https://soundcloud.com/er(...)alactic-original-mixquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is zijn muziek ook echt wat of kan hij beter voor raketgeleerde gaan leren?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/er(...)alactic-original-mix
quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn laatste track is lekker in het big room house rijtje van Martin Garrix enzo. Wat een troep.
Trustenquote:
telmewhoaintagangsta answered 3 years agoquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:36 schreef Elan het volgende:
Kijk weinig tv Discovery World en History zijn wel leuk.
Pawn Stars en dat soort show's weet iemand of dat echt is of volledig in scene gezet?
Niet echt met baard geloof ik. Er zit ook altijd een dronken kerel tussen de BlackSea en die andere shop in die zegt altijd netjes gedag maar vraagt nooit om geld.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:36 schreef siddha het volgende:
[..]
met baard? is ook een lastige kerel laatst kreeg hij ruzie met een duitser kreeg hij paar klappen
nee is een lafaard maar hij heeft veel vriendjesquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet jij of hij een mes bij draagt ?
Zo niet ga ik hem klappen de volgende keer.
Ik heb je per ongeluk gemeld sorryquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En hij is de founder van dit https://beta.blendle.nl
?quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:40 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik heb je per ongeluk gemeld sorryterwijl ik je een complimentje gaf
is de eigenaarquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet echt met baard geloof ik. Er zit ook altijd een dronken kerel tussen de BlackSea en die andere shop in die zegt altijd netjes gedag maar vraagt nooit om geld.
verkeerde knopjequote:
Ik dacht altijd dat die turk ket dat grijze haar de eigenaar was.quote:
beetje stonedquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
telmewhoaintagangsta answered 3 years ago
For the most part, it's fake. A friend of mine visited Vegas and when he went there, he was asked if he wanted to be on the show. So History Channel supplied him with an item and told him what to ask for it, what to sell it at, and the history behind it. They're just entertaining us.
met een snor en lijkt op een zwerver maar hij is heel rijkquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die turk ket dat grijze haar de eigenaar was.
Als die jonge turk achter de balie staat heb je geluk die geeft altijd fucking volle zakjes.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:43 schreef siddha het volgende:
[..]
met een snor en lijkt op een zwerver maar hij is heel rijk
Toen ik dat hier zei kreeg ik gelijk een stroom aan emogifs op me afquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:43 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-af-van-Europa.dhtml
Rutte is wel homo denken jullie niet
Ja hij lult er wel heel erg overheen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik dat hier zei kreeg ik gelijk een stroom aan emogifs op me af
Maar ik vermoed het inderdaad ook wel
ik ken hun allemaal maar meestal ga ik naar miami waarschijnlijk heb je dan mij ook wel eens gezien denk ik (langharige turk met een sikje )quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als die jonge turk achter de balie staat heb je geluk die geeft altijd fucking volle zakjes.
Ken je ook dat blanke mannetje met dat petje? Die doet me altijd net iets te aardig alsof die iets van je moet.
Ik zei toch ook nee.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit ik te wachten op dwdd hebben ze Arie Boomsma en AliB er zitten daar ga ik niet naar kijken
Miami haal ik alleen, Het liefst kom ik bij ThunderBird aardig personeel en geen raar volk wat je zit aan te staren.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:46 schreef siddha het volgende:
[..]
ik ken hun allemaal maar meestal ga ik naar miami waarschijnlijk heb je dan mij ook wel eens gezien denk ik (langharige turk met een sikje )![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |