quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Voordeel is dat je dan minder dik wordt dan je denkt..
Tuurlijk wel, komniefrontenquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik eet geen KFC meerquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat een lul is het ook, hè. Samen een bucket kieren?
Beetjequote:
Liever haar kier volemmeren.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat een lul is het ook, hè. Samen een bucket kieren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben echt dol op die hot wings maar ik kan KFC niet handelen sorryquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Liever haar kier volemmeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godsammi nog aan toe zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Liever haar kier volemmeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
Zijn er nadelen aan een spaarrekening? (quote:
Omdat veel mensen niet sparen. Opgelost.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zijn er nadelen aan een spaarrekening? ()?
Was m'n pinpas kwijtgeraakt kwam ik vanmorgen achter, laten blokkeren en nieuwe aangevraagd enz. en die mevrouw zei toen van 'als ik je toch aan de lijn heb, ik zie dat je een aardig bedrag op je betaalrekening hebt staan, wil je niet dat ik een spaarrekening voor je open?'. Bleek niks te kosten en kreeg te horen dat ik de 1e 3 maanden 1,7% rente kreeg en daarna 1,6%. Dacht 'why the fuck not' en deed het.
Nu bedenk ik me, waarom heeft niet iedereen dan een spaarrekening?
Verkapte ''kijk-mij-veel-geld-op-de-bankrekening-hebben-staan'' post.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was m'n pinpas kwijtgeraakt kwam ik vanmorgen achter, laten blokkeren en nieuwe aangevraagd enz. en die mevrouw zei toen van 'als ik je toch aan de lijn heb, ik zie dat je een aardig bedrag op je betaalrekening hebt staan, wil je niet dat ik een spaarrekening voor je open?'. Bleek niks te kosten en kreeg te horen dat ik de 1e 3 maanden 1,7% rente kreeg en daarna 1,6%. Dacht 'why the fuck not' en deed het.
Iedereen heeft een spaarrekening.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet?quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Omdat veel mensen niet sparen. Opgelost.
gr gr
Smoelwerk houden a courgette.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Verkapte ''kijk-mij-veel-geld-op-de-bankrekening-hebben-staan'' post.
Je bedoelt gewoon een standaard betaalrekening? Maar daar krijg je geen rente overquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iedereen heeft een spaarrekening.
Dan wel een waar je altijd van terug kan halen. Ook nice als ze je proberen te skimmen ofzo, bij de spaarrekening kunnen ze niet komen.
Ho ho, ik ben geen A_F.quote:Wat mensen mer meer geld ook doen is een rekening bij elke bank openen. Geld heen en weer schrijven vpor acties (als je nu zoveel spaart krijg je extra rente) enzo.
Ja gewone betaalrekeningen bij andere banken, en als er geen actie is blijft het op je spaarrekening.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon een standaard betaalrekening? Maar daar krijg je geen rente over. En ben al 's geskimmed idd (KLB / Godverdetyfus, ik ben geskimd.), toen boden ze het ook al aan ja, zou er toen wel naar kijken, niet meer gedaan
.
[..]
Ho ho, ik ben geen A_F.
Eh, nee?quote:
"Geld moet rollen" en dus altijd evenveel uitgeven als wat je binnenkrijgt, doen veel mensen. Of omdat mensen simpelweg niks overhouden per maand, ook zonder dat ze echt rare uitgaven doen. Of er wel aan gedacht maar denken dat het veel gedoe is enzo en dus laat maar.quote:
behalve zwervers natuurlijkquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Eh, nee?
[..]
"Geld moet rollen" en dus altijd evenveel uitgeven als wat je binnenkrijgt, doen veel mensen. Of omdat mensen simpelweg niks overhouden per maand, ook zonder dat ze echt rare uitgaven doen. Of er wel aan gedacht maar denken dat het veel gedoe is enzo en dus laat maar.
Of nog andere redenen..
Huh, wat?quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
en als er geen actie is blijft het op je spaarrekening.
Nouja, nu krijg ik er iig rente voor, voorheen lag het er weg te rotten eigenlijkquote:Maar 1.5, de inflatie is hoger. Je verliest op sparen. Helaas.
Ja, dit had ik dus tot vanmiddagquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:03 schreef Modus het volgende:
Of er wel aan gedacht maar denken dat het veel gedoe is enzo en dus laat maar.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet?
[..]
Smoelwerk houden a courgette.
Komt door Mur heuheuhehequote:Op donderdag 22 mei 2014 21:11 schreef wickedmen het volgende:
Ik krijg een malware melding bij deze topic?
quote:
Maakt niet uit. Zo vaak gehoord en vind 'm nog steeds vetquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]. Alweer oud though. Dit is die nieuwe
.
Niet alleen om de acties, het Nederlandse depositogarantiestelsel staat garant tot 100.000 euro per rekeninghouder per bank.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iedereen heeft een spaarrekening.
Dan wel een waar je altijd van terug kan halen. Ook nice als ze je proberen te skimmen ofzo, bij de spaarrekening kunnen ze niet komen.
Wat mensen mer meer geld ook doen is een rekening bij elke bank openen. Geld heen en weer schrijven vpor acties (als je nu zoveel spaart krijg je extra rente) enzo.
Hoor die flow op 3:09 nog een keer man gekquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Zo vaak gehoord en vind 'm nog steeds vet![]()
Hmm voel 'm wel een heel klein beetje maar nog niet echt genoeg. Beetje zoals CB die in je getreden is hehehehehehe.
#feitjesdiejekentsindsicesavequote:Op donderdag 22 mei 2014 21:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Niet alleen om de acties, het Nederlandse depositogarantiestelsel staat garant tot 100.000 euro per rekeninghouder per bank.
Wat betekent dat als een bank omvalt en je er 500.000 euro hebt gestald dat je er maar 100.000 euro van terugziet.
Maar als je 5 rekeningen opent bij 5 verschillende banken en op elk 100.000 zet dan staat de staat garant voor al je spaartegoeden.
Ok ik ben over. Heb je fatsoenlijke versie voor download zonder dat gezwets in 't begin?quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoor die flow op 3:09 nog een keer man gek!
Deze blijft ook chill, kende 'm door dat filmpje waarop Kanye zo wasted zat te leanen in de club.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ok ik ben over. Heb je fatsoenlijke versie voor download zonder dat gezwets in 't begin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Thank youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:35 schreef VeerEli het volgende:
OMG ineens voel ik 'm hoor. Fucking harde beat
Ik neem de vergelijking met CB z'n slurfje terug
quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:42 schreef VeerEli het volgende:
En gaarne met fatsoenlijke boxen op fatsoenlijk volume ipv met crappy laptopgeluid
quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]Ik krijg een malware warning van die linkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoorde hem voor 't eerst knetterhard op fucking goeie speakers in m'n bf z'n huis, ging helemaal enthousiastquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Denken dat ik op een laptop zit als ik een PC binnen bereik heb.
Klinkt wel lekker, laid back zomertrack. Zou je ook op 69'en.
ik ookquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik krijg een malware warning van die link
Oh hij is de boosdoenerquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik krijg een malware warning van die link
denk niet dat dwc een half miljoen heeft em dat heb ik zelf ook niet, maar idd.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Niet alleen om de acties, het Nederlandse depositogarantiestelsel staat garant tot 100.000 euro per rekeninghouder per bank.
Wat betekent dat als een bank omvalt en je er 500.000 euro hebt gestald dat je er maar 100.000 euro van terugziet.
Maar als je 5 rekeningen opent bij 5 verschillende banken en op elk 100.000 zet dan staat de staat garant voor al je spaartegoeden.
Ofcourse. Ja man tijd vliegtquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bedoel je van Pharrell ft. Clipse? Shittt, 2006 alweer zie ik staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou niet beide paren tegelijkertijd wassen.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:54 schreef Modus het volgende:
Jordans kunnen wel in de wasmachine. Binnenzool en veters eruit halen, elke schoen in een kussensloop doen, de sloop goed strak dichtknopen met 1 van de veters (beide veters meewassen anders krijg je kleurverschilORLY
), 30 graden en hup.
Ze daarna goed laten drogen, schoenen helemaal openvouwen en tong zo ver mogelijk naar buiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou niet beide paren tegelijkertijd wassen.
En altijd het laatste woord.
Ja straks wordt Veer ontslagen omdat ze 2 dagen met die lap uit haar giechel op school rondliep en dan heb ik het natuurlijk weer gedaan11!!!!quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Wat erna kwam kon natuurlijk niet missen.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:54 schreef Modus het volgende:
Jordans kunnen wel in de wasmachine. Binnenzool en veters eruit halen, elke schoen in een aparte kussensloop doen, de sloop goed strak dichtknopen met 1 van de veters (beide veters meewassen anders krijg je kleurverschilORLY
), 30 graden en hup.
Ze daarna goed laten drogen, schoenen helemaal openvouwen en tong zo ver mogelijk naar buiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kki die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou niet beide paren tegelijkertijd wassen.
Maarre, binnenzool? Zit die los dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar thanks topperAls ze morgen nog meuren zal ik het ff proberen.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Verdomme dit gaat te verquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja straks wordt Veer ontslagen omdat ze 2 dagen met die lap uit haar giechel op school rondliep en dan heb ik het natuurlijk weer gedaan11!!!!.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kki die spoiler
Maarre, binnenzool? Zit die los dan?Binnenzool zit 9 van de 10x los ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar thanks topperAls ze morgen nog meuren zal ik het ff proberen.
Sowieso bij de fakes die jij gekocht hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Binnenzool zit 9 van de 10x los ja.
Sowieso bij de fakes die jij gekocht hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Binnenzool zit 9 van de 10x los ja.
Sowieso bij de fakes die jij gekocht hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Cultureel iets. Ouders in/met pijn/schaamte slaan in onze landen op hun knieën tijdens 't wenen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik snap het woord, maar niet waar de uitdrukking vandaan komt. Hoe bedoelen ze dat?![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Rawberry.
Maar wonen jullie samen? Wat leuk. En snel eigk.
Waar was je?Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_![]()
ah dat wist ik niet. Grappig dat dat zo verschiltquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Cultureel iets. Ouders in/met pijn/schaamte slaan in onze landen op hun knieën tijdens 't wenen.![]()
![]()
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Vandaar dus dat mijn pa de uitdrukking u kunt beter uw dochter slaan dan uw knieën heeft toegepast.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
ah dat wist ik niet. Grappig dat dat zo verschilt![]()
![]()
zouden meer ouders moeten doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vandaar dus dat mijn pa de uitdrukking u kunt beter uw dochter slaan dan uw knieën heeft toegepast.zie echt teveel kinderen die een paar klappen nodig hebben
![]()
Ahhhhh damn, een leuke meid op FB gevonden die gisteren bij ons hangde maar zelf niet mee gesproken.
Nu kan ik haar toevoegen om contact te maken maar is te hoog freak gedachte.![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:46 schreef wickedmen het volgende:
Ahhhhh damn, een leuke meid op FB gevonden die gisteren bij ons hangde maar zelf niet mee gesproken.
Nu kan ik haar toevoegen om contact te maken maar is te hoog freak gedachte.____
Inb4 lijst.![]()
Zomaar vanuit het niets? Waarom overkomt mij dat nou nooit? Alleen slechte mensen krijgen alle goede dingen in het leven.quote:
Agree.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
zouden meer ouders moeten doenzie echt teveel kinderen die een paar klappen nodig hebben
![]()
![]()
Gun me dit man zeikerd.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zomaar vanuit het niets? Waarom overkomt mij dat nou nooit? Alleen slechte mensen krijgen alle goede dingen in het leven.![]()
YOLO.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:46 schreef wickedmen het volgende:
Nu kan ik haar toevoegen om contact te maken maar is te hoog freak gedachte.
Stuur dan een bericht erachteraan van joh, ik moest ineens aan je denken en besloot ff te kijken of ik je kon vinden op FB en ja hoor....Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
"Ey, was gezellig he gister. Ik dacht ik voeg je even toe, dan mag ik misschien in je broekje. Gr gr"quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:46 schreef wickedmen het volgende:
Nu kan ik haar toevoegen om contact te maken maar is te hoog freak gedachte.
Instawin![]()
![]()
Nee, je gunt mij ook helemaal niets kutwijf.quote:Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Hoezo? Voeg gewoon toe.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:46 schreef wickedmen het volgende:
Nu kan ik haar toevoegen om contact te maken maar is te hoog freak gedachte.![]()
nee maar wel fucked up. Kutdingen. Meer groente etenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:03 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb aften op mijn tong. Ben ik nou goor?![]()
Geen idee wat aften is, geen zin om te googlen.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Eet ik veel nuquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee maar wel fucked up. Kutdingen. Meer groente eten
Aften zijn pijnlijke plekken op de tong Kloonhommel. Ze doen fucking zeer.![]()
Klinkt idd kut. Zie je wel dat een leven hebben buiten FOK! ongezond is.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eet ik veel nu
Aften zijn pijnlijke plekken op de tong Kloonhommel. Ze doen fucking zeer.
Trusten.
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: