op dat terror kwamen ook veel metalheads en punkerds op af altijd..quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk die muziek. Toen de housemuziek opkwam ging ik ook bijna niet meer uit.
das mijn stilo je weetsquote:
Die heb ik ook een paar keer gezien. Paradiso kan ik me nog herinneren. Dat shirtje met dat kruis en die streep erdoor heb ik geloof ik nog ergens liggen.quote:
geschorst? op wat voor rare school zat jij dan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:57 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
voor dit shirt werd ik zo vaak geschorst maar daarom had ik hem ook
Dat waren dan neppunkerts. Een echte punk haat die muziek.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
op dat terror kwamen ook veel metalheads en punkerds op af altijd..
dat shirt was choquerend op mijn school toenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die heb ik ook een paar keer gezien. Paradiso kan ik me nog herinneren. Dat shirtje met dat kruis en die streep erdoor heb ik geloof ik nog ergens liggen.
Dat waren nep punkerds.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
gabber is juist de punk van de jaren 90quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat waren dan neppunkerts. Een echte punk haat die muziek.
klopt TEKNO feesten !quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
alleen sjieker denk ik.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
ook die rock a billy dames look ?
Die vind ik echt zzzzzzzzzzzzzzzzzzzoooooooooooooooooooooo sexy
Lol, je was me net voor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat waren dan neppunkerts. Een echte punk haat die muziek.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:00 schreef isax het volgende:
[..]
alleen sjieker denk ik.
ik heb geen polkadot, kersjes of doodskoppen op mijn jurken
maar wel heel veel van die jurken die wijd gaan als je rond draait.
maar ik draag dan wel weer biker laarsjes![]()
voordeel van goed kunnen naaien (hahaa) is dat ik nergens aan gebonden ben.
Gabber is geen muziek, het is geluid.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
gabber is juist de punk van de jaren 90
mmmm lekker op een metrorooster staanquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:02 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
die lijkt mega veel op een jurk van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |