Wat is jouw reaguurders naam daar?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Van de EU mag de uitslag pas bekend worden als alle landen gestemd hebben. Dat is zondag geloof ik. Maar Geenstijl heeft een actie opgezet en mensen gevraagd bij de telling in de stembureaus aanwezig te zijn. Dus van hun kan je al snel een voorlopige uitslag verwachten.
Ik bekijk de site wel eens maar heb me nooit ingeschreven. Het is veel leuker met mensen te discussiëren die een andere mening hebben.quote:
Zat er vroeger wel op toen het nog niet zo politiek sneu was.. Als humor vond ik het wel leuk, maar mensen nemen die bagger daar nu echt serieusquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik bekijk de site wel eens maar heb me nooit ingeschreven. Het is veel leuker met mensen te discussiëren die een andere mening hebben.
Koning alexander weer de absolute macht geven net als vroegerquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik bekijk de site wel eens maar heb me nooit ingeschreven. Het is veel leuker met mensen te discussiëren die een andere mening hebben.
Sinds Pownews, waar ik vaak naar kijk, kom ik niet zo vaak meer op die site.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zat er vroeger wel op toen het nog niet zo politiek sneu was.. Als humor vond ik het wel leuk, maar mensen nemen die bagger daar nu echt serieus
Dat zien mensen ook niet meer als komedie.. Maar soms wel hilarisch hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Sinds Pownews, waar ik vaak naar kijk, kom ik niet zo vaak meer op die site.
Willem Alexander als Wereldkoning!quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Koning alexander weer de absolute macht geven net als vroeger![]()
Allemaal pulp dat pownewsquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat zien mensen ook niet meer als komedie.. Maar soms wel hilarisch hoor
Snap ook echt niet waarom politici ze überhaupt nog te woord staan, dat is toch niet verplicht?quote:
Nee volgens mij nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Snap ook echt niet waarom politici ze überhaupt nog te woord staan, dat is toch niet verplicht?
Jij hebt liever dat die linkse ja-knikkers politici interviewen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Snap ook echt niet waarom politici ze überhaupt nog te woord staan, dat is toch niet verplicht?
Lol kom op alles is geknipt en geplakt en met voorbedachte rade. Dat is zelfs uitgelekt door Powjanneke.quote:
Decennia-lang is de media links geweest. Het is even wennen voor je maar nu kan je sommige onderwerpen is vanuit een ander gezichtsveld zien.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die van jouw mischien niet rottig bedoeld
Knippen en plakken doen ze allemaal. Serieuze onderwerpen rommelen ze niet mee.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lol kom op alles is geknipt en geplakt en met voorbedachte rade. Dat is zelfs uitgelekt door Powjanneke.
Gewoon op een normale manierquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat die linkse ja-knikkers politici interviewen?
maar dit is gewoon niet serieus te nemen. En Nederland heeft eigenlijk maar 1 keer een links kabinet gehad.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Decennia-lang is de media links geweest. Het is even wennen voor je maar nu kan je sommige onderwerpen is vanuit een ander gezichtsveld zien.
Hopenlijk open ik eindelijk mijn ogenquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Decennia-lang is de media links geweest. Het is even wennen voor je maar nu kan je sommige onderwerpen is vanuit een ander gezichtsveld zien.
Alle grote debatten en andere politieke programma's zijn LIVEquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Knippen en plakken doen ze allemaal. Serieuze onderwerpen rommelen ze niet mee.
ipv "img" typ je "cimg".quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:43 schreef Joezi het volgende:
[..]Nice. Hoe doet je dat centraal uitlijnen?
Nice trick! Had t zelf al eens geprobeerd maar zag het voor het eerst nu, dat het ook echt konquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
ipv "img" typ je "cimg".
(en voor links uitlijnen "limg" en voor rechts "rimg")
Hahaha hij zei rim.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |