op dat terror kwamen ook veel metalheads en punkerds op af altijd..quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk die muziek. Toen de housemuziek opkwam ging ik ook bijna niet meer uit.
das mijn stilo je weetsquote:
Die heb ik ook een paar keer gezien. Paradiso kan ik me nog herinneren. Dat shirtje met dat kruis en die streep erdoor heb ik geloof ik nog ergens liggen.quote:
geschorst? op wat voor rare school zat jij dan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:57 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
voor dit shirt werd ik zo vaak geschorst maar daarom had ik hem ook
Dat waren dan neppunkerts. Een echte punk haat die muziek.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
op dat terror kwamen ook veel metalheads en punkerds op af altijd..
dat shirt was choquerend op mijn school toenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die heb ik ook een paar keer gezien. Paradiso kan ik me nog herinneren. Dat shirtje met dat kruis en die streep erdoor heb ik geloof ik nog ergens liggen.
Dat waren nep punkerds.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
gabber is juist de punk van de jaren 90quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat waren dan neppunkerts. Een echte punk haat die muziek.
klopt TEKNO feesten !quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
alleen sjieker denk ik.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
ook die rock a billy dames look ?
Die vind ik echt zzzzzzzzzzzzzzzzzzzoooooooooooooooooooooo sexy
Lol, je was me net voor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat waren dan neppunkerts. Een echte punk haat die muziek.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:00 schreef isax het volgende:
[..]
alleen sjieker denk ik.
ik heb geen polkadot, kersjes of doodskoppen op mijn jurken
maar wel heel veel van die jurken die wijd gaan als je rond draait.
maar ik draag dan wel weer biker laarsjes![]()
voordeel van goed kunnen naaien (hahaa) is dat ik nergens aan gebonden ben.
Gabber is geen muziek, het is geluid.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
gabber is juist de punk van de jaren 90
mmmm lekker op een metrorooster staanquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:02 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
die lijkt mega veel op een jurk van mij
beter te luisteren dan darkmetal ofzo, je moet het ook voelen hequote:Op donderdag 22 mei 2014 01:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Gabber is geen muziek, het is geluid.
Ik had een shirtje van MDC. Daar had ik wel eens het idee: Kan ik dit wel dragen? Het zag er ongeveer zo uit:quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
dat shirt was choquerend op mijn school toen
Wat voor nut heeft het dan om gitaar te spelenquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn vader speelde zelf ook gitaar die zei ik vind het prima maar laat ik je nooit een gitaar kapot zien slaan![]()
Dat doen die zogenaamde rocksterren toch altijdquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat voor nut heeft het dan om gitaar te spelen![]()
Veel beter dan Isaquote:
Mocht me Sodom t-shirt niet aan, maarja was dan ook een christelijke school.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:05 schreef Joezi het volgende:
Bij ons mocht alleen geen nederlands of turks vlaggetje op je mouw.. voor de rest wel alles toegestaan
Ik ben nooit braaf geweestquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:06 schreef isax het volgende:
ik dee letterlijk alles wat niet mog.
en toen was ik 18 en toen was ik braaf
quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:11 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
Heb je die ook van dat oud wijf en jong ding in een plaatje ?
even geen kinderpopquote:
Nee moeten ze zelf weten was een grapje ik heb zelf ook jaren geblowd tot ik er para van werdquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:18 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
Vulcanize the whoopee stick. In the ham wallet
ik heb mn hele jeugd verblowtquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee moeten ze zelf weten was een grapje ik heb zelf ook jaren geblowd tot ik er para van werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |