Nick Mulvey is heel vet. Erg vet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:12 schreef kciR het volgende:
Maandag ga ik naar Lorde, hier in Utrecht. (Mijn vriendin is er nogal fan van, maar ik kan er ook goed naar luisteren). Ik keek even of er nog een voorprogramma zou zijn.
Blijkt Nick Mulvey, vroeger lid van Portico Quartet, is nu meer de singer-songwriter kant op gegaan. Deze single beloofd in ieder geval veel goeds. (Doet mij denken aan Ben Howard, maar daar schrik ik misschien mensen mee af..)
Dat vind ik juist één van de minste van het album, beetje te cliché. Rest van het album is wel fijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:12 schreef kciR het volgende:
Maandag ga ik naar Lorde, hier in Utrecht. (Mijn vriendin is er nogal fan van, maar ik kan er ook goed naar luisteren). Ik keek even of er nog een voorprogramma zou zijn.
Blijkt Nick Mulvey, vroeger lid van Portico Quartet, is nu meer de singer-songwriter kant op gegaan. Deze single beloofd in ieder geval veel goeds. (Doet mij denken aan Ben Howard, maar daar schrik ik misschien mensen mee af..)
Wel grappig enzo maar toen ze nog dit soort muziek maken vond ik de peppers zo oneindig veel vetterquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:39 schreef DO2 het volgende:
Godver, ik heb zojuist voor de eerste keer Afraid of Nothing geluisterd en ik ben nu al verliefd.
Da's ook wat, zeg.
Ben je smoorverliefd op ene Angel Olsen, stelt ze opeens haar betoverende zus aan je voor.
Sta je dan.
Dat had ik vorig jaar zo ongeveer met Waxahatchee en Swearin'quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:39 schreef DO2 het volgende:
Da's ook wat, zeg.
Ben je smoorverliefd op ene Angel Olsen, stelt ze opeens haar betoverende zus aan je voor.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:44 schreef DO2 het volgende:
Wat is dit mooi, zeg. Jeetje.
Ik weet iig waar ik de komende dagen naar ga luisteren. Dank voor de tip, Max, [ afbeelding ].
Heb bij Glow Pt 2 en ITAOTS inderdaad hetzelfde gevoel (gehad)quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:48 schreef Kerftminister het volgende:
Kwartje voor mij bij The Glow Pt. 2 is nog niet gevallen, wel een hele intrigerende plaat met die misthoorns en alles. Denk dat het een groeiertje is zoals ITAOTS
Ik ken de namen, maar ik geloof niet dat ik ooit ook maar iets van ze geluisterd heb, ranja.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar zo ongeveer met Waxahatchee en Swearin'
alleen zijn dat echt zusjes
Waxahatchee stond destijds op de Luisterpaal. Vervolgens kwam ik er dus achter dat ze een zus had die ook zongquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:50 schreef DO2 het volgende:
Ik ken de namen, maar ik geloof niet dat ik ooit ook maar iets van ze geluisterd heb, ranja.
Ga ik zeker 'n keer doen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:51 schreef kciR het volgende:
Waxahatchee is een aanrader. (Swearin' ken ik niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |