Zijn homo zijn is voor mij niet belangrijk maar zijn gedraai in politiek vind ik wel ergquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja hij lult er wel heel erg overheen.
Wees dan gewoon eerlijk zou je denken of misschien is hij bang dat het hem stemmen gaat kosten.
Denk dat hij niet bang is voor stemmen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja hij lult er wel heel erg overheen.
Wees dan gewoon eerlijk zou je denken of misschien is hij bang dat het hem stemmen gaat kosten.
Waar is ie? Ik woon pas in enschede dus ken het nog niet goedquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Miami haal ik alleen, Het liefst kom ik bij ThunderBird aardig personeel en geen raar volk wat je zit aan te staren.
good nightquote:
Dat heb je goed kerel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:48 schreef siddha het volgende:
[..]
Zijn homo zijn is voor mij niet belangrijk maar zijn gedraai in politiek vind ik wel erg
Weet je die winkelstraat waar oa de Subway Britten en de febo zit zit ? daar het tweede zijstraatje van.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:49 schreef siddha het volgende:
[..]
Waar is ie? Ik woon pas in enschede dus ken het nog niet goed
Jammer want echt ik verwachtte veel van hem, hij had dan over groen en sociaal rechts, dus nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat heb je goed kerel.
Hier in Rotterdam was een tokkiemevrouw die zei dat ook in zijn face, meneer Rutte u lacht alles maar weg en dat is ook wel zo hij gaat vaak niet op erge dingen in of lacht het weg.
Trustenquote:
D66, jij?quote:
D66 of Groen Links ben ik nog niet over uitquote:
thanksquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet je die winkelstraat waar oa de Subway Britten en de febo zit zit ? daar het tweede zijstraatje van.
Kwamen bij mij ook als hoogste partijen eruit. Maar ik vind d66 wel duidelijkere standpunten hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:53 schreef siddha het volgende:
[..]
D66 of Groen Links ben ik nog niet over uit
Wel vroeg bij zijn want ze sluiten al om 8 uur.quote:
de liberalen zijn de eerlijksten met wat ze willen met de EU dus ik denk waarschijnlijk ook D66quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kwamen bij mij ook als hoogste partijen eruit. Maar ik vind d66 wel duidelijkere standpunten hebben.
is het ook een crèche of zoquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel vroeg bij zijn want ze sluiten al om 8 uur.
20:00 uur natuurlijk dan hequote:
maar als je ooit een turk zit aan de bar met lang haar (en een sikje)die koffie drinkt dan ben ik het welquote:
Dikke kans dat ik je dan wel eens heb gezienquote:Op donderdag 22 mei 2014 02:00 schreef siddha het volgende:
[..]
maar als je ooit een turk zit aan de bar met lang haar (en een sikje)die koffie drinkt dan ben ik het welmaar wel in miami
en hoe zie jij uit?quote:Op donderdag 22 mei 2014 02:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dikke kans dat ik je dan wel eens heb gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |