quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat heb ik ook
wow wij hebben echt veel gemeen
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon zaterdag naar de vrouwen tegen de mannen oid kijken is leuk en dan zelf mee doen
Hij stemde op een partij die hem tegenstond.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer was laatste keer dat je je vriendin compliment gaf?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon zaterdag naar de vrouwen tegen de mannen oid kijken is leuk en dan zelf mee doen
Hahaquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij stemde op een partij die hem tegenstond.
ik word daar heel ongemakkelijk vanquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer was laatste keer dat je je vriendin compliment gaf?
Beetje mascara en eyeliner heb ik soms nog wel op.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met veel make-up
Natural Look
Zelfde met lingerie snap echt niet dat vrouwen 100 euro voor een setje uit geven. Alsof mannen ene neuk geven om lingerie behalve dat het makkelijk uit moet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met veel make-up
Natural Look
Dat wel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij stemde op een partij die hem tegenstond.
Kan best mooi zijn. Maar inderdaad. Wel overrated.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfde met lingerie snap echt niet dat vrouwen 100 euro voor een setje uit geven. Alsof mannen ene neuk geven om lingerie behalve dat het makkelijk uit moet.
Ik ken wel mannen die het leuk vinden hoor, als je een keer wat speciaals aan hebt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfde met lingerie snap echt niet dat vrouwen 100 euro voor een setje uit geven. Alsof mannen ene neuk geven om lingerie behalve dat het makkelijk uit moet.
Zonde dat je geen stemfie kon maken voor haar.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
gewoon labour gestemd met volmacht
echte liefde.
het is ook vooral voor hunzelf johquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Heteromannen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken wel mannen die het leuk vinden hoor, als je een keer wat speciaals aan hebt.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan best mooi zijn. Maar inderdaad. Wel overrated.
Maar ik hou ook niet van strings
lelijke dingen
Hipsters met kant
Ja, hetero's. Omdat het sexy is. Het is geen must, maar ik denk dat ze het verkiezen boven granny pants.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Heteromannen?
Zie niet eens of ze naar de kapper is geweest boeit mij dat nou.
Ja niemand inderdaad.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
het is ook vooral voor hunzelf joh
net als nagellak
welke man let daar nou echt op
Vind ik prima hoor, maar vrouwen doen dat dus meer voor hunzelf dan voor mannen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja niemand inderdaad.
Maar hebben ze wel wat om over te ouwehoeren met hun dinnetjes
nagellak vind ik 9/10 keer lelijkquote:
ik krijg er ook een beetje een brandend gevoel vanquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
God wat gaat het hier snelword helemaal zenuwachtig
oke welke nagellak had je chick vandaag op danquote:
Dan noem je ook wel wat extreems maar een normaal vlot setje van de H&M of Victoria Secret van 100 euro maakt voor de meesten niet veel uit als ze Victoria Secret al herkennen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, hetero's. Omdat het sexy is. Het is geen must, maar ik denk dat ze het verkiezen boven granny pants.
Nee, oké. Het hoeft niet extreem duur te zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan noem je ook wel wat extreems maar een normaal vlot setje van de H&M of Victoria Secret van 100 euro maakt voor de meesten niet veel uit als ze Victoria Secret al herkennen.
geen de laatste maandenquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:35 schreef Typisch het volgende:
oke welke nagellak had je chick vandaag op dan
konko lelijkquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat vind je van zwarte nagellak bij vrouwen
quote:
Ik zag wel een niet-matchende bikini maar ook een leuke vrouw, en ik durfde niet toe te geven aan het feit dat ik zag dat haar bikini kut wasquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:39 schreef Flippiee het volgende:
Ik zag een leuke vrouw in plaats van een niet matchende bikini
Daar had ik ook last van bij een andere vraag. Dat ik niet durfde toe te geven dat ik het 'mannelijke' antwoord wist.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag wel een niet-matchende bikini maar ook een leuke vrouw, en ik durfde niet toe te geven aan het feit dat ik zag dat haar bikini kut was
Bij die buitenspel-vraag natuurlijkquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar had ik ook last van bij een andere vraag. Dat ik niet durfde toe te geven dat ik het 'mannelijke' antwoord wist.
Wat ... Hoe kan dat? Het zijn meningen.quote:Quiz: What Kind of Female Are You?
Sorry! You Got 2 Questions Wrong!
Dat vroeg ik mij ook serieus af.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:41 schreef Fok-it het volgende:
Ik zag ook echt geen naakte vrouw in die paar vlekkenHoe kan je daar in godsnaam een naakte vrouw in zien
Ik zag wel iets van tieten, maar zag eerder bloemen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:41 schreef Fok-it het volgende:
Ik zag ook echt geen naakte vrouw in die paar vlekkenHoe kan je daar in godsnaam een naakte vrouw in zien
quote:
En in een paar heuvels zie ik ook niet gelijk borsten hoor, maar als dat je vrouwelijk maaktquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zag wel iets van tieten, maar zag eerder bloemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |