mislukt?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
Anouk? dat is toch die mislukte zangeres?
Dat is niet lief.quote:
Dan had ik wel gehuildquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kon mijn andere verbastering niet over mijn hart verkrijgen
Verder ben je buitengewoon kritisch naar mijn persoon vandaag. Dat PostNL er maar een dag langer over mag doen
kloptquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:01 schreef xcachet het volgende:
Ineens kom ik deze tegen.
Lr is van de illuminatie! ! !
[ afbeelding ]
vond het wel meevallen, al heb ik haar maar eens een minuutje of 5 gesprokenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is echt een hoer in het echt hoor![]()
sterallures dat mens
bwa bwa bwaquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
vond het wel meevallen, al heb ik haar maar eens een minuutje of 5 gesproken
en wel een lekker wijf gewoon voor der leeftijd natuurlijk
achja ieder zijn dingquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
vond het wel meevallen, al heb ik haar maar eens een minuutje of 5 gesproken
en wel een lekker wijf gewoon voor der leeftijd natuurlijk
Ik ben blij met deze uitleg en wil mij excuseren voor mijn overgevoelige gedrag. Het leven van een moderator en voornamelijk de druk die het met zich meebrengt wordt enkel wel schromelijk onderschat en dit was kennelijk de figuurlijke druppel die mij deed laten ontploffen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is niet lief.
[..]
Dan had ik wel gehuild
Ik probeer je als mod gewoon scherp te houden. Maar als je dat vervelend vindt, dan houd ik er mee op. PostNL gaat mijn pakketje al in delen leveren. Pas eind juni krijg ik mijn laatste zending. Ik wens dit behalve jou, ook mijn ergste vijand niet toe.
hoe dat danquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
flips de mijne ook sinds een half uur
Geen excuses nodig, allemaal begrijpelijk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben blij met deze uitleg en wil mij excuseren voor mijn overgevoelige gedrag. Het leven van een moderator en voornamelijk de druk die het met zich meebrengt wordt enkel wel schromelijk onderschat en dit was kennelijk de figuurlijke druppel die mij deed laten ontploffen.
Ik leef in werkelijkheid dan ook zeer met je mee omtrent de mensonterende lange levertijd van de vast en zeker schitterende en vooral stijlvolle te ontvangen producten.
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:
Spannendquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
sowiesoquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wij moeten echt een keertje jointje doen onder het genot van een biertje
Daar is weinig stiekems aanquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spannend
LR weet de mijne stiekem.natuurlijk ook
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen excuses nodig, allemaal begrijpelijk.
Ik waardeer je medeleven. Dit houdt mij sterk na het uitputtende online shoppen.
[..]
Ik zit niet tussen heloef en arachidequote:Op donderdag 22 mei 2014 16:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe zit het nou tussen die heloef en arachide
waarom post die arachide niet meerquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe zit het nou tussen die heloef en arachide
vuige FOK!slet dat het isquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:10 schreef wietparkiet het volgende:
flips gaat heel fok afsletten voor woonadressen
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom post die arachide niet meer
die was wel vermakelijk als ze boos werd
#spaarzeallemaal #levensdoelen #geenleven #ietgietoanquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:10 schreef wietparkiet het volgende:
flips gaat heel fok afsletten voor woonadressen
Toen ik hier Fopje en Kanovinnie zat te trollen gaf ze mij steunbetuigingen over de DM. Sindsdien mag ik haar.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom post die arachide niet meer
die was wel vermakelijk als ze boos werd
Jij weet meer dan dat wij weten. Nou, voor de draad ermee knulquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit niet tussen heloef en arachide
ohjaquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar is weinig stiekems aan
[..]
ik vroeg eens naar een leuk verhaal over haar en dv die toen opgetrommeld werd door iemand hier via een appje, top FOK!showquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen ik hier Fopje en Kanovinnie zat te trollen gaf ze mij steunbetuigingen over de DM. Sindsdien mag ik haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |