Leuk dat jij dat zegt alsof er een verplichting isquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij weet meer dan dat wij weten. Nou, voor de draad ermee knul
Wat heb je te verbergenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leuk dat jij dat zegt alsof er een verplichting is
Wowowow. Hosselaarquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
met een beetje geluk fix ik die van typje zelf ook wel
Echt subtiel is deze uitnodiging ook niet meer he?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
ohja
Ik ga volgende week een baileys cheesecake maken, mits ik mijn fles nepbaileys van de lidl open kan krijgen.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt subtiel is deze uitnodiging ook niet meer he?
Hoe laat zal ik komen?
Doeiquote:
Niet echt. Zorgelijk eerder. Niet suïcidaal worden hoor, denk aan de gezamenlijk te bakken taart volgende week.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:15 schreef essnhills het volgende:
Oh, ik zit inmiddels in de intercity naar enkhuizen, ben ik ik nu hip?
Bijnaquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:15 schreef essnhills het volgende:
geen idee waar dat ligtquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:15 schreef essnhills het volgende:
waarvan aktequote:Op donderdag 22 mei 2014 16:17 schreef badschaap het volgende:
natuurkunde ging wel lekker. Was lastig, maar doenbaar.
Alleen vraag 10 was te moeilijk
Je bent zelf doenbaar. Echt een 10, mijn droomman.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:17 schreef badschaap het volgende:
Was ook de enige 5-puntenvraagquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:17 schreef badschaap het volgende:
Oh..quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Zorgelijk eerder. Niet suïcidaal worden hoor, denk aan de gezamenlijk te bakken taart volgende week.
Boeie, je blijft zitten op wiskundequote:Op donderdag 22 mei 2014 16:17 schreef badschaap het volgende:
dat klopt. En eigenlijk ook wel terecht als je het niveauverschil tussen die vraag en de rest van het examen zietquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was ook de enige 5-puntenvraag
Doei lieverdquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:19 schreef xcachet het volgende:
Ik ga mijn vrienden.
Nog een fijne dag verder.
[ afbeelding ]
So long gayboys!
Sterkte. Hopelijk kan je ze vinden haha xDquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:19 schreef xcachet het volgende:
Ik ga mijn vrienden.
[ afbeelding ]
So long gayboys!
Komt goed. Gewoon een flinke dosis Kate Bush voor het sociale contact.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh..
Maar ik ben niet suïcidaal, want ik ga straks BBQ'en op een plek waar het niet mag gaan onweren zo.
wat moet ik nog doen dan?quote:
Doenbaar. Man man man.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:17 schreef badschaap het volgende:
ik ben stage doe zo reageren grgrquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doei lieverd
En je negeert whatsapp
het is wel een badboy hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf doenbaar. Echt een 10, mijn droomman.
quote:Op maandag 20 januari 2014 00:21 schreef badschaap het volgende:
[..]
rt.
Dat kereltje.
Ach als hij zich blij voelt door jongere mensen uit te dagen, so be it.
maar ik heb over een aantal jaar wel meer geld dan hij ooit zal hebben/ een vriendin die hij toch nooit kan hebben, een huis, een baan. Of te wel typisch is je standaard autist die niks kan/wil
Ik doe nooit boodschappen bij de Jumbo.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lr spaart er 1, misschien kun je hem helpen sparen.
Doei kedvesem!quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:19 schreef xcachet het volgende:
Ik ga mijn vrienden.
[ afbeelding ]
So long gayboys!
waarom nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik doe nooit boodschappen bij de Jumbo.
Dat weet ik. Hij heeft mij ook meermaals uitgemaakt voor vunzige en onaardige dingen in zijn overtuiging dat ik Feyenoord aanhang.quote:
Ah dankje, ik voel me al weer een stuo beterderquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sterkte. Hopelijk kan je ze vinden haha xD
[..]
Komt goed. Gewoon een flinke dosis Kate Bush voor het sociale contact.
nee heb je, klappen kun je krijgenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weet ik. Hij heeft mij ook meermaals uitgemaakt voor vunzige en onaardige dingen in zijn overtuiging dat ik Feyenoord aanhang.
Maar ik val wel op mannen die niet vies zijn van een beetje huiselijk geweld om de relatie spannend te houden.
*kankerquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:24 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee heb je, klappen kun je krijgen
ik wil wel een bavariajurkjequote:
Ik vond het gewoon leuk om die quote weer eens op te zoeken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weet ik. Hij heeft mij ook meermaals uitgemaakt voor vunzige en onaardige dingen in zijn overtuiging dat ik Feyenoord aanhang.
Maar ik val wel op mannen die niet vies zijn van een beetje huiselijk geweld om de relatie spannend te houden.
ohquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:28 schreef essnhills het volgende:
Het ibternet in deze trein is wel een stuk trager dan in de vorige.
ja.quote:
Calvin HArris, Fatboy Slim, Laidback Luke, A-Trak, Dillon Francis.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Calvin HArris, Fatboy Slim, Laidback Luke, A-Trak, Dillon Francis.
Verder is het bout.
Ik wilde je het rondspringen en dansen in de trein eigenlijk besparen maar als je zo gaat beginnen...quote:
HEATCLIFF!!quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wilde je het rondspringen en dansen in de trein eigenlijk besparen maar als je zo gaat beginnen...
sick individuals stonden in het voorprogramma van Avicii, was ook niet heul bijzonderquote:
Ik ga hoogstwaarschijnlijk naar Dokk'em open air. Onder andere Arkona komt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
Geen enkele artiest daar waar ik de entree voor zou willen betalen
Ik luister bijna geen house.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
sick individuals stonden in het voorprogramma van Avicii, was ook niet heul bijzonder
Metal festivals zijn er dan ook vrijwel nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
Geen enkele artiest daar waar ik de entree voor zou willen betalen
Uhm er zijn er volgens mij aardig watquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Metal festivals zijn er dan ook vrijwel niet
Zoalsquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Uhm er zijn er volgens mij aardig wat
Wat luister je dan?quote:
Genoeg hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Metal festivals zijn er dan ook vrijwel niet
Area's ja.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Genoeg hoor
wacken, werchter, dokkum, graspop enzovoorts
Minimal? Was da?quote:
SummerBreeze, Hellfest, Metalcamp, PartySan etc. etc.\quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Genoeg hoor
wacken, werchter, dokkum, graspop enzovoorts
Je hebt je weer goed ingelezen zie ik voordat je met deze 'feiten' kwamquote:
paganfest alleen die heb je momenteel alleen nog in de USAquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SummerBreeze, Hellfest, Metalcamp, PartySan etc. etc.
Oke, nooit van gehoordquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
paganfest alleen die heb je momenteel alleen nog in de USA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frankrijkquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hellfest was echt vertyft trouwens. Kut Fransen.![]()
Will do, sta altijd wel open voor nieuwe muziekquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet je Paul Kalkbrenner eens luisteren.
Nu weer even tot rust komen Essquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:48 schreef wietparkiet het volgende:
he kkcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Frankrijkbazen
Meow?!
nopequote:Op donderdag 22 mei 2014 16:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
luister je geen garage, future house of schranz?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |