Reken maar op een uur of anderhalf/twee dat je op de snelweg zit.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:41 schreef Kyran het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe snel ik weg zou kunnen op maandag na Metallica? Is het één grote cluster fuck of kan je er makkelijk weg? Waar te parkeren?
Eerste keer Pinkpop (als ik ga).
Beetje een hypocriete reactie dit. Kan je ook totaal niet serieus nemen.quote:
En waar is dat?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: zoek `t voor `t betere eten in de Langzaamaanlaan. Daar is voor ieder wat wils te vinden
Oesters??quote:Op zondag 1 juni 2014 01:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatste keer dat ik daar was is alweer een paar jaar geleden, maar wat ik me kan herinneren inderdaad de langzaamaanlaan. En achteraan het hoofdveld was toen ook een redelijk gevarieerde foodcourt. Ik weet dat er zelfs nog een stand was waar je oesters kon eten. Ik zal volgende week zien of er veel veranderd is
Ah ik zie het, dankjewel!quote:Op zondag 1 juni 2014 10:35 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat donkergroene vlak is de kalmaanlaan.
dat vind je vanzelf. als je het terrein op komt, voordat je op het hoofveld bent zie je het ergens links wel liggenquote:
vrienden van me hebben zelf bij de douw egberts stand een ontbijt gewonnen met oesters en champagnequote:Op zondag 1 juni 2014 10:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Oesters??Als ik vis zou eten zou ik dat niet aandurven op een festival, die dingen bederven zo snel
Er rijden toch extra treinen?quote:Op zondag 1 juni 2014 12:51 schreef viezequiche het volgende:
Waarom is het onmogelijk om op zondagavond thuis te komen als je boven de rivieren woont en geen auto hebt? Op zaterdag en maandag is er vanaf Eindhoven nachtnet, maar op zondag helaas niet. Ik woon zelf in Utrecht, dus is er misschien iemand die rond elf uur die kant op rijdt met de auto en nog plek heeft (voor 2 personen)? Richting Rotterdam/Den Haag/Leiden is ook goed, want daar is wel aansluiting op het nachtnet.
Of heeft iemand misschien een tip om toch nog thuis te komen? Voor een taxi hebben we geen geld
Dat is niet handig.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:35 schreef viezequiche het volgende:
[..]
Ja, tot Eindhoven. En daar rijdt alleen op zaterdagnacht en maandagnacht nachtnet.
ik zou met de trein gaanquote:Op zondag 1 juni 2014 15:12 schreef matthijst het volgende:
Iemand parkeertips? Gewoon de borden volgen? Mondo Verde? Of ergens bij het station en een bus nemen?
Is 3 uur reizen vanaf Apeldoorn. Dan kom je niet thuis vrees ikquote:
Feesttent met party muziek.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:10 schreef Brakintrainingspak het volgende:
Aan wat voor campingtainment moet ik precies bij denken bij Pinkpop, weet iemand al het programma?
jaquote:Op zondag 1 juni 2014 15:47 schreef iRemco het volgende:
Nog 6 dagen, het schiet al op! Gaat het mij trouwens lukken om naar Eindhoven te komen met de trein de zaterdagavond na The Rolling Stones?
Was ook niet mijn bedoelingquote:Op zondag 1 juni 2014 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje een hypocriete reactie dit. Kan je ook totaal niet serieus nemen.
Mwah...quote:Op zondag 1 juni 2014 18:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ook niet heel gek, mensen kunnen hedendaags hun geld maar 1 keer uitgeven en ongeveer alle headliners die relevant zijn en aan het touren zijn staan op Pinkpop.
Klopt. Doorgewinterd op Lowlands, Parkpop en talloze stadion, club- en hmh-concerten.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:59 schreef TRNR het volgende:
Valt te lezen dat er dit jaar heeel veel mensen voor t eerst naar Pinkpop gaan..
Hmm, wil graag naar Pinkpop maandag, maar woon in Nijmegen en moet dinsdag vroeg al in Rotterdam zijn. Choices choices .....quote:Op zondag 1 juni 2014 09:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Reken maar op een uur of anderhalf/twee dat je op de snelweg zit.
Je zou de auto in Sittard neer kunnen zetten en dan met de trein verder gaan.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hmm, wil graag naar Pinkpop maandag, maar woon in Nijmegen en moet dinsdag vroeg al in Rotterdam zijn. Choices choices .....
Misschien is het een optie om met de auto tot in de buurt te rijden en dan daar ergens te parkeren bij een station? Echt geen idee ... Ik ga nog even verder zoeken. Als iemand tips heeft hoor ik het graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |