achquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
zie er de noodzaak niet echt van in nee
verder is het wel een toffe gozer hoorquote:
Moet je eens in het GC topic 'achter de schermen' kijken. Ik vind het wel een beetje een devaluatie van onze status mocht het doorgang vinden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
zie er de noodzaak niet echt van in nee
Wel lekker. Niet heel spannend.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:40 schreef Typisch het volgende:
https://soundcloud.com/banksbanksbanks/banks-drowning
nog maar eens posten
chill nummertje alles
iddquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
verder is het wel een toffe gozer hoor
moet nog eens kaartjes voor hem regelen voor een wedstrijd
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je eens in het GC topic 'achter de schermen' kijken. Ik vind het wel een beetje een devaluatie van onze status mocht het doorgang vinden.
laat ons even lekker elitair doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:44 schreef Flippiee het volgende:
Houd dat eens achter de schermen, joh #wannabemod #nietnieuwsgierig
dan vraag ik het lekker welquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:44 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben undercovermod. Licht mij eens in?quote:
Ah dan kun je ook mooi hier meelezen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben undercovermod. Licht mij eens in?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah dan kun je ook mooi hier meelezen.
http://forum.fok.nl/topic/2084299/9/25#140243768
Niet in een publieke topic pls.quote:
Bedankt dat je deze ware last op je neemt, dan kan ik net alsof blijven doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
dan vraag ik het lekker wel
Nieuwsgierigheid
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:44 schreef Flippiee het volgende:
ik ben te diep undercover, voor deveiligheid van de operatie is mijn toegang tijdelijk.geblokkeerd.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah dan kun je ook mooi hier meelezen.
http://forum.fok.nl/topic/2084299/9/25#140243768
Conclusiequote:Op donderdag 22 mei 2014 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ben te diep undercover, voor deveiligheid van de operatie is mijn toegang tijdelijk.geblokkeerd.
dat bepaal ik zelf welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben gemaakt voor dit soort zware taken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet in een publieke topic pls.
[..]
Bedankt dat je deze ware last op je neemt, dan kan ik net alsof blijven doen
Lekken maakt alles ook zo vies.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou nooit lekken![]()
# Yvonne #BinnendemaandFA #FOK!carriereisdeenigecarriere
Hierbij kan ik je elitaire gedrag niet meer serieus nemen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat bepaal ik zelf wel
hier een stukje songtekst over elitair
Elitair met m'n baby swag,
hardcore sippend op de Baileys Yerrr.
Hoofdgerecht is de main dessert,
Jullie naggers weten neks.
Jullie rollen niet met deze errr,
Jullie lopen niet op deze Air
Bedankt Cachet. WP kan toch zo gemeen zijn op momenten. Het is alsof hij niet met magie wil spelen.quote:
Doe normaal joh :squote:Op donderdag 22 mei 2014 15:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekken maakt alles ook zo vies.
#viezerik #teamlropzwart
strootgod?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:51 schreef Typisch het volgende:
dat 'god' gedoe is ooit sarcastisch begonnen over de beste nederlandse middenvelder van dit moment
![]()
Wat weet jij er nou vanquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Conclusie
je liegt dat je barst en je hebt geen enkele rechten
Ik was overigens toentertijd wel redelijk serieus maar ik heb hem dan ook mogen zien debuteren. Wat een weelde.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:51 schreef Typisch het volgende:
dat 'god' gedoe is ooit sarcastisch begonnen over de beste nederlandse middenvelder van dit moment
![]()
Daar dank ik voortaan onze Goden iedere dag voor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben gemaakt voor dit soort zware taken.
Zwakke comeback en dat als mod.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt Cachet. WP kan toch zo gemeen zijn op momenten. Het is alsof hij niet met magie wil spelen.
[..]
Doe normaal joh :s
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:52 schreef Typisch het volgende:
ik wilde wat sherlocken
Je bent niet ingelogd, of je bent gebanned. Either way; no prize...![]()
#FOKisjooods
#dannyiskaal
Nu heb ik katy perry in mn hoofd,quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt Cachet. WP kan toch zo gemeen zijn op momenten. Het is alsof hij niet met magie wil spelen.
[..]
Doe normaal joh :s
Er zijn tegenwoordig wel heel veelGoden hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar dank ik voortaan onze Goden iedere dag voor.
[..]
Zwakke comeback en dat als mod.
#lriszijntagnietwaard
is ze dikquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:53 schreef xcachet het volgende:
Er werkt hier zo'n wijf wat de hele dag door eet
Het was dan ook wel een perfecte storm, een perfecte storm.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zwakke comeback en dat als mod.
#lriszijntagnietwaard
twitter:
Demen? Wie is demenquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was dan ook wel een perfecte storm, een perfecte storm.
[..]twitter:
Zolang die perfecte storm mij maar overslaat vanavondquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]twitter:
Daar zit wat in. Ik mag dan wel vroeg beginnen als ik mijn dankbetuiging voor het slapen wil doen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig wel heel veelGoden hoor
Expres mijn username verkeerd schrijven.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]twitter:
kill m flipsjequote:Op donderdag 22 mei 2014 15:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Ik mag dan wel vroeg beginnen als ik mijn dankbetuiging voor het slapen wil doen.
[..]
Expres mijn username verkeerd schrijven.
Ik kon mijn andere verbastering niet over mijn hart verkrijgenquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Ik mag dan wel vroeg beginnen als ik mijn dankbetuiging voor het slapen wil doen.
[..]
Expres mijn username verkeerd schrijven.
Hamvraag: wie is Anoukquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kon mijn andere verbastering niet over mijn hart verkrijgen
Verder ben je buitengewoon kritisch naar mijn persoon vandaag. Dat PostNL er maar een dag langer over mag doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |