+1 voor mijn vrouwelijkheid dit.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dat hoor je van meer vrouwen.
Ik sluit mijn laptop vier minuten eerder af.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga altijd stiekem 3 minuten eerder weg
Oh ik niet, ik zat op facebook en whatsapp.te klagen dat dat onweer mij altijd.achtervolgt enzoquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar ik hield mij groot hoor. Hele stoere whatsappjes gestuurd van onder mijn dekens "Ik ben echt niet bang hoor!1111!!!"
so rebels ;squote:Op donderdag 22 mei 2014 15:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
+1 voor mijn vrouwelijkheid dit.
[..]
Ik sluit mijn laptop vier minuten eerder af.En dan ga ik kopjes wegbrengen, rustig inpakken, e dan is het 5 uur.
Ik niet hoor. Man, man, man wat was ik mannelijk en stoer. Raam ook gewoon opengehouden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ik niet, ik zat op facebook en whatsapp.te klagen dat dat onweer mij altijd.achtervolgt enzo
alsof je dat niet leuk vindtquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:35 schreef xcachet het volgende:
zo'n andere jongen hier loopt met mij te sjansen
karina is het hier mee eensquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Man, man, man wat was ik mannelijk en stoer. Raam ook gewoon opengehouden.
livingontheedge ;$quote:
Bedankt, bedankt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent een vrouw.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook dat natuurlijk.
Maar het gaat nu voor mijn ogen als ik ga sporten, op dat moment wordt hij mij te lang.
En ik heb niet van die mooie krullen dus ik heb nu ook bijna een haagse mat, dan is het wel tijd.
hahaquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja we kunnen niet allemaal met een volleybal in sexy en gewaagd staan
ik had mn kleine raampje open gehoudenquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Man, man, man wat was ik mannelijk en stoer. Raam ook gewoon opengehouden.
stink je zo dan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik had mn kleine raampje open gehoudenvoor de frisse lucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |