En andere users die (ex-)crewleden satisfyen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:17 schreef BlauweTijger het volgende:
Moira bashen levert je een vakantie op?
leer lezenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:17 schreef BlauweTijger het volgende:
Moira bashen levert je een vakantie op?
Rawberry.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:18 schreef Moira. het volgende:
Van wie is die Yiha nou eigenlijk een kloon, dan?
monopolyquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:18 schreef Moira. het volgende:
Iemand die 50 DM's verstuurd om later te zeggen dat die persoon een kut hoer is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:18 schreef Moira. het volgende:
Oh die ken ik ook niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Rawberry.
Maar wonen jullie samen? Wat leuk. En snel eigk.
watquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Iemand die 50 DM's verstuurd om later te zeggen dat die persoon een kut hoer is.
Ach als het goed voelt en het goed gaatquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh die ken ik ook niet.
JupJa na een jaartje. Ik zou anders op kamers gaan en hij moest ook iets nieuws hebben, dus kun je net zo goed gelijk iets voor met z'n 2en uitzoeken als 't goed gaat.
So far so good iig
Zou jij ook niet weer gaan samenwonen o.i.d.?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ach als het goed voelt en het goed gaat
Deed je hem niet dicht? dan mijn excuses.quote:
Ja precies, de eerste ruzie moet nog komenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ach als het goed voelt en het goed gaat
Hoi Stimoquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Rawberry.
Maar wonen jullie samen? Wat leuk. En snel eigk.
ass i am a lion i needs te be heured by the sheeps otterwise i am not of no usagequote:
Ah, op die fiets.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ass i am a lion i needs te be heured by the sheeps otterwise i am not of no usage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |