waarom je leeft in een vrij landquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:33 schreef Troeta het volgende:
[..]
En toch moeten we wel uitkijken hier als mensen steeds screenshotjes gaan plaatsen.
dat is gewoon zoeken daar zijn de meesten veelal zeer goed in, laat je niet gek maken collega, je bent tenminste eerlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn he?![]()
Als een proces beschrijving al in kwaad daglicht zetten is....
En er is wel weer selectief gescreenshot, vlak daarna wordt nog gezegd dat het lanceren en in de tas kiepen een overdreven uitspraak is.
Lijkt mij ook heel logisch, zowel voor de voorbereiders als voor de bezorgers. Voor een aantal wijken die ik vaak doe heb ik voor collega's lijstjes gemaakt met waar ik het zelf handig vind om mijn fiets neer te zetten en welke bundels ik dan meeneem.quote:Eigenlijk zou het heel logisch zijn om in de klapper gewoon streepjes toe te voegen voor welke straatdelen wel bij elkaar gevoegd kunnen worden.
Maar dat is misschien weer te simpel gedacht.
Ook in een vrij land heb je regels.quote:
Yup, was vrij restrictief meen ik me te herinneren. Was in de geest van: niks negatief over het bedrijf en alles wat er aan verwant is, nooit, never.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:58 schreef VixenFromHell het volgende:
Heb wel eens een documentje oid gezien met een soort van gedragsregels mbt social media en dergelijke
Fuck datquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:07 schreef VixenFromHell het volgende:
Had er vandaag een tijdschrift bij zitten waar dus mooi achter het adres stond: brievenbus voordeur. Nou is dit een heel lang stuk met allemaal bruggetjes om bij de huizen te komen, waar ze op een gegeven moment dus allemaal buitenbussen hebben gekregen aan de straat. Wat zouden jullie doen? Ik heb het gewoon in de buitenbus gegooid hoorkan makkelijk zo al die busjes ingooien, dan ga ik echt niet voor eentje naar de voordeur toe.
En een beetje uitkijken wat je op internet doet is sowieso wel handig
En nu nog de tijd hebben om het te lezen...quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:44 schreef ophaling10 het volgende:
kwam dit tijdens de bezorging tegen, op het te bezorgen poststuk stond de url
http://www.tijdschrift.nl/giga
spotgoedkoop, let wel meer voor de dames dan de heren
Digitale edities. Mweh laat dan maar zitten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:44 schreef ophaling10 het volgende:
kwam dit tijdens de bezorging tegen, op het te bezorgen poststuk stond de url
http://www.tijdschrift.nl/giga
spotgoedkoop, let wel meer voor de dames dan de heren
het zijn wel de killers voor de bezorgbedrijvenquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Digitale edities. Mweh laat dan maar zitten.
Hm wat ik gezien had was niet zo streng. Geen onwaarheden vertellen, geen dingen echt uit naam van het bedrijf plaatsen, en eerst nadenken voor je wat plaatst. Zulke dingen iig. Kan me niet herinneren dat er verder echt beperkingen in stondenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:42 schreef lololo het volgende:
[..]
Yup, was vrij restrictief meen ik me te herinneren. Was in de geest van: niks negatief over het bedrijf en alles wat er aan verwant is, nooit, never.
Daarbij doe ik het in de voordeur als ik alleen folders heb en anders alles in de buitenbusquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:45 schreef lololo het volgende:
[..]
Fuck datEerste bus die ik tegenkom gaat de post in. Wil je dat niet, dan verwijder je 'm of plak je 'm dicht.
Ook verschillende keren gezien: briefje op de buitenbus met "reclame/folders in de binnenbus". Ook straal genegeerd altijd
er wordt al een onwaarheid verteld : postbodequote:Op donderdag 22 mei 2014 18:58 schreef VixenFromHell het volgende:
https://twitter.com/Spieg(...)848985878528/photo/1
Ik moest lachen![]()
Niet normaal dat iemand er zo bij loopt en dan ook nog zo'n antwoord geeft, uiteraard.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:00 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
er wordt al een onwaarheid verteld : postbode
Een echte Pb doet zoiets niet, dit is wat ze zelf willen, goedkope kneuzen
Valt onder de 1406 code niemand van hier daar ook lopende?
Precies. Gewoon in de eerste bus die ik tegenkom die bij het betreffende adres hoort.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:45 schreef lololo het volgende:
[..]
Fuck datEerste bus die ik tegenkom gaat de post in. Wil je dat niet, dan verwijder je 'm of plak je 'm dicht.
Ook verschillende keren gezien: briefje op de buitenbus met "reclame/folders in de binnenbus". Ook straal genegeerd altijd
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:58 schreef VixenFromHell het volgende:
https://twitter.com/Spieg(...)848985878528/photo/1
Ik moest lachen![]()
Niet normaal dat iemand er zo bij loopt en dan ook nog zo'n antwoord geeft, uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |