quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit hele concert(je) was gewoon te grappig, hij doet dit meer, een beetje lol maken zeg maar ... leuk
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:12 schreef Jian het volgende:
Tis wel een beetje softrellen hoor, die Soury en Babu, ik zie toch af en toe een vonkje geloof ik
ik nog niet echt, ik zal eens op gaan letten of ik iets ziequote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:12 schreef Jian het volgende:
Tis wel een beetje softrellen hoor, die Soury en Babu, ik zie toch af en toe een vonkje geloof ik
Nee het is scrollen over onzin. Het zou me een worst zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:12 schreef Jian het volgende:
Team Baconquote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het is scrollen over onzin. Het zou me een worst zijn
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het is scrollen over onzin. Het zou me een worst zijn
quote:
Ja, goedquote:
Maar wat betekent dat dan, volgens jou?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:18 schreef Jian het volgende:
[..]
There's only one place I'm going
There's only one destiny
And if my mind tells me otherwise
Then it's a poor guide for me
Die baby ray's saus is echt lekker btw. Vooral deze.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:12 schreef Jian het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar wat betekent dat dan, volgens jou?
mijn zoon zoekt lekkere bbq saus en toen zei ik dat ie bij de intratuin moest gaan kijkenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Die baby ray's saus is echt lekker btw. Vooral deze.
[ afbeelding ]
Ik heb daar wel een uitleg voor, de mijne of dat dezelfde is als die van Johnny dat is de vraag natuurlijk, maar het is me te laat en te omslachtig om dat hier nu uit de doeken te doen. Jij mag gewoon de jouwe eraan gevenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar wat betekent dat dan, volgens jou?
Ik moet m nog halen, je had ook een hot and spicy volgens mij, die leek me ook wel watquote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Die baby ray's saus is echt lekker btw. Vooral deze.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een uitleg voor, de mijne of dat dezelfde is als die van Johnny dat is de vraag natuurlijk, maar het is me te laat en te omslachtig om dat hier nu uit de doeken te doen. Jij mag gewoon de jouwe eraan geven
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:25 schreef ChocoFan het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon
omdat ik het nu kan
en het schattig is
sounds like a deathwish to mequote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een uitleg voor, de mijne of dat dezelfde is als die van Johnny dat is de vraag natuurlijk, maar het is me te laat en te omslachtig om dat hier nu uit de doeken te doen. Jij mag gewoon de jouwe eraan geven
Kopen die handel, ik heb al bestellingen van vrienden en familie die het willen hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mijn zoon zoekt lekkere bbq saus en toen zei ik dat ie bij de intratuin moest gaan kijken
zegt ie, intratuin en toen zei ik ja, dat heeft een muisje mij vertelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |