Hoe kan het dan komen dat de letters wel los gelaten zijn in de normale was van 30c.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:42 schreef Mr.Ping het volgende:
Dit wordt er met 140 tot 160 graden op geperst, dat haalt een strijkijzer niet.
Gewoon stikken met een naaimachine?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:14 schreef poesjes het volgende:
[..]
Hoe kan het dan komen dat de letters wel los gelaten zijn in de normale was van 30c.
Is er geen andere manier om de letters er weer strak op te krijgen, een lijmsoort etc, ook al komen er straks nieuwe shirtjes aan zou ik het fijn vinden deze ook weer goed te krijgen.
omdat wasmiddel, water, kreuken en weken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:14 schreef poesjes het volgende:
[..]
Hoe kan het dan komen dat de letters wel los gelaten zijn in de normale was van 30c.
ik dacht dat dat witte kwak was?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:58 schreef poesjes het volgende:
Hai,
Ik heb een voetbalshirt, waar de nylon letters van los laten na hem per ongeluk in de verkeerde was gegooid te hebben. Mijn vraag is, of het veilig is om de letters opnieuw te strijken, of dat er misschien een betere manier is?
[ afbeelding ]
Textiel lijm heb ik al geprobeerd, zonder resultaat, dat is ook dat witte spul wat je op de foto ziet dus.
Origineelquote:
Wel heel origineel ideequote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:50 schreef MrDrako het volgende:
solderen?bakpapier erop leggen en met de soldeerbout voorzichtig terug smelten
Overigens aanvaard ik geen aansprakelijkheid als het niet lukt
Zit er nou kwak in het shirt?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:58 schreef poesjes het volgende:
Hai,
Ik heb een voetbalshirt, waar de nylon letters van los laten na hem per ongeluk in de verkeerde was gegooid te hebben. Mijn vraag is, of het veilig is om de letters opnieuw te strijken, of dat er misschien een betere manier is?
[ afbeelding ]
Textiel lijm heb ik al geprobeerd, zonder resultaat, dat is ook dat witte spul wat je op de foto ziet dus.
Dit wel...quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:42 schreef Mr.Ping het volgende:
Dit wordt er met 140 tot 160 graden op geperst, dat haalt een strijkijzer niet.
Ik heb nog een ander shirt, zelfde Aegon stickers alleen dan helemaal kapot! Ik zal die proberen en post het resultaat welquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:59 schreef Vincento17 het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem. Durf alleen niet te strijken...
Dit.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:47 schreef Jonmen het volgende:
Daarom moet je deze t-shirts ook altijd binnenstebuiten in het wasmachine steken! Dan blijft de bedrukking altijd veel langer goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |