Het gebeurt ook al paar dagenquote:
Werkelijk?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi LR.
Op het moment ontwijk ik de zon vooral. Onder de middag de deur niet uit en als ik dan overdag toch buiten ben mijn routes zo boomrijk mogelijk plannen. Op werk het zo plannen dat ik niet het terras hoef te doen etc
Daar zit ik straks inquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Cool. Ik zit in de intercity naar Enkhuizen.
Maar naaktpics zijn leuker als het mensen zijn die je kent.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
naaktpics willen krijgen
daar hebben ze google voor
en voor the real thing heb ik mijn eigen ogen
vertel mij meer oh grote naakpicmeesterquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar naaktpics zijn leuker als het mensen zijn die je kent.
Het gaat maar lekker ergens anders onwerenquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh gezellig![]()
Het gaat wel hard onweren straks he
Waarom?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar naaktpics zijn leuker als het mensen zijn die je kent.
Gewoon je stukje vlees nat laten regenen. Ook lekkerquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het gaat maar lekker ergens anders onweren
Garnalen hebben 10 poten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
vertel mij meer oh grote naakpicmeester
Geen idee. Maar vind jij het niet leuker om een vriendin/kennis naakt te zien dan een random meid uit Moskou?quote:
Jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Werkelijk?![]()
Heeft je huis het onweer nog wel weten te overleven eergister? We maken wat mee in Delft.
Oké
Shinen voor je verjaardag ja toch.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:25 schreef Typisch het volgende:
ik wilde naar de kapper vandaag, maar er was geen plek
en morgen drukke dag dus nu moet ik na de kapper gelijk door zonder te douchen dus haren overal
wat een kut leven jongens
Ik zou denk ik toch wel geëuthanaseerd willen worden als ik enkel nog zo kan communicerenquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Werkelijk?![]()
Heeft je huis het onweer nog wel weten te overleven eergister? We maken wat mee in Delft.
Oké
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
In de pauzes zo gaab zitten dat ik in de schaduw zit en de rest in de zon. Met einde van de dag opruiming plannen zo van 'wil jij het terras veg, uhm, ga jij binnen vegen?'
Soms. Maar soms ook totaal nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Garnalen hebben 10 poten.
[..]
Geen idee. Maar vind jij het niet leuker om een vriendin/kennis naakt te zien dan een random meid uit Moskou?
zoals LR net al opmerkte heb ik al genoeg onweer gehad in Delft.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon je stukje vlees nat laten regenen. Ook lekker
Over het algemeen wel, namelijk.quote:
Van sommige mensen hoef ik echt niet te weten hoe die er naakt uit zien. Dan liever random mensen, dat beeld kan ik nog beetje uit mijn hoofd wissen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Garnalen hebben 10 poten.
[..]
Geen idee. Maar vind jij het niet leuker om een vriendin/kennis naakt te zien dan een random meid uit Moskou?
Maar ik hield mij groot hoor. Hele stoere whatsappjes gestuurd van onder mijn dekens "Ik ben echt niet bang hoor!1111!!!"quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
zoals LR net al opmerkte heb ik al genoeg onweer gehad in Delft.
Ook dat natuurlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Shinen voor je verjaardag ja toch.
ik ga voorlopig niet meer naar de kapper neequote:Op donderdag 22 mei 2014 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Shinen voor je verjaardag ja toch.
[..]
Ik zou denk ik toch wel geëuthanaseerd willen worden als ik enkel nog zo kan communiceren
[..]Wel verstandig verder. Wellicht moet je je haar weer laten groeien en voor je gezicht hangen.
Je bent wel echte expert he.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, namelijk.
Daarom kijken mensen ook graag naar naaktpics van bekendheden, omdat ze die soort van kennen.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent wel echte expert he.
Heppie heeft je zeker wat gestuurd
Dat hoor je van meer vrouwen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van sommige mensen hoef ik echt niet te weten hoe die er naakt uit zien. Dan liever random mensen, dat beeld kan ik nog beetje uit mijn hoofd wissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |