quote:
Op zaterdag 24 mei 2014 21:43 schreef housesoftheholy het volgende:[..]
Sommige vrouwen hebben gewoon kleine borsten, OOK wanneer ze gewoon een hoger gewicht hebben. Blijkbaar bepaal jij wat vrouwelijkheid is, waarmee je alle vrouwen die op basis van hun natuurlijke bouw (genetisch) geen smalle taille en/of geen brede heupen en/of kleine borsten etc hebben wegzet als niet-vrouwelijk.
De vrouw in dat plaatje ziet er niet onnatuurlijk dun of uitgemergeld uit, maar alsof ze op een gewicht zit wat voor haar natuurlijk is. Als ze aan zou komen zou ze nog steeds haar eigen bouw houden i.e. een hoge ''waist-to-hip ratio'', want aankomen verandert in die zin niet opeens compleet je proporties. (Aankomen betekent dus zeker niet dat je uitsluitend vet opslaat in je borsten en heupen, sommige vrouwen slaan bijvoorbeeld vet op in hun armen en hun buik.)
Verder heb ik nergens gezegd dat je een jaloerse dikkerd bent, het interesseert me verder niet hoe je er uitziet.
Nee, maar je zei dat ik haar afkraakte, terwijl ik alleen maar mijn zorg uitsprak.
En er zijn bepaalde kenmerken die vrouwelijk worden gevonden, of jij dat nou leuk vindt of niet. Volle borsten, smalle taille en brede heupen zijn vrouwelijke kenmerken en als je die niet hebt, mis je die vrouwelijke kenmerken.
En wat je zegt over dat verhoudingen vaak hetzelfde blijven, klopt ook, maar je snapte mij niet zo goed. Ik heb al gezegd dat die vrouw in verhouding tot de rest van haar lichaam normale borsten heeft, maar dat door dat weinige vet (want het maakt niks uit wat je natuurlijke vetverdeling is, als je geen vet hebt, heb je geen vet) haar borsten weggevallen zijn. Als je heel weinig vet hebt, valt er heel weinig vet te verdelen. En haar vooral haar benen zijn heel dun.
En waarom heb je zo de neiging deze vrouw te verdedigen? Nogmaals, ik kraak deze vrouw niet af, ik vind het alleen zorgwekkend dat een vrouw die zo dun is als "normaal" wordt gezien, zowel door de maker van de afbeelding als door jullie. En dan zeg jij "het lijkt alsof dat haar natuurlijke bouw is". Wat maakt dat nou uit? De meeste vrouwen hebben niet zo'n dunne bouw als zij, dus dan hoeft ze al helemaal niet als "normaal" neergezet te worden.