*kankerquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:24 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee heb je, klappen kun je krijgen
ik wil wel een bavariajurkjequote:
Ik vond het gewoon leuk om die quote weer eens op te zoeken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weet ik. Hij heeft mij ook meermaals uitgemaakt voor vunzige en onaardige dingen in zijn overtuiging dat ik Feyenoord aanhang.
Maar ik val wel op mannen die niet vies zijn van een beetje huiselijk geweld om de relatie spannend te houden.
ohquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:28 schreef essnhills het volgende:
Het ibternet in deze trein is wel een stuk trager dan in de vorige.
ja.quote:
Calvin HArris, Fatboy Slim, Laidback Luke, A-Trak, Dillon Francis.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Calvin HArris, Fatboy Slim, Laidback Luke, A-Trak, Dillon Francis.
Verder is het bout.
Ik wilde je het rondspringen en dansen in de trein eigenlijk besparen maar als je zo gaat beginnen...quote:
HEATCLIFF!!quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wilde je het rondspringen en dansen in de trein eigenlijk besparen maar als je zo gaat beginnen...
sick individuals stonden in het voorprogramma van Avicii, was ook niet heul bijzonderquote:
Ik ga hoogstwaarschijnlijk naar Dokk'em open air. Onder andere Arkona komt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
Geen enkele artiest daar waar ik de entree voor zou willen betalen
Ik luister bijna geen house.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
sick individuals stonden in het voorprogramma van Avicii, was ook niet heul bijzonder
Metal festivals zijn er dan ook vrijwel nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
Geen enkele artiest daar waar ik de entree voor zou willen betalen
Uhm er zijn er volgens mij aardig watquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Metal festivals zijn er dan ook vrijwel niet
Zoalsquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Uhm er zijn er volgens mij aardig wat
Wat luister je dan?quote:
Genoeg hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Metal festivals zijn er dan ook vrijwel niet
Area's ja.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Genoeg hoor
wacken, werchter, dokkum, graspop enzovoorts
Minimal? Was da?quote:
SummerBreeze, Hellfest, Metalcamp, PartySan etc. etc.\quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Genoeg hoor
wacken, werchter, dokkum, graspop enzovoorts
Je hebt je weer goed ingelezen zie ik voordat je met deze 'feiten' kwamquote:
paganfest alleen die heb je momenteel alleen nog in de USAquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SummerBreeze, Hellfest, Metalcamp, PartySan etc. etc.
Oke, nooit van gehoordquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
paganfest alleen die heb je momenteel alleen nog in de USA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frankrijkquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hellfest was echt vertyft trouwens. Kut Fransen.![]()
Will do, sta altijd wel open voor nieuwe muziekquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet je Paul Kalkbrenner eens luisteren.
Nu weer even tot rust komen Essquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:48 schreef wietparkiet het volgende:
he kkcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Frankrijkbazen
Meow?!
nopequote:Op donderdag 22 mei 2014 16:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
luister je geen garage, future house of schranz?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |