Precies.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:15 schreef Joezi het volgende:
[..]Hail Gert! Nee niet anti, wel voor alle transparantie en tegen corruptie.
Piratenpicca in de OPquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies.
En voor eenheid op gebieden waarop dat zin c.q. meerwaarde heeft. Geen "USE" willen worden.
denk nog van de vorige scquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:39 schreef Jian het volgende:
Goed, dan zal ik het maar zeggen, waarom DAT stadion in de op
Gloeilampenschuur ingewisseld voor geile pira.quote:
Je bent tegen corruptie maar je wil wel dat corrupte landen als Italie, Roemenie, Griekenland mede bepalen hoe ons geld verdeeld wordt en welke wetten hier ingevoerd worden. Moet je eens naar de corruptie-index kijken waar dat soort landen staat.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Gloeilampenschuur ingewisseld voor geile pira.
Maar de meerderheid valt best meequote:Op donderdag 22 mei 2014 17:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je bent tegen corruptie maar je wil wel dat corrupte landen als Italie, Roemenie, Griekenland mede bepalen hoe ons geld verdeeld wordt en welke wetten hier ingevoerd worden. Moet je eens naar de corruptie-index kijken waar dat soort landen staat.
http://www.transparency.org/cpi2012/results
Van de EU mag de uitslag pas bekend worden als alle landen gestemd hebben. Dat is zondag geloof ik. Maar Geenstijl heeft een actie opgezet en mensen gevraagd bij de telling in de stembureaus aanwezig te zijn. Dus van hun kan je al snel een voorlopige uitslag verwachten.quote:
dat mag van mij hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga een partij programma maken en naar jullie dmen
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat mag van mij hoorwel met pics dan
ok, dat is lang wachten dan en ik zal Geenstijl in de gaten houdenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Van de EU mag de uitslag pas bekend worden als alle landen gestemd hebben. Dat is zondag geloof ik. Maar Geenstijl heeft een actie opgezet en mensen gevraagd bij de telling in de stembureaus aanwezig te zijn. Dus van hun kan je al snel een voorlopige uitslag verwachten.
Dat corrupte ondemocratische tuig in Brussel bepaalde ff dat we in Nederland tot zondag moesten wachten om de uitslag bekend te maken maar de Nederlandse rechter heeft in een kort geding uitgesproken dat we ons daar helemaal niet aan hoeven te houden. Vandaar die actie van Geenstijl.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ok, dat is lang wachten dan en ik zal Geenstijl in de gaten houdenthanks voor de info
lachen man, dat vind ik dan wel weer een goede actiequote:Op donderdag 22 mei 2014 17:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat corrupte ondemocratische tuig in Brussel bepaalde ff dat we in Nederland tot zondag moesten wachten om de uitslag bekend te maken maar de Nederlandse rechter heeft in een kort geding uitgesproken dat we ons daar helemaal niet aan hoeven te houden. Vandaar die actie van Geenstijl.
Ach voordeel voor jou is dat je in de toekomst nog heel vaak met je Hail Hydra-vlag kan zwaaien door dit groeiende EU-monster.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar de meerderheid valt best meeEn het is niet ONS geld, al het geld is van de Duivel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |