Staat verkeerd in de OP, ooggetuigen spraken van een gruwelijke schietpartijquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:58 schreef Richestorags het volgende:
Overigens spreekt de politie van een gruwelijke schietpartij maar intern zullen er wel wat high fivejes zijn rondgegaan. Wel beter overigens dat er geen omschuldige omstanders zijn gedood
Had hij misschien ook al een afspraak staan bij Umberto Tan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:57 schreef spoorrails het volgende:
hoe kan een beroepscrimineel eigenlijk vrij rondlopen?
Verbeterd :-) , en inderdaad, dat gruwelijk klinkt dan als een 'kapot vette schietpartij'of zoiets.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:09 schreef 2dope het volgende:
[..]
Staat verkeerd in de OP, ooggetuigen spraken van een gruwelijke schietpartij![]()
Vraag me overigens wel af wat dat is, een gruwelijke schietpartij. Een gruwelijke slachtpartij kan ik me wel inbeelden, bij een gruwelijke schietpartij denk ik meer aan "whoa zag je die schietpartij, vet gruwelijk man"
Voorbeeldje: Nadat hij op de grond ligt, naar hem toelopen en een clip leegschieten is best gruwelijk te noemen denk ik. Twintigtal schoten is best watquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:09 schreef 2dope het volgende:
[..]
Staat verkeerd in de OP, ooggetuigen spraken van een gruwelijke schietpartij![]()
Vraag me overigens wel af wat dat is, een gruwelijke schietpartij. Een gruwelijke slachtpartij kan ik me wel inbeelden, bij een gruwelijke schietpartij denk ik meer aan "whoa zag je die schietpartij, vet gruwelijk man"
Ze wilden het nu even goed doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:06 schreef karton2 het volgende:
20 schoten zijn er gehoord.
Niet al te zuinig geweest met de kogels, sjezus.
Wat houdt dat verdrag in?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:09 schreef Ryon het volgende:
De tiefus. Die kerel was niet eens heel lang geleden weer losgelaten na een korte pitstop in de lokale bajes. Dit gaat de komende weken nog een groot aantal andere schietpartijen opleveren. en dat precies op het moment dat het strafrechtelijk verdrag met Marokko in volle werking is gegaan.
Dat is waar. Ik denk bij 'schietpartij' automatisch aan een shoot-out, van dichtbij een magazijn op iemands gezicht legen vind ik het label schietpartij onwaardig.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:13 schreef Drxx het volgende:
[..]
Voorbeeldje: Nadat hij op de grond ligt, naar hem toelopen en een clip leegschieten is best gruwelijk te noemen denk ik. Twintigtal schoten is best wat
Ze wilden heel zeker zijn dat hij het niet overleeftquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:06 schreef karton2 het volgende:
Het is zeer waarschijnlijk de groep van Benaouf, kan haast niet anders. Gwenette en Benaouf staan beiden al heel lang op de dodenlijst. Wat dat verdrag betreft; Hamza B is onlangs opgepakt in Marokko en ze gaan hem daar veroordelen omdat hij dubbele nationaliteit heeft.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Wat houdt dat verdrag in?
De kans is, gezien het recente verleden, groot dat er mensen met een dubbel paspoort achter zitten trouwens, maar anderzijds, zo iemand maakt overal vijanden natuurlijk.
Ze wilden geen enkel risico nemen, ze wachten al heel lang op de kans om hem neer te knallen en dan moet 't ook direct goed.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik denk bij 'schietpartij' automatisch aan een shoot-out, van dichtbij een magazijn op iemands gezicht legen vind ik het label schietpartij onwaardig.
Anyway, good riddance.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:08 schreef Radegast het volgende:
Wie maakt die fotos vraag ik me dan afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat begrijp ik, maar dat is geen specifiek verdrag waarvan ik dacht dat Ryon aan refereerde. Het lijkt me toch trouwens echt dat die Nedermocro's liever in NL in de gevangenis zitten dan in het land van hun grootouders. Anderzijds gaan ze er niet vanuit dat ze opgepakt worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:18 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Het is zeer waarschijnlijk de groep van Benaouf, kan haast niet anders. Gwenette en Benaouf staan beiden al heel lang op de dodenlijst. Wat dat verdrag betreft; Hamza B is onlangs opgepakt in Marokko en ze gaan hem daar veroordelen omdat hij dubbele nationaliteit heeft.
De fotograafquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:20 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Wie maakt die fotos vraag ik me dan af
Gewoon 2sec de trekker overhalen van een automatisch geweerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:06 schreef karton2 het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Dacht aan die naam dat het een vrouw was.
Hamza B wilt ook naar Nederland maar dat gaat denk niet gebeuren, hij heeft wel aardig wat geld daar maar de vraag is of dat zn verblijf in de gevangenis beter zal maken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:20 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik, maar dat is geen specifiek verdrag waarvan ik dacht dat Ryon aan refereerde. Het lijkt me toch trouwens echt dat die Nedermocro's liever in NL in de gevangenis zitten dan in het land van hun grootouders. Anderzijds gaan ze er niet vanuit dat ze opgepakt worden natuurlijk.
Het verdrag maakt het mogelijk dat Marokko (hun) mensen kan vervolgen voor misdaden gepleegd in Nederland. Door OM kunnen dossiers nu worden overgedragen. Met het oog op de concurrenten van wijlen Gwenette en dat Marokko voorheen het favoriete toevluchtsoord was kan het nog wel eens druk worden daar.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:20 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik, maar dat is geen specifiek verdrag waarvan ik dacht dat Ryon aan refereerde. Het lijkt me toch trouwens echt dat die Nedermocro's liever in NL in de gevangenis zitten dan in het land van hun grootouders. Anderzijds gaan ze er niet vanuit dat ze opgepakt worden natuurlijk.
Zag een filmpje van ISIS die burgers afslacht in Irak door ze eerst middels een drive-by te stoppen en dan close-range helemaal naar de tering te knallen...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik denk bij 'schietpartij' automatisch aan een shoot-out, van dichtbij een magazijn op iemands gezicht legen vind ik het label schietpartij onwaardig.
Anyway, good riddance.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |