abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198616
Binnen een week zal de stemming plaats vinden. Wie stemt op wie? Wie vliegt eruit?

In andere Tipics kun je lezen over de psychologische achtergronden. Ook kun je lezen over allerlei stem theorieen. Hieronder kun je je ei kwijt. Pas hier je eigen Theorie toe.
- wie stemt op wie?
- wie worden genomineerd?
- op wie stemmen de kijkers?

Groet,

The Vote Master

May I have your votes please
pi_198617
Vraag 1 wie stemt op wie:
- Ruud: Sabine en Maurice
- Sabine: Bianca en Karin
- Maurice: Mona en Bart
- Bianca: Sabine en Mona
- Karin: Sabine en Mona
- Mona: Sabine en Bart
- Bart: Mona en Maurice
- Willem: Sabine en Bart

Vraag 2: Wie worden genomineerd?
Sabine: 5x
Mona: 4x
Bart: 3x
Maurice:2x
Karin: 1x
Biance: 1x

Dus Sabine en Mona worden genomineerd!

Vraag 3: Op wie stemmen de kijkers:
Mona: 85%
Sabine: 15%

MONA vliegt eruit en het imago van Sabine is flink gekrenkt!

Groet,

The Vote Master

pi_198618
Ruud: Bart en Sabine
Willem: Bart en Karin
Maurice: Bart en Mona
Bart: Mona en Maurice
Bianca: Sabine en Mona
Sabine: Bianca en Mona
Karin: Sabine en Bart
Mona: Bianca en Maurice

Dat betekent de volgende stand:
Bart 4x
Sabine 3x
Karin 1x
Mona 4x
Maurice 2x
Bianca 2x

De strijd zal dus gaan tussen Bart en Mona

Eindstand na publiekskeuze zal zijn:
Mona: 58%
Bart: 42%

Moderator zondag 10 oktober 1999 @ 14:05:00 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_198619
RUUD

Mijn inschatting is dat er 'tactisch'gestemd gaat worden bij de volgende nominatieronde: de overweging 'hoe kan ik winnen' zal zwaarder wegen dan 'wie vind ik leuk'

Vooral Ruud verdenk ik ervan dat hij vreselijk goed in de gaten heeft hoe de winkansen liggen, en genadeloos in zal grijpen indien nodig.

Dit keer heeft Ruud het nog makkelijk, hij kan zijn maatje Willem best nog een paar rondes sparen, omdat hij geen gevaar ziet in de toch wat saaie Groninger. Mocht echter op een of andere wijze bij Ruud bekend worden dat Willem inmiddels al twee fansites heeft, en stijgt in de polls, dan moet ik nog zien wat Ruudje doet. Linkmiechel als Ruud is, zal hij Willem dan keihard nomineren, met als reden "Willem heeft het te moeilijk, het is beter voor 'm als hij terug naar zijn dochtertjes kan."

Het zal mij benieuwen trouwens of één van de bewoners er dit keer glashard voor uit zal komen dat hij/zij iemand genomineerd heeft omdat dit de eigen winkansen vergroot. Waarschijnlijk niet, waarschijnlijk krijgen we een hoop lulverhalen.

Vooralsnog gaat Ruud echter Karin nomineren omdat zij zo sterk bezig is. En Bart, omdat Ruud niet weet dat Bart helemaal niet zo popi is in de polls, en bang is voor de kracht van een 'lekker smoeltje'.

In een volgende ronde zal hij Sabine daarom nomineren, maar nu nog niet. Want hij ziet en ruikt liever Sabine om zich heen dan Bart.

Hangt er trouwens écht geen camera op het toilet?

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 10 oktober 1999 @ 14:20:00 #5
593 sjak
Juffie Bloem
pi_198620
Nadat de bewoners zo hebben geroepen dat ze Mona gaan nomineren, vraag ik me af of ze dat nog wel durven.....
Degene die Mona nomineert zal namelijk een stuk minder "aardig" overkomen omdat ze haar geen kans hebben gegeven.

Ze kunnen nu ook niet meer met dat gekletst komen van "we kennen elkaar nog goed genoeg" zoals bij de vorige nominaties.

Deze ronde zullen ze inderdaad nog gaan voor de mensen die ze het minst mogen, er ligt nog een lange tijd voor ze.......

Uiteindelijk zal het publiek voor Mona kiezen, alhoewel, zou het Nederlandse volk dan ook geen wroeging krijgen?

Lekker douchen!
  zondag 10 oktober 1999 @ 14:27:00 #6
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_198621
quote:
op 10-10-1999 om 02:05 PM schreef Gert het volgende:
RUUD

Mijn inschatting is dat er 'tactisch'gestemd gaat worden bij de volgende nominatieronde: de overweging 'hoe kan ik winnen' zal zwaarder wegen dan 'wie vind ik leuk'

Vooral Ruud verdenk ik ervan dat hij vreselijk goed in de gaten heeft hoe de winkansen liggen, en genadeloos in zal grijpen indien nodig.

Dit keer heeft Ruud het nog makkelijk, hij kan zijn maatje Willem best nog een paar rondes sparen, omdat hij geen gevaar ziet in de toch wat saaie Groninger. Mocht echter op een of andere wijze bij Ruud bekend worden dat Willem inmiddels al twee fansites heeft, en stijgt in de polls, dan moet ik nog zien wat Ruudje doet. Linkmiechel als Ruud is, zal hij Willem dan keihard nomineren, met als reden "Willem heeft het te moeilijk, het is beter voor 'm als hij terug naar zijn dochtertjes kan."

Het zal mij benieuwen trouwens of één van de bewoners er dit keer glashard voor uit zal komen dat hij/zij iemand genomineerd heeft omdat dit de eigen winkansen vergroot. Waarschijnlijk niet, waarschijnlijk krijgen we een hoop lulverhalen.

Vooralsnog gaat Ruud echter Karin nomineren omdat zij zo sterk bezig is. En Bart, omdat Ruud niet weet dat Bart helemaal niet zo popi is in de polls, en bang is voor de kracht van een 'lekker smoeltje'.

In een volgende ronde zal hij Sabine daarom nomineren, maar nu nog niet. Want hij ziet en ruikt liever Sabine om zich heen dan Bart.

Hangt er trouwens écht geen camera op het toilet?

re. : Willem is een echte Fries.
Zie de muren in het huis !

Het komt goed.... En anders maar niet.
  Moderator zondag 10 oktober 1999 @ 15:54:00 #7
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_198622
Van geboorte. You're right. Maar ik ook een beetje: Leek ligt in Groningen.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 10 oktober 1999 @ 19:59:00 #8
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_198623
Beste Gert,
Ik begrijp je reaktie !
Maar een Fries een Groninger noemen.....
Oant sjen !
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_198624
Als men deze week had moeten kiezen (als publiek) dan zou Mona een goede kans maken maar ik weet het (helaas) nog niet als we nog een week krijgen. Karin maakt zich niet geliefd door haar gedrag net als Sabine (zullen elkaar wel nomineren).
En natuurlijk steunt elke amsterdammer Mona omdat ze Amsterdammer is. En die a'dammers zijn over het algemeen solidair genoeg om met zijn alle te gaan bellen voor een andere dan Mona...
Ik weet het allemaal nog net niet zo...
For All We Know R The Soapies Watching Us in Another Dimension <P>
pi_198625
Het gaat er steeds meer op lijken dat naast Mona andere BB bewoners zeer hoog mogen scoren bij de komende verkiezingen.

Daarbij worden met name de namen van Sabine en Bart zeer frequent genoemd.

Zelf ben ik van mening dat persoonlijkheden moeten blijven. Leuk of niet leuk speelt dan geen rol. Mensen die je niet ziet of hoort bij BB, mensen zonder eigen mening kunnen we niet gebruiken. De serie bloedt dood als we deze nono's laten blijven.

Wat maakt het ons kijkers uit of Sabine zeurt, Karin flauwe moppen maakt, Bart alleen maar geilt, Bianca achterdochtig is en Ruud onverstaanbare annecdotes verteld.

Dat zijn persoonlijkheden. Die dragen iets bij. Een kriterum kan zijn dat BB leden genoemd moeten worden in dit Forum. Er moet over je gesproken worden, goed of slecht.

Als er niet over je gesproken word dan moet je pas op gaan passen.

Ik nomineer: MAURICE en WILLEM!

maandag 11 oktober 1999 @ 10:20:00 #11
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_198626
Hier komen dus twee stemtactieken om de hoek kijken:

1 Voor de winst
2 Om het vol te blijven houden

Het grappige is dat beide tactieken hierboven een lijstje hebben opgeleverd. Jammergenoeg worden bij beide lijstjes alle bewoners over 1 kam geschoren. Ik denk dat het realistischer is om individueel te kijken.

Sabine gaf na de hommeles aan dat ze het 'nu niet zo erg zou vinden als ik eruit moet'. 2 dus.

Karin begon zich net lekker te voelen maar uitte na het akkefietje iets gelijkwaardigs, daarnaast heeft ook volgens eigen zeggen thuis waarschijnlijk niets meer. (OT: Ik denk dat ze daar van te voren al niet meer op rekende, ik vermoed dat ze dit beschouwde als een proefscheiding.)
2 dus.

Mona

mona kan zich 1 helemaal nog niet veroorloven, ze moet hopen dat ze het haalt en het dan nog ff volhoudt. 2 dus.

Bianca

Iedereen vindt haar heel berekenend. Ze is slim genoeg om te bedenken dat met nog 10 weken te gaan 2 de enige juiste optie is op dit moment.

Maurice

Beats me. 2 denk ik.

Bart

2 (als ik dat moet uitleggen...)

Willem

twijfelgeval. 1 denk ik omdat hij zich erg goed kan afschermen. Hij kan dus al eerder beginnen met rekenen en is in het voordeel.

Ruud

Uhm, hangt er van af of hij zo berekenend is als een aantal mensen hier geloven, of dat hij echt domweg een supersociaal dier is. Ik ben nog niet uit die vraag. Wel heeft Ruud schijnbaar gezegd dat hij de andere bewoners zat begint te worden, maar dat kan ook een opbouw zijn naar een 'lieve nominatie'.
Muntje opgooien.

Mijn eerdere analyse in een ander topic leidt mij er toe om aan een blok van de ouderen tegen de jongeren te verwachten, waarbij maurice naar het oude blok is overgelopen. 5 tegen 3 dus.

willem wil af van mensen die nu niet populair zijn, maar wel een bedreiging voor de prijs (en langs de weg ook nog eens de vrede in huis.)

Ruud: Sabine, Maurice?
Willem: Sabine, Karin
Maurice: Sabine, Bart
Bart: Karin, Maurice

Mona: Karin, Maurice
Bianca: Mona, Sabine
Karin: Mona, Sabine
Sabine: Karin, Mona (blond)

Sabine 5x (!)
Karin 4x
Maurice 3x
Mona 3x
Bart 1x

Onbevredigend dus.

Live young, die fast.
pi_198627
Intergalactic, goed nieuws voor jou: wij zijn Amsterdammers, maar op deze plek distantiëren we ons graag van Mona. Ze schijnt uit de Watergraafsmeer (buurt) te komen, en daar hebben wij Centrum-bewoners natuurlijk alleen maar minachting voor!
Een schizofreen is nooit alleen
pi_198628
Dank Dank voor deze geruststelling...ik ga mijn vooroordelen weer wat bijschaven..
For All We Know R The Soapies Watching Us in Another Dimension <P>
pi_198629
Ruud:bianca&maurice bianca omdat ze paniek zaait en geen krente brood kan bakken en maurice overduidelijk een watje.
Willem:maurice&karin van wege het smoeze dat haat ie..
Bart:bianca&karin vanwege het treiteren
Mona:Maurice&bianca ze blijven triest die 2
Bianca:Mona&sabine dan denkt ze dat ze beter wegkomt
Karin:Mona&Sabine zelfde als hierboven
Sabine:Bianca&Karin gluip wijven heb je geen moer aan..
Maurice:Bart&mona

karin 3
maurice 3
bianca 4
mona 3
sabine 2
bart 1
ruud 0
willem 0

en dan de kijkers wordt het Bianca die het huis mag verlaten gevolgd door op de 2de plaats gelijk KARIn en MAURICE

pi_198630
Mijn vote in ranking van oprottuh:

1 - Karin - MOET ECHT WEG!!!
2 - Bianca - Moet er eigenlijk direct achteraan
3 - Sabine - is mij een te grote bitch, jammer voor Bart
4 - Maurice - schijnheilig maar zegt te weinig om hem daarop te pakken
5 - Bart - Sorry maar anders pak je de kippen nog
6 - Mona - kan nog voor een feesie zorgen
7 - Willem - Jammer jongen net geen eerste
8 - Ruud - gefeliciteerd!..Je hebt het wel verdiend

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_198631
zie letterman zo kan het ook he???

zijn we weer vrienden?
blijf het wel voor haar opnemen hoor?

maandag 11 oktober 1999 @ 23:04:00 #17
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_198632
Letterman, zoals een Vulcan zou zeggen: 'Your logic is flawed by your emotions'.

Volgorde van verdwijnen:

Sabine (5 tegen 3)
Mona (5 tegen 2)
Bart (4 tegen 2)

Tel uit je winst.

Live young, die fast.
pi_198633
-Ruud : Sabine en Bart
-Willem : Bart en Karin
-Maurice: Bart en Mona
-Bart : Maurice en Karin
-Bianca : Sabine en Mona
-Sabine : Bianca en Karin
-Karin : Sabine en Mona
-Mona : Bianca en Karin

Karin : 4x
Sabine : 3x
Bart : 3x
Mona : 3x
Bianca : 2x
Maurice: 1x

Sabine 34%
Mona 31%
Karin 25%
Bart 20%

Sabine mag dus het veld ruimen (hoop ik)

Grx, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
  maandag 11 oktober 1999 @ 23:21:00 #19
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_198634
Bart : Karin en Maurice
Bianca : Sabine en Mona
Karin : Sabine en Mona
Maurice : Sabine en Bart
Mona : Bianca en Maurice
Ruud : Sabine en Bart
Sabine : Karin en Bianca
Willem : Bart en Maurice

Bart 3x
Bianca 2x
Karin 2x
Maurice 3x
Mona 2x
Ruud -
Sabine 4x
Willem -

Het publiek zal waarschijnlijk stemmen voor Maurice of Bianca, maar ik hoop voor Bart..ik stem in ieder geval Bart!

While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_198635
SCHOKKENDE RESULTATEN!!!!

Op basis van de stem analyses van de deelnemers van de afgelopen dagen hierbij de resultaten van de steekproef.

Aan de steekproef hebben veel deelnemers deelgenomen. Echter in 6 gevallen hebben de deelnemers het onderzoek op de juiste wijze uitgevoerd.

Zes deelnemers hebben per BB persoon aangegeven wat zijn of haar stemgedrag zal zijn.

Ik heb de resultaten van de zes deelnemers opgeteld om te komen tot een valide uitspraak over het stemgedrag op dit moment.

De resultaten na 6 analyses zijn als volgt.

Sabine 22 stemmen
Mona 19 stemmen
Bart 15 stemmen
Karin 15 stemmen
Maurice 14 stemmen
Biance 11 stemmen
Ruud 0 stemmen!!
Willem 0 stemmen!!

Op basis van deze analyse mogen we verwachten dat:

SABINE ERUIT VLIEGT!!

pi_198636
Om de voorspelling nog betrouwbaarder te maken verzoek ik je om deel te nemen aan de analyse en je eigen onderzoek in deze Topic te zetten.
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 22:10:00 #22
853 chantal
Onze eigen Riverdancer
pi_198637
even voor the 2 sisters.

als jullie echt uit a'dam( dan hoop ik jullie niet tegen tegen te komen en ik hoop nog meer dat ik jullie niet ken) komen dan ben je altijd voor mensen uit je eigen stad (at least u give them a change) en trouwens ik weet niet waar je het vaandaan hebt maar Mona komt uit purmerutel of te wel purmerend en heeft altijd in Geuzeveld gewoond..
dus watergraafsmeer???
ik woon ook in het centrum, dus hopelijk ken ik jullie dus niet.

anyway back to business
ik weet me god niet wie wie kiest, ik hou me daar niet mee bezig maar ik denk inderdaad dat Karin een grote kans maakt om weggestuurd te worden.

(ik denk dat die man van haar het allang goed vind dat ze weggestemd wordt maar of ze nog met openarmen wordt ontvangen???, wat denken jullie?

pi_198638

- Ruud: Mona en Bianca
- Maurice: Sabine en Bart
- Mona: Karin en Bianca
- Bart: Mona en Bianca tenzij Mona nog aan Bart vertelt dat Sabine hem als levende viberator voor de komende 100 dagen gebruikt, dan stemt Bart op Sabine
- Willem: Mona en Bianca

Mona: 5x
Bianca: 5x
Sabine: 3x
Karin: 2x
Bart: 1x

Dus Bianca en Mona worden genomineerd!

Mona: 67%
Sabine: 33%

Dus BYE BYE Mona, het was leuk je er 3 weken in te hebben maar je moet nou toch echt opzouten

Proud to be a scout
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 22:42:00 #24
242 Pinball
Electric Monk
pi_198639
Leuk initiatief, vote master, maar kan je misschien stoppen met die schaamteloze plugs in andere topics?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 23:13:00 #25
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_198640
- Ruud: Mona en Maurice
- Maurice: Sabine en Bart
- Bart: Mona en Bianca
- Willem: Mona en Maurice

Mona: 5x
Bianca: 3x
Sabine: 3x
Karin: 2x
Maurice: 2x

Dus Bianca, Mona en Sabine worden genomineerd!

Mona: 70%
Bianca: 20%
Sabine: 10%

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_198641
Ik denk dat Sabine, Bart en Mona door hun medebewoners worden genomineerd, waarna ze van het TV-kijkend publiek alle drie precies 33 1/3 procent van de stemmen krijgen. Veronica zal vervolgens besluiten ze alle drie uit het BB-huis te flikkeren, waarna de rest nog lang en gelukkig leven zal.....
pi_198642
ik stem op mona(hoofd rede is haar stem) en op Vote master (voor crosposten)
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_198643
Chantal: maar verder heb je wel een leuk leven?

Hierbij willen wij ook onze stem uitbrengen op het hele BB-gezelschap. Wij zijn eruit: ze zijn allemaal onmisbaar.

Sabine = genadeloos
Bianca = overrompelend
Karin = mysterieus
Mona = onpeilbaar
Bart = clever
Ruud = aandoenlijk
Willem = hartveroverend

Missen we iemand? Oh ja, Maurice. Die gaat er namelijk uit. Die heeft niks. Geen persoonlijkheid, geen uitstraling, geen mening. Jammer joh.

Daar bij V. zijn ze ook niet gek - dat blijkt wel uit deze uitgekiende groep mensen. In een soap moet je ook meeleven met de personages, of ze nou Goed zijn of Slecht. Maurice is geen van beiden. Maurice is Grijs. Daarom moet hij afzwaaien.

woensdag 13 oktober 1999 @ 00:43:00 #29
798 voyeur
bemoeit zich
pi_198644
Two sisters:
mooi lijstje en als binnenstadsbewoner sta ik er natuurlijk gelijk achter (after all dames: 'ben je altijd voor mensen uit je eigen stad (at least u give them a change'; dat we het niet weer vergeten hé)
Beetje zeuren moet kunnen (jullie wonen vast aan de foute kant van de binnenstad . Mona onpeilbaar noemen; is dat ironisch bedoeld. Beetje als in zo diep kan een peil niet zinken?
En Willem hartveroverend; staan we te lang droog dames? Zelfs witte wijn is beter dan willem Maar verder mooi hoor! Grachtengordel of toch nieuwmarkt ?
Here we are now, entertain us.
pi_198645
- Ruud: Sabine en Maurice
- Sabine: Karin en Bianca
- Maurice: Mona en Bart
- Bart: Karin en Bianca
- Willem: Sabine en Mona

Sabine: 4x
Mona: 4x
Karin: 3x
Bianca: 3x
Maurice:1x
Willem: 0x
Ruud: 0x

Dus Sabine en Mona worden genomineerd!

Mona: 51%
Sabine: 49%

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_198646
Shit,

wilde ik eerst Mona eruit hebben, nu weet ik het niet meer. Mona is heerlijk aan stangen tussen de bewoners. Sabbeltje is lekker door de mand gevallen en dat kan dus nog leuk worden tussen haar en Bart. Bianca doet het op dit moment beter (in ieder geval beter dan Mona .
Bart moet blijven want er gaat een leuk conflict tussen hem en sabine komen.
Karin mag ook nog even blijven zitten (waar moet ze anders heen ..... ).
Willem en Ruud staan niet ter discussie.

Blijft over Maurice .
Maurice is een natte wind, een meeloper eerste klas. Maurice voegt niets toe aan de groep, houd zich afzijdig en is alleen bij Karin in de buurt te vinden.

dus : na gisteravond Maurice eruit !!

Karin : ..... Bianca is een oude geest in een jong lichaam. :)
pi_198647
Ik kijk BB bjna nooit maar kijk zo eens per dag op de BB site. Via via kwam ik hier en vind hier dan veel betere informatie dan bij BB zelf. Ondanks dat ik de personages nauwelijks van TV ken is dit mijn indruk:

Bart- Sabine, Maurice, Mona of Bart
Sabine- Karin, Bianca, Mona
Maurice- Sabine, Bart Mona
Bianca- Sabine Bart of Mona
Karin- Sabine Bart of Mona
Mona- Karin Bianca
Bart- Karin, Bianca, Maurice
Willem- Sabine Bart

Sommige mensen kunnen dus uit meerdere personen gaan kiezen, welke weet ik dus niet, maar dit geeft

Sabine 5
Maurice 2
Bianca 3
Karin 3
Mona 5 en
Bart 5 nominaties

Haal er van ieder 1 af en bij Bianca 2 aangezien zij minder gehaat wordt door het Mona, Sab, Bart groepje (ivm Karin) en dan geeft dit:

Sabine 4 stemmen
Maurice 1
Bianca 1
Karin 2
Mona 4
en Bart 4 stemmen
bij elkaar de 16 mogelijke stemmen

Het Nederlandse publiek mag dan gaan kiezen en dan verliest Mona, omdat zij er later bij in is gekomen

et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

pi_198648
Niks Nieuwmarkt, Voyeur! Wij zitten er hier warmpjes bij. Denk: pakhuis. Denk: gracht. En wat Willem betreft, wij vallen niet op hartveroverende mannen. Ook niet op aandoenlijke mannen, trouwens. En al helemaal niet op grijze muizen (Maurice). Als we móesten kiezen, met het mes op de keel zeg maar, dan opteerden we voor eh... Bart dan maar, in godsnaam. Maar gelukkig zet niemand een mes op onze keel en hebben wij onze witte wijn. Cheers!
pi_198649
Hier volgt mijn stemming:

Willem: Maurice en Bart
Ruud: Sabine en Bart
Bianca:Sabine en Karin
Maurice:Sabine en Willem
Karin:Sabine en Mona
Sabine:Bianca en Mona
Mona:Maurice en Bianca
Bart: Karin en Mona

Sabine: 4 stemmen,
Mona: 3 stemmen
Bart: 2 stemmen
Maurice: 2 stemmen
Karin: 2 stemmen
Bianca: 2 stem
Willem: 1 stem
Ruud: 0 stemmen

nav de uitzending van gisteravond,heeft Sabine ook al het voorgevoel dat ze eruit vliegt. En na mijn mening gebeurt dit ook. Alhoewel mona nmm nog niet echt geliefd is, krijgt ze wel steeds meer grip op die andere. Ze wordt meer geaccepteerd.

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

woensdag 13 oktober 1999 @ 17:19:00 #35
871 RobbaDuDe
RobbaDuDe = in Da House
pi_198650
quote:
op 10-10-1999 om 12:28 PM schreef Vote master het volgende:
Binnen een week zal de stemming plaats vinden. Wie stemt op wie? Wie vliegt eruit?

In andere Tipics kun je lezen over de psychologische achtergronden. Ook kun je lezen over allerlei stem theorieen. Hieronder kun je je ei kwijt. Pas hier je eigen Theorie toe.
- wie stemt op wie?

Groet,

The Vote Master

Oké hier is dan mijn mening.

Bij de eerste nominatieronde had ik al gelijk en arrogant als ik ben denk ik dat ik er dit keer weer niet ver naast zal zitten.
Mijn vorige redenatie was dat Martin weg moest om de volgende redenen.
Mannen stemmen in het begin altijd op een andere man, omdat ze die als een bedreiging zien voor zichzelf (mannen willen immers maar 1 ding!!)
Vrouwen zullen ook wel snel een andere vrouw wegstemmen, maar zijn vaak wat minder seksistisch bezig en zullen dus sneller ook iemand van het tegenovergestelde geslacht wegstemmen.
Het publiek stemde op Martin omdat hij gewoonweg de lelijkste van het stel was.
Maar nu wordt het anders!!
Nu gaat het er volgens mij om wie ze echt niet mogen. De eerste goede irritaties beginnen al te komen (leuk voor ons, anders gebeurt er echt niets).
Je ziet een beetje 2 kampen ontstaan.
Kamp 1 = Sabine, Bart en Mona
Kamp 2 = Karin, Maurice en Bianca
Kamp1 stemt kamp 2 weg en omgekeerd.
Willem en Ruud vinden alles best en huppen van kamp 1 naar kamp 2 en terug.
Alles valt of staat dus met het oordeel van Ruud en Willem. (Willem heeft niets te melden, dus hang eea van Ruud af)
Willem is eigelijk een beetje een suffe goedzak die al heel snel door had dat een goed contact met Ruud hem geen windeieren zou leggen...... best slim voor een Fries!!
Ruud vindt dat Mona lekker kan masseren en hij kijkt graag naar haar grote borsten.
Mona blijft dus.
Ruud mag Sabine ook wel, dus die blijft.
Ruud en Bart kletsen ook vaak samen, dus Bart mag ook blijven.
Ruud vindt karin een beetje raar, maar laat haar toch blijven.
Ruud vind Maurice een homo, dus die stemt hij volgende keer weg.
Ruud zorgt ervoor dat Bianca weg moet.
Bianca ligt niet lekker bij het Nederlandse volk. Ze is een beetje achterbaks en totaal niet geïnteresseerd in wat andere mensen te melden hebben. Ook is ze lelijk en kan niet koken.
Oprotten dus met haar.

and RobbaDuDe has left the building
  woensdag 13 oktober 1999 @ 17:19:00 #36
871 RobbaDuDe
RobbaDuDe = in Da House
pi_198651
quote:
op 10-10-1999 om 12:28 PM schreef Vote master het volgende:

- wie stemt op wie?

Groet,

The Vote Master

Oké hier is dan mijn mening.

Bij de eerste nominatieronde had ik al gelijk en arrogant als ik ben denk ik dat ik er dit keer weer niet ver naast zal zitten.
Mijn vorige redenatie was dat Martin weg moest om de volgende redenen.
Mannen stemmen in het begin altijd op een andere man, omdat ze die als een bedreiging zien voor zichzelf (mannen willen immers maar 1 ding!!)
Vrouwen zullen ook wel snel een andere vrouw wegstemmen, maar zijn vaak wat minder seksistisch bezig en zullen dus sneller ook iemand van het tegenovergestelde geslacht wegstemmen.
Het publiek stemde op Martin omdat hij gewoonweg de lelijkste van het stel was.
Maar nu wordt het anders!!
Nu gaat het er volgens mij om wie ze echt niet mogen. De eerste goede irritaties beginnen al te komen (leuk voor ons, anders gebeurt er echt niets).
Je ziet een beetje 2 kampen ontstaan.
Kamp 1 = Sabine, Bart en Mona
Kamp 2 = Karin, Maurice en Bianca
Kamp1 stemt kamp 2 weg en omgekeerd.
Willem en Ruud vinden alles best en huppen van kamp 1 naar kamp 2 en terug.
Alles valt of staat dus met het oordeel van Ruud en Willem. (Willem heeft niets te melden, dus hang eea van Ruud af)
Willem is eigelijk een beetje een suffe goedzak die al heel snel door had dat een goed contact met Ruud hem geen windeieren zou leggen...... best slim voor een Fries!!
Ruud vindt dat Mona lekker kan masseren en hij kijkt graag naar haar grote borsten.
Mona blijft dus.
Ruud mag Sabine ook wel, dus die blijft.
Ruud en Bart kletsen ook vaak samen, dus Bart mag ook blijven.
Ruud vindt karin een beetje raar, maar laat haar toch blijven.
Ruud vind Maurice een homo, dus die stemt hij volgende keer weg.
Ruud zorgt ervoor dat Bianca weg moet.
Bianca ligt niet lekker bij het Nederlandse volk. Ze is een beetje achterbaks en totaal niet geïnteresseerd in wat andere mensen te melden hebben. Ook is ze lelijk en kan niet koken.
Oprotten dus met haar.

and RobbaDuDe has left the building
pi_198652
SCHOKKENDE RESULTATEN!!!!

SABINE MET STIP OP NR 1.

Op basis van de stem analyses van de deelnemers van de afgelopen dagen hierbij de resultaten van de steekproef tot en met woensdag 13 oktober 1999.

Aan de steekproef hebben veel deelnemers deelgenomen. Echter in 11 gevallen hebben de deelnemers het onderzoek op de juiste wijze uitgevoerd.

Elf deelnemers hebben per BB persoon aangegeven wat zijn of haar stemgedrag zal zijn.

Ik heb de resultaten van de elf deelnemers opgeteld om te komen tot een valide uitspraak over het stemgedrag op dit moment.

De resultaten na 11 analyses zijn als volgt.

Sabine 40 stemmen (blijft op nr. 1)
Mona 40 stemmen (stijgt van nr. 2 naar nr. 1)
Karin 26 stemmen (blijft op nr. 3)
Bianca 25 stemmen (stijgt van nr. 6 naar nr. 4)
Bart 24 stemmen (daalt van nr. 3 naar nr. 5)
Maurice 20 stemmen (daalt van nr. 5 naar nr. 6)
Willem 1 stem (was 0)
Ruud 0 stemmen!!!

Mona wordt blijkbaar niet beloond voor haar gestook onder de bewoners. Sabine blijft op nr. 1 staan zeker na haar bekentenis over het misbruik van Bart. Bart wordt duidelijk in bescherming genomen en daalt flink.

Sabine en Mona worden genomineerd door de bewoners. Het zal een nek aan nek race worden.

SABINE VLIEGT ERUIT OF MONA!!

Breng je stem uit dan weten we morgen meer.

woensdag 13 oktober 1999 @ 21:53:00 #38
798 voyeur
bemoeit zich
pi_198653
Ook ik heb er hele theorieen over, maar die heb ik elders in dit forum al zeer uitvoerig uiteengezet. Mijn lijstje ziet er zo uit:

Samengevat met achter de naam het aantal nominaties:
Willem (3) -> Mona en Bart
Sabine (0) -> Mona en Willem
Mona (7) -> Karin en Maurice
Karin (1) -> Mona en Bart
Bianca (0) -> Mona en Willem
Maurice (2) -> Mona en Bart
Ruud (0) -> Mona en Maurice
Bart (3) -> Mona en Willem

Ofwel weer vijf nominaties en anders dan in alle andere lijstjes krijgt Willem best veel nominaties en blijft Maurice niet buiten schot.
Als mijn methode klopt kan het publiek kiezen tussen Mona, Willem, Karin, Maurice en Bart.

Ik gok erop dat de bellers toch Mona er uit mikken, maar daarin zijn we afhankelijk van de presentatie door Veronica.

Here we are now, entertain us.
pi_198654
Om de voorspelling nog betrouwbaarder te maken verzoek ik je om deel te nemen aan de analyse en je eigen onderzoek in deze Topic te zetten.
pi_198655
Ruud: sabine en karin
Willem: sabine en bart
Maurice: sabine en mona
Bart: karin en bianca
Bianca: sabine en mona
Sabine: karin en bianca
Karin: sabine en mona
Mona: bianca en karin

Sabine: 5 stemmen
Karin: 4 stemmen
Bianca: 3 stemmen
Mona: 3 stemmen
Bart: 1 stem
Ruud: o stemmen
Willem: 0 stemmen
Maurice: 0 stemmen

Volk
Sabine: 55% (houdoe)
Karin: 45%

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
pi_198656
Willem - Sabine/Bart
Ruud - Sabine/Karin
Mona - Karin/Maurice
Sabine - Karin/Bianca
Karin - Sabine/Mona
Bianca - Sabine/Mona
Maurice - Sabine/Mona

Nederlands publiek flikkert Sabine er snoeihard uit!

Pain is temporarily, pride is forever!

pi_198657
quote:
op 10-13-1999 om 10:45 PM schreef Malony het volgende:
Willem - Sabine/Bart
Ruud - Sabine/Karin
Mona - Karin/Maurice
Sabine - Karin/Bianca
Karin - Sabine/Mona
Bianca - Sabine/Mona
Maurice - Sabine/Mona

mag bart bij jou niet stemmen?
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
pi_198658
- wie stemt op wie?

Mona: Bianca en Karin
Sabine: Bianca en Karin
Bianca: Sabine en Bart
Karin: Sabine en Bart
Willem: Sabine en Mona
Bart: Karin en Maurice
Maurice: Bart en Sabine

Sabine: 5 keer
Bart: 4 keer
Karin: 3 keer
Bianca: 2 keer
Maurice: 1 keer
Mona: 1 keer
Ruud: niet
Willem: niet

Dus Sabientje en Bartje

Bartje (62%)

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_198659
wie stemt wie:

Bart : Karin / Mona
Bianca : Mona / Sabine
Karin : Mona / Sabine
Maurice : Bart / Mona
Mona : Bianca / Maurice
Ruud : Sabine / Bart
Sabine : Karin / Maurice
Willem : Bart / Mona

aantallen:
Mona 5, Bart 3, Sabine 3, Maurice 2, Karin 2, Bianca 1, Ruud 0, Willem 0

tv-kijkers beslissen:
Mona 63%, Bart 29%, Sabine 8%

pi_198660
Bart : Karin / Mona
Bianca : Mona / maurice
Karin : Mona / Sabine
Maurice : Bart / Mona
Mona : Bianca / karin
Ruud : mona / Bart
Sabine : bianca / Maurice
Willem : Bart / Mona
pi_198661
[/QUOTE]
mag bart bij jou niet stemmen?[/quote]

Even zware blackout gehad!

Anyway bedankt Gaby,

Bart - Sabine/karin

Pain is temporarily, pride is forever!

pi_198662
Bart: Karin en Bianca
Sabine: Karin en Bianca
Karin: Sabine en Mona
Bianca: Sabine en Mona
Mona: Maurice en Bianca
Willem: Sabine en Bart
Maurice: Sabine en Mona

Ruud: 0 stemmen
Bart: 2
Sabine:5
Karin: 2
Bianca: 3
Mona: 3
Willem: 0
Maurice: 1

Het publiek mag kiezen uit Sabine, Bianca en Mona. Ik denk dat Sabine het huis zal verlaten. Of zoiets. Ze kan die bloemen wel vergeten. Tje ben dan benieuwd hoe het dan verder moet met Bart.

pi_198663
DE RESULTATEN!!!!

SABINE VERSTEVIGT HAAR POSITIE OP NR 1.

Op basis van de stem analyses van de deelnemers van de afgelopen dagen hierbij de resultaten van de steekproef tot en met donderdag 14 oktober 1999.

Aan de steekproef hebben veel deelnemers deelgenomen. Echter in 18 gevallen hebben de deelnemers het onderzoek op de juiste wijze uitgevoerd.

Achtien deelnemers hebben per BB persoon aangegeven wat zijn of haar stemgedrag zal zijn.

Ik heb de resultaten van de achtien deelnemers opgeteld om te komen tot een valide uitspraak over het stemgedrag op dit moment.

De resultaten na 18 analyses zijn als volgt.

Sabine 66 stemmen (blijft op nr. 1)
Mona 64 stemmen (blijft nr. 2)
Karin 45 stemmen (blijft op nr. 3)
Bart 40 stemmen (stijgt van nr. 5 naar nr. 4)
Bianca 35 stemmen (daalt van nr. 4 naar nr. 5)
Maurice 33 stemmen (blijft op nr. 6)
Willem 5 stemmen (was 1 maar blijft op 7)
Ruud 0 stemmen!!!

Sabine blijft op nr. 1 staan en verstevigd haar positie om daar te blijven. Bart en Bianca hebben stuivertje gewisseld in het voordeel van Bianca. Maar het lijkt erop dat de stem analyse zich aan het stabiliseren is.

SABINE VLIEGT ERUIT!!

Maar breng je stem uit dan weten we morgen meer.

STEM in topic BRENG HIER JE STEM UIT PART 2!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')