Liedjequote:
quote:
Even swipen over de TT en je kan hem helemaal zien, n00bquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:33 schreef NanKing het volgende:
Ik zie niet de hele TT (want mobiel), ik post hier nooit maar "That doesn't make you Jesus" @ Angel?
Omfgquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even swipen over de TT en je kan hem helemaal zien, n00b.
Ik zou bijna een topic-of-shame aanmaken,maar ok, ik zie er voor deze keer vanafquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Omfg
/
Ik ga me even in een hoekje Schamen...
Doe dat en het topic is binnen 2 dagen een reeks met deeltje #404 lopendequote:Op donderdag 22 mei 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou bijna een topic-of-shame aanmaken,maar ok, ik zie er voor deze keer vanaf.
Hoe swipe je over de TT? Of is dat iets van apple weer?quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even swipen over de TT en je kan hem helemaal zien, n00b.
Alles kan, maar je moet er nu maar even mee leren leven vrees ikquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:38 schreef NanKing het volgende:
Kun je niet heul stiekem mijn Posts wegmoffelen.
Iig Tori is oké ole ole
ja, alleen op Apple-devices kan je met je vinger over een stuk tekst vegen, dat is gepatenteerd door Evil-Apple en mag niet op Android.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe swipe je over de TT? Of is dat iets van apple weer?
* NanKing opent renp krasstopicquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles kan, maar je moet er nu maar even mee leren leven vrees ik.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:33 schreef NanKing het volgende:
Ik zie niet de hele TT (want mobiel), ik post hier nooit maar "That doesn't make you Jesus" @ Angel?
Zag de beelden op TV vanochtend, echt geweldig, al die gasten lekgepriktquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:40 schreef Barbusse het volgende:
Whehehehehe Gevecht afgelast: stieren schakelen alle toreadors uit
En t nieuwe album is uit ole oleeee!quote:
Das wel heul snel zeg....quote:
FOK!-lag, vervelend is dat.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:40 schreef Barbusse het volgende:
Whehehehehe Gevecht afgelast: stieren schakelen alle toreadors uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |