Of we vonden het geintje gewoon niet grappigquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Niemand merkt mijn geintje op. Ik was aan het tijdreizen en reageerde in mijn vorige post op een post van Inodder uit 2006.
Dat was een paar 100 liter wodka terug. Toen had ik nog wat meer hersencellen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Braindeads eerste post! Wat een verhaal, maar hij kreeg wel gelijk
als in vriendschappelijk hequote:Op donderdag 22 mei 2014 22:51 schreef Inodder het volgende:
[..]
Oh okay
Ik heb een vriendinnetje op Fok!
Ik ken dat van Gerard Ekdom...quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Ah dus jij kunt het ook niet laten om raaarrrrr te zeggen als iemand 'raar' zegt. Good old jiskefet.
quote:Op zondag 10 oktober 1999 14:05 schreef Gert het volgende:
Eerste post van onze grote Gert, uit 1999SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of er een camera op de wc hing om naar een poepende Sabine te kunnen kijken
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
haha meen je niet, ik deed dat geintje net ook
De smeerpijpquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eerste post van onze grote Gert, uit 1999Of er een camera op de wc hing om naar een poepende Sabine te kunnen kijken
![]()
Heb het even opgezocht, was het half vergeten. Kees Prins af en toe vanuit het publiek, schor en hard: "HAHAHAHAHAHA!"quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee dat kan ik echt niet laten dan![]()
Jiskefet![]()
![]()
![]()
Jiskefetquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb het even opgezocht, was het half vergeten. Kees Prins af en toe vanuit het publiek, schor en hard: "HAHAHAHAHAHA!"
Heerlijk!
Puur platonisch...quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
als in vriendschappelijk he![]()
klinkt gelijk zo vast enzo
het zit al vele jaren in mijn hoofd en ik moet me heel vaak inhoudenquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb het even opgezocht, was het half vergeten. Kees Prins af en toe vanuit het publiek, schor en hard: "HAHAHAHAHAHA!"
Heerlijk!
"Wij" (een aantal vrienden) zeggen dat dus ook nog steeds, zodra iemand raar zegt. Altijd is er dan wel iemand die een Down-toontje aanslaat: rrraaaaarrrr!!!quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
het zit al vele jaren in mijn hoofd en ik moet me heel vaak inhouden
nu kon ik het niet meer en moest het ff zeggen
raarrrrrrrrrrrrrrrrrr
ha ha ha ha
want die zit er ook nog bij
als ik daar had gezeten had ik dat echt wel gedaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dat zou een Utopia bewoner moeten doen gewoon afentoe Rrraaarr zeggen
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
In Utopio maakt Gio de Rare geluiden
En Aike of Isa kunnen de HAHAHAHAHAHA wel heel goed snerpen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
als ik mensen om me heen heb die het ook kennen dan gaat het meestal snel over jiskefetquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
"Wij" (een aantal vrienden) zeggen dat dus ook nog steeds, zodra iemand raar zegt. Altijd is er dan wel iemand die een Down-toontje aanslaat: rrraaaaarrrr!!!
Heel vertrouwd dus! ChocoFan![]()
p.s. Maar is dus een leven op zich gaan leiden. Moest echt even opzoeken hoe die sketch nu ook alweer ging.![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
ja die is ook echt raarrrrrrrrrquote:
Moeder van Gio blijft ook wel leukquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
ja die is ook echt raarrrrrrrrr
Hahaha Sherlock. wat ben jíj nou weer aan het doen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eerste post van onze grote Gert, uit 1999Of er een camera op de wc hing om naar een poepende Sabine te kunnen kijken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |