Heb ze nog nooit op mijn tong gehad. Wel binnenkant wang.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eet ik veel nu
Aften zijn pijnlijke plekken op de tong Kloonhommel. Ze doen fucking zeer.
Oooo, die! Ja ik ook. Tis wel erg lang geleden, schijnbaar eet ik gezond genoeg.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb ze nog nooit op mijn tong gehad. Wel binnenkant wang.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dit is niet de optimale hoek voor jouw kin
Heb zin in kipcorn. ;squote:
YOLO toch? En misschien ook een satekroketje?quote:
Satékroket? Gatverdamme man.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:36 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Yolo toch? En misschien ook een satekroketje?
Best jammer dit, dacht dat we een match waren. Het ga je goed.quote:
Jou ook.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:38 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Best jammer dit, dacht dat we een match waren. Het ga je goed.![]()
West valt volgens mij wel mee, maar Malburgen is verder wel een pauperwijk ja.quote:
Ik hoot juist dat west het ergst is.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
West valt volgens mij wel mee, maar Malburgen is verder wel een pauperwijk ja.
Kan ook maar zo, kom daar nooit eigenlijk. Voor zover ik weet zijn ze daar nu allemaal nieuwbouw uit de grond aan het stampen om het maar een beetje redelijk te krijgen, maar de rest zal wel ellende zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:52 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik hoot juist dat west het ergst is.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:57 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
YOLO.
Stuur dan een bericht erachteraan van joh, ik moest ineens aan je denken en besloot ff te kijken of ik je kon vinden op FB en ja hoor....
Ach ja gedaan #yolo.quote:
Zou ik niet doen. Ik moet nog b slapenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wekker gaat over 25 min maar geen nut meer om dan te gaan doorslapen nog
Lekkerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Ik moet nog b slapen
Ja, vind je?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is dit nou een geslaagd Tinder gesprek?
Dat is toch een compliment of niet dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, vind je?''Je hebt echt een leuk hoofd''.
![]()
In zekere zin wel ja. Wel een aparte. Als Mortaxx zijn pik laat zien ben ik benieuwd of ze nog steeds zo stoer doet!! Vuige slet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat is toch een compliment of niet dan?
Is dat normaal op Tinder, eerst iemand complimenteren met z'n hoofd en dan lachen op de reeds gestuurde dickpic?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
In zekere zin wel ja. Wel een aparte. Als Mortaxx zijn pik laat zien ben ik benieuwd of ze nog steeds zo stoer doet!! Vuige slet.
Doe nou niet alsof je nog nooit op die links geklikt heb die ik je steeds dm.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Nee. Ik zal misschien een keer Tinder gesprekje van mij uploaden. Slaan meestal nergens opHeb overigens nog nooit een dickpic gestuurd
Jij wel?
Maar upload eens een Tinder gesprek, ik heb het idee dat ik op dat vlak heel veel van je kan leren, je bent altijd zo succesvol bij de ladies.quote:
Zit op werk broeder.. wellicht vanavond. Heb straks mijn 2e datequote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar upload eens een Tinder gesprek, ik heb het idee dat ik op dat vlak heel veel van je kan leren, je bent altijd zo succesvol bij de ladies.
Oh ok, ik kan niet wachten, tips and tricks. Vooral dat laatste ben ik bang voorquote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zit op werk broeder.. wellicht vanavond. Heb straks mijn 2e date
never aardigquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:23 schreef Chloroform het volgende:
Ligt iedereen al te slapen ofzo, tering.
Neem je weer rot fruit mee?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zit op werk broeder.. wellicht vanavond. Heb straks mijn 2e date
Is toch leuk zo'n complimentquote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is dit nou een geslaagd Tinder gesprek?
Ik zeg ook niet van niet, het is BT die zich er over verbaasd. Maar na zo'n gesprek mag je d'r dus op of zo?quote:
Idd... maarjaquote:
Hehe.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd... maarja
if when you are the lion, biggere compliments are for awaiting to you
bitch plsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Niet de leeuw haten als je een schaapje bent ;D
Nee dat duurt nog wel evenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet van niet, het is BT die zich er over verbaasd. Maar na zo'n gesprek mag je d'r dus op of zo?
Anushapper.quote:
Relaxed wel, beetje babbelen, doch lijkt het me helemaal niks, zo via een foto een keuze maken e.d.quote:
Haha, net alsof het marktplaats is en hij een auto koopt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Relaxed wel, beetje babbelen, doch lijkt het me helemaal niks, zo via een foto een keuze maken e.d.
al koffie gezet?quote:
Nou ja, ik bedoel dat je eerste kennismaking een foto is en niet meer. Dat lijkt me niet leuk. Al was het maar omdat mensen zich op foto's vaak heel anders voordoen dan dat ze daadwerkelijk zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha, net alsof het marktplaats is en hij een auto koopt.
niet zo slim he.quote:
ja maar zonder etenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet zo slim he.
hebben jullie een kantine?
moet kunnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja maar zonder eten
ik fiets in de pauze wel even naar de supermarkt.
Ik fiets in 7 min naar huisquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet kunnen.
hebben hier vlakbij gelukkig een groot tankstation met broodjes en snacks enzo
Ik ben nog knapper in het echtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel dat je eerste kennismaking een foto is en niet meer. Dat lijkt me niet leuk. Al was het maar omdat mensen zich op foto's vaak heel anders voordoen dan dat ze daadwerkelijk zijn.
Tenminste, zo werkt het toch?![]()
hmm, nee, als ik naar huis moest rijden zou de pauze om zijn als ik daar aan kwamquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik fiets in 7 min naar huis
Haal ik lekkere broodjes en dan peuzel ik het op tijdens werktijd.
#yolo #jummie #goodlife #Idontcare
#hardlifequote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, nee, als ik naar huis moest rijden zou de pauze om zijn als ik daar aan kwam
En dan zo'n grote zonnebril, dan sta ik al doodsangsten uit.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Meisjes vaak niet. Die zijn goed in foto's maken.
en de rest van de dag alleen ellendequote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
#hardlife
Die 7 min fietsen zijn dan ook echt het enige pluspunt aan mijn stage
Maar het kan ook andersom. Laatst zag ik een pf van een meisje waar ze hartstikke scheel lijkt te kijken en haar hoofd lijkt daardoor heel alienachtig.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En dan zo'n grote zonnebril, dan sta ik al doodsangsten uit.
beter.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er zijn nu maar 3 medewerkers op kantoor van de 11. Lekker rustig
nog 7 weken tot ik vakantie heb en de huissleutel krijgquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:26 schreef xcachet het volgende:
Nog 20 dagen stage hierna. Of 21.
Ik tel al af
Zin in?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog 7 weken tot ik vakantie heb en de huissleutel krijg
kun je vanuit je stage "per ongeluk" nog wat bouwmaterialen bij mij bezorgen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |