2 van de 4 vind ik leuk.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen die minstens 1 van de volgende personen een schatje vindt mag toetreden:
Alba
Alison Brie
Alizee
Alors
Kut, betraptquote:Op zondag 25 mei 2014 01:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf de VBL-SC onder een andere naam.
Dankje Johannus. Het is echt een eer hier te mogen zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier zijn al mijn vrienden welkom.
Welkom Guus
ze durven nietquote:Op zondag 25 mei 2014 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu mogen er meer mensen toetreden tot het kliekje.
Ik heb een beetje weinig oranje kleding, zal nog wel even kijken voordat het WK begint. Het liefst heb ik natuurlijk iets met Beljoe Horizontje.quote:Op zondag 25 mei 2014 11:54 schreef Karina het volgende:
Ik heb het Bavaria jurkje maar het ziet er een beetje raar en ingewikkeld uit. Straks even passen. Rare stof ook.
Gewoon een satanistisch bandshirt dragen. Dan kom je tenminste zeker weten niet in beeld.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een beetje weinig oranje kleding, zal nog wel even kijken voordat het WK begint. Het liefst heb ik natuurlijk iets met Beljoe Horizontje.
Wel heb ik alvast een oranje UI genomen om in de stemming te raken.
Als je gegarandeerd niet in beeld wil moet je een shirt dragen van een biermerk wat VI niet sponsort.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een satanistisch bandshirt dragen. Dan kom je tenminste zeker weten niet in beeld.
Dan kom je geeneens binnen ben ik bang. Wellicht krijg je dan wel een jasje uit Derksen zijn kledinglijn te leenquote:Op zondag 25 mei 2014 12:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je gegarandeerd niet in beeld wil moet je een shirt dragen van een biermerk wat VI niet sponsort.
Ik wil wel een jasje van Hans zijn kledinglijn, zo goed als nieuw. Of gewoon een mooi Jako shirtje.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kom je geeneens binnen ben ik bang. Wellicht krijg je dan wel een jasje uit Derksen zijn kledinglijn te leen
We kunnen tenminste wel met zijn drieën in één zo'n Jako shirtje kruipen.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil wel een jasje van Hans zijn kledinglijn, zo goed als nieuw. Of gewoon een mooi Jako shirtje.
Het zal trouwens lastig worden Pax te scheiden van zijn FC Groningen tenue.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In één zo'n Jako shirtje kunnen we tenminste wel met ons drieën kruipen.
Deze zou ik wel willen hebbenquote:Op zondag 25 mei 2014 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zal trouwens lastig worden Pax te scheiden van zijn FC Groningen tenue.
Wel met het legendarische nummer 23 natuurlijk.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Deze zou ik wel willen hebben
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op zondag 25 mei 2014 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel met het legendarische nummer 23 natuurlijk.
Dat heb ik een keer gedaan en toen vroeg iedereen waarom ik een andere UI hadquote:Op zondag 25 mei 2014 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je ook een keer een nieuwe UI nemen? Ronald Plasterk kennen we nu wel.
Ik heb ook een keer een andere UI gedaan en toen wilde iedereen opeens een Watergod UI.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gedaan en toen vroeg iedereen waarom ik andere UI had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |