blowin in the wind, da's niet zo moeilijk
Ik heb zo geen zin in dat voetbal gedoe.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
Bijna weer oranje vlaggetjes aan mijn huis.
Ja die ken ik wel en ook wel enkele nummers van 'm. Ik ben geen groot fan, niet omdat ie niet goed zou zijn, maar omdat ik eenvoudig niet zo heel veel van m heb gehoord.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Springsteen en Dylan staan in mijn top 3. Ken je Guy Clark? Die staat er ook in.
geloof dat ze geen kans maken dus de oranje vlaggetjes zullen snel weg zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb zo geen zin in dat voetbal gedoe.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja die ken ik wel en ook wel enkele nummers van 'm. Ik ben geen groot fan, niet omdat ie niet goed zou zijn, maar omdat ik eenvoudig niet zo heel veel van m heb gehoord.
Ik heb het gevoel dat die vlaggetjes net weg zijn gehaald.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
geloof dat ze geen kans maken dus de oranje vlaggetjes zullen snel weg zijn.![]()
maar wel weer vervelend al die mannen die dan alleen maar als een stel bitches zitten te kijken
Ben jij echt een autist btwquote:
Oh het praatquote:
Dit hele concert(je) was gewoon te grappig, hij doet dit meer, een beetje lol maken zeg maar ... leukquote:
Klopt, val jij ook onder maar dat had je al begrepen. Dat is wel weer slim.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat het gros te dom was om te praten, dus ik dacht hou het simpel.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt, val jij ook onder maar dat had je al begrepen. Dat is wel weer slim.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit hele concert(je) was gewoon te grappig, hij doet dit meer, een beetje lol maken zeg maar ... leuk
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:12 schreef Jian het volgende:
Tis wel een beetje softrellen hoor, die Soury en Babu, ik zie toch af en toe een vonkje geloof ik
ik nog niet echt, ik zal eens op gaan letten of ik iets ziequote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:12 schreef Jian het volgende:
Tis wel een beetje softrellen hoor, die Soury en Babu, ik zie toch af en toe een vonkje geloof ik
Nee het is scrollen over onzin. Het zou me een worst zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:12 schreef Jian het volgende:
Team Baconquote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het is scrollen over onzin. Het zou me een worst zijn
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het is scrollen over onzin. Het zou me een worst zijn
quote:
Ja, goedquote:
Maar wat betekent dat dan, volgens jou?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:18 schreef Jian het volgende:
[..]
There's only one place I'm going
There's only one destiny
And if my mind tells me otherwise
Then it's a poor guide for me
Die baby ray's saus is echt lekker btw. Vooral deze.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:12 schreef Jian het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar wat betekent dat dan, volgens jou?
mijn zoon zoekt lekkere bbq saus en toen zei ik dat ie bij de intratuin moest gaan kijkenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Die baby ray's saus is echt lekker btw. Vooral deze.
[ afbeelding ]
Ik heb daar wel een uitleg voor, de mijne of dat dezelfde is als die van Johnny dat is de vraag natuurlijk, maar het is me te laat en te omslachtig om dat hier nu uit de doeken te doen. Jij mag gewoon de jouwe eraan gevenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar wat betekent dat dan, volgens jou?
Ik moet m nog halen, je had ook een hot and spicy volgens mij, die leek me ook wel watquote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Die baby ray's saus is echt lekker btw. Vooral deze.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een uitleg voor, de mijne of dat dezelfde is als die van Johnny dat is de vraag natuurlijk, maar het is me te laat en te omslachtig om dat hier nu uit de doeken te doen. Jij mag gewoon de jouwe eraan geven
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:25 schreef ChocoFan het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon
omdat ik het nu kan
en het schattig is
sounds like a deathwish to mequote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een uitleg voor, de mijne of dat dezelfde is als die van Johnny dat is de vraag natuurlijk, maar het is me te laat en te omslachtig om dat hier nu uit de doeken te doen. Jij mag gewoon de jouwe eraan geven
Kopen die handel, ik heb al bestellingen van vrienden en familie die het willen hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mijn zoon zoekt lekkere bbq saus en toen zei ik dat ie bij de intratuin moest gaan kijken
zegt ie, intratuin en toen zei ik ja, dat heeft een muisje mij vertelt
En ook altijd dezelfde, beetje jammer dat.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:27 schreef ChocoFan het volgende:
Mootie is boos in de COS![]()
![]()
en gelijk heeft ze![]()
![]()
Oei even loerenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:27 schreef ChocoFan het volgende:
Mootie is boos in de COS![]()
![]()
en gelijk heeft ze![]()
![]()
Het is ook altijd dezelfdequote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:28 schreef mootie het volgende:
[..]
En ook altijd dezelfde, beetje jammer dat.
Wat kan jij eraan doen dat mensen niet doen wat 'de bedoeling' is.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:28 schreef mootie het volgende:
[..]
ik heb wel gewoon geluisterd in het begin en sindsdien ben ik gaan opletten en zelfs ook een paar keer jouw taak ff overgenomen maar dacht wtf maak ik me druk, ik lees hier wel want tikken heeft geen nut tenzij ik echt laat ben en iemand anders achter de streams zit maar dat komt bijna niet meer voorquote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze op hun ei pompen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat kan jij eraan doen dat mensen niet doen wat 'de bedoeling' is.
Ah Yom staat voor vandaag, wat je weer kunt vertalen naar nu, naar dit moment, naar het enige dat echt bestaat, het verleden is voorbij, de toekomst slechts een illusie, dit is het enige moment waarop je daadwerkelijk iets kunt doen/zijn, ... a blink of an eye Nou ja in die richting mag je denken, maar dat hoeft niet natuurlijkquote:
Die vind ik leuk. Top!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah Yom staat voor vandaag, wat je weer kunt vertalen naar nu, naar dit moment, naar het enige dat echt bestaat, het verleden is voorbij, de toekomst slechts een illusie, dit is het enige moment waarop je daadwerkelijk iets kunt doen/zijn, ... a blink of an eye Nou ja in die richting mag je denken, maar dat hoeft niet natuurlijk
geen deathwishquote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah Yom staat voor vandaag, wat je weer kunt vertalen naar nu, naar dit moment, naar het enige dat echt bestaat, het verleden is voorbij, de toekomst slechts een illusie, dit is het enige moment waarop je daadwerkelijk iets kunt doen/zijn, ... a blink of an eye Nou ja in die richting mag je denken, maar dat hoeft niet natuurlijk
Heb je gerookt of ikquote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Kloptquote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Aagje hier heeft nul slaap en gluurt ook nog even
dat vind ik trouwens wel grappig. Eerst steeds het gezeik over oude garde, en nu is de nieuwe garde al zo'n kliek dat mensen niet meer durven te posten in de SC. De ironie.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb wel gewoon geluisterd in het begin en sindsdien ben ik gaan opletten en zelfs ook een paar keer jouw taak ff overgenomen maar dacht wtf maak ik me druk, ik lees hier wel want tikken heeft geen nut tenzij ik echt laat ben en iemand anders achter de streams zit maar dat komt bijna niet meer voor
en ja ach ik hoorde vanavond dat mensen bang zijn om in de sc te komen
geen idee waarom nog
Nee sterker nog dit vraagt een scherpte waar jij met je conceptdenken niet bij kunt (niet lullig bedoelt hoor, echt nietquote:
Ik vraag me trouwens af of er echt wel kliekjes zijn. En waarom ik daar dan niet in zitquote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:35 schreef mootie het volgende:
[..]
dat vind ik trouwens wel grappig. Eerst steeds het gezeik over oude garde, en nu is de nieuwe garde al zo'n kliek dat mensen niet meer durven te posten in de SC. De ironie.
Yom danquote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee sterker nog dit vraag een scherpte waar jij met je conceptdenken niet bij kunt (niet lullig bedoelt hoor, echt niet) Maar daar gaan we het nu niet over hebben
Kliek? Ik ken niemand hier bij voornaam. Weet niet waar ze wonen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:35 schreef mootie het volgende:
[..]
dat vind ik trouwens wel grappig. Eerst steeds het gezeik over oude garde, en nu is de nieuwe garde al zo'n kliek dat mensen niet meer durven te posten in de SC. De ironie.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee sterker nog dit vraagt een scherpte waar jij met je conceptdenken niet bij kunt (niet lullig bedoelt hoor, echt niet) Maar daar gaan we het nu niet over hebben
blijkbaar is er een afschuwelijk gemene, starre, oude garde.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:37 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af of er echt wel kliekjes zijn. En waarom ik daar dan niet in zit
ik heb nooit wat tegen de oude garde gehad en ik weet ook niet hoe het komt dat het lijkt alsof er een kliek is, ik zeg juist altijd dat iedereen welkom isquote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |