D66; decennialang pleiten voor het referendum, dan wordt er eindelijk een belangrijk referendum gehouden over de Europese grondwet en negeren ze vervolgens de uitslag.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat was dus niet de enige reden, laat ze zich eerst maar eens landelijk bewijzen voordat ik me er europees aan zou gaan wagen, en zoals ik al eerder gezegd heb ligt de ideologie van D66 mij ook goed.
die ik net noemde heb ik nog niet zo lang geleden gezien en ik vond hem echt grappig en deel 2 ook.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kijk de laatste jaren ook geen tekenfilms meer
Het was een raadgevend referendum, omdat de VVD in de Nacht van Wiegel het bindend referendum had tegen gehouden, dat gaf D66 die ontsnapclausule, daarbij was dat kabinet demissionair.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
D66; decennialang pleiten voor het referendum, dan wordt er eindelijk een belangrijk referendum gehouden over de Europese grondwet en negeren ze vervolgens de uitslag.Chapeau
Maar tientallen jaren hadden ze het bij verkiezingsdebatten altijd over referendums. Wij willen het referendum, wij willen het referendum rrefferrenndumss, refrefre.... Je werd er moedeloos van. En dan doodleuk de uitslag van het belangrijkste referendum (en het eerste?) naast je neer leggen. Dan kan ik zo'n partij niet meer serieus nemen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het was een raadgevend referendum, omdat de VVD in de Nacht van Wiegel het bindend referendum had tegen gehouden, dat gaf D66 die ontsnapclausule, daarbij was dat kabinet demissionair.
Dat is hetzelfde als Wilders aan de macht zou komen hij een miljoen asielzoekers een Nederlands paspoort zou geven.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar tientallen jaren hadden ze het bij verkiezingsdebatten altijd over referendums. Wij willen het referendum, wij willen het referendum rrefferrenndumss, refrefre.... Je werd er moedeloos van. En dan doodleuk de uitslag van het belangrijkste referendum (en het eerste?) naast je neer leggen. Dan kan ik zo'n partij niet meer serieus nemen.
Vind je?quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wat een verschrikkelijk zielige omschrijving
Inodder is weer aan het timetravellen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vond het bijna poëtisch![]()
Stond er zelf serieus van de kijken dat ik dat zo even neer typte
Het was dus geen belangrijk referendum, aangezien er geen bindende consequenties aan vast zaten,omdat dat 6 jaar eerder door de VVD was tegengehouden, terwijl dat toendertijd een van de speerpunten van d66 was.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar tientallen jaren hadden ze het bij debatten altijd over referendums. Wij willen het referendum, wij willen het referendum rrefferrenndumss, refrefre.... Je werd er moedeloos van. En dan doodleuk de uitslag van het belangrijkste referendum (en het eerste?) naast je neer leggen. Dan kan ik zo'n partij niet meer serieus nemen.
ja het was juist ook heel mooi want ik vond het zielig, misschien is zielig dan niet het goede woord ervoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vond het bijna poëtisch![]()
Stond er zelf serieus van de kijken dat ik dat zo even neer typte
dat heb ik vanavond ook nog gedaan toen iedereen weg wasquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Inodder is weer aan het timetravellen.
heul nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Inodder is weer aan het timetravellen.
ik begin nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:36 schreef Inodder het volgende:
Kan al dat politieke geneuzel niet gewoon in POL ergens?
Kunnen we het hier weer gewoon over Neuken hebben...
Ik ging gewoon weer verder nadat ik even andere dingen gedaan had bij mijn laatst gequote post...quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik begin niet![]()
allemaal ff opletten![]()
ik ben er NIET over begonnen dit keer
jaha kan je niet zien dat het gewoon een flauw grapje wasquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik ging gewoon weer verder nadat ik even andere dingen gedaan had bij mijn laatst gequote post...
Neuhquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jaha kan je niet zien dat het gewoon een flauw grapje was
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:36 schreef Inodder het volgende:
Bindend of niet bindend, dat zijn excuses als ze het referendum zo belangrijk vinden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het was dus geen belangrijk referendum, aangezien er geen bindende consequenties aan vast zaten,omdat dat 6 jaar eerder door de VVD was tegengehouden, terwijl dat toendertijd een van de speerpunten van d66 was.
Als je voor invoering van het referendum bent dan is dat niet omdat je wil weten wat je achterban ergens van vindt. Je doet dat om te weten wat het volk vindt en stelt daar je beleid op in.quote:Oud zeer....Politieke spelletjes... en met het zetelaantal van d66 hadden ze die nee ook niet af kunnen dwingen aangezien de Pvda, GL, en klein christelijk ook voor waren.
Waarschuw me even als 1 van de dames nog erotische plaatjes van haarzelf hier geplaatst heeft.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:36 schreef Inodder het volgende:
Hier heb je een kwartje hahaha!quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Snel! Rennen! Hier heb je een dubbeltje, vangen!
ijsmeis.rarquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarschuw me even als 1 van de dames nog erotische plaatjes van haarzelf hier geplaatst heeft.
ok ok ok ik wilde er niet over beginnen omdat ik niet als een aandachtshoer wil overkomenquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarschuw me even als 1 van de dames nog erotische plaatjes van haarzelf hier geplaatst heeft.
Je hebt Soury gezien?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
i told you so!!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:13 schreef Inodder het volgende:
Wie opperde nou zojuist cadmium?
Dat was het dus idd!
Jaren naar de rar gezocht... nooit kunnen vinden...quote:
hahaha je eerste post op fok!quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:44 schreef Baconbus het volgende:
Ik hou van mensen als Billy, die constant praten zonder iets te zeggen of te menen.
mijn eerste post!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:31 schreef Joezi het volgende:
Mensen horen niet in een groep te leven, dat wordt me weer erg duidelijk. Forever Alone!
Send it baby.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ok ok ok ik wilde er niet over beginnen omdat ik niet als een aandachtshoer wil overkomen
maar jij stond inderdaad op het lijstje en ik ben jou vergeten van de week![]()
en daar voel ik me best wel schuldig over al heel de avond na de eerste opmerking die ik las
ze beloven van alles maar ik heb nog geen teen gezien![]()
terugleesnerd alarm ja![]()
en nu weet ik niet wat ik moet doen
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dacht dat er hier meer mijn vriendjes en vriendinnetjes warenen jij ook ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |