denk niet dat dwc een half miljoen heeft em dat heb ik zelf ook niet, maar idd.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Niet alleen om de acties, het Nederlandse depositogarantiestelsel staat garant tot 100.000 euro per rekeninghouder per bank.
Wat betekent dat als een bank omvalt en je er 500.000 euro hebt gestald dat je er maar 100.000 euro van terugziet.
Maar als je 5 rekeningen opent bij 5 verschillende banken en op elk 100.000 zet dan staat de staat garant voor al je spaartegoeden.
Ofcourse. Ja man tijd vliegtquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bedoel je van Pharrell ft. Clipse? Shittt, 2006 alweer zie ik staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou niet beide paren tegelijkertijd wassen.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:54 schreef Modus het volgende:
Jordans kunnen wel in de wasmachine. Binnenzool en veters eruit halen, elke schoen in een kussensloop doen, de sloop goed strak dichtknopen met 1 van de veters (beide veters meewassen anders krijg je kleurverschilORLY
), 30 graden en hup.
Ze daarna goed laten drogen, schoenen helemaal openvouwen en tong zo ver mogelijk naar buiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou niet beide paren tegelijkertijd wassen.
En altijd het laatste woord.
Ja straks wordt Veer ontslagen omdat ze 2 dagen met die lap uit haar giechel op school rondliep en dan heb ik het natuurlijk weer gedaan11!!!!quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Wat erna kwam kon natuurlijk niet missen.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:54 schreef Modus het volgende:
Jordans kunnen wel in de wasmachine. Binnenzool en veters eruit halen, elke schoen in een aparte kussensloop doen, de sloop goed strak dichtknopen met 1 van de veters (beide veters meewassen anders krijg je kleurverschilORLY
), 30 graden en hup.
Ze daarna goed laten drogen, schoenen helemaal openvouwen en tong zo ver mogelijk naar buiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kki die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou niet beide paren tegelijkertijd wassen.
Maarre, binnenzool? Zit die los dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar thanks topperAls ze morgen nog meuren zal ik het ff proberen.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Verdomme dit gaat te verquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja straks wordt Veer ontslagen omdat ze 2 dagen met die lap uit haar giechel op school rondliep en dan heb ik het natuurlijk weer gedaan11!!!!.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kki die spoiler
Maarre, binnenzool? Zit die los dan?Binnenzool zit 9 van de 10x los ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar thanks topperAls ze morgen nog meuren zal ik het ff proberen.
Sowieso bij de fakes die jij gekocht hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Binnenzool zit 9 van de 10x los ja.
Sowieso bij de fakes die jij gekocht hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: